קבלן מפתח בנייה קלה

תוכן עניינים

בשנים האחרונות בנייה קלה ובנייה ירוקה הפכו לבניות שכיחות בקרב אנשים רבים. רבים מהאנשים מעדיפים לזנוח את הבתים הרגילים מבטון ולעבור לגור בבתים קלים או בתים ירוקים, שחוסכים להם רבות בהוצאות המיסים.

קבלן מפתח בניה קלה

מהי הבנייה הקלה ומהו קבלן מפתח ?

הבנייה הקלה היא בנייה מתקדמת אשר מבוססת על חומרים שונים אשר מיוצרים במפעל ומבוקרים בצורה יסודית ומקצועית. מדובר על חומרי גלם חסכוניים ביותר אשר מאפשרים ביקורת איכות טובה יותר מאשר הבנייה הרגילה שאליה אנו רגילים. בבנייה הקלה אנו משתמשי בחומרי בניין קלים הכוללים: גבס, אלומיניום, עץ, זכוכית ועוד. חל המבנה עצמו נבנים מראש במפעל בהתאם לתוכנית המבנה ומגיעים לאתר עצמו שהם כמוצר מוגמר, כך שכל מה שנותר זה רק להרכיב אותם למבנה עצמה. באמצעות קבלן מפתח בנייה קלה אשר מבצע את כל עבודות הבנייה משלב השלד ועד למסירת הבית ללקוח עצמו, הבנייה מתבצעת בצורה המקצועית והיסודית ביותר. קבלן מפתח בנייה קלה אחראי לביצוע כל עבודות הבנייה באמצעות כח אדם מיומן ובעל ניסיון שהוא אחראי עליו, הוא מעסיק מנהל מטעמו על מנת לפקח על איכות העבודה ולוח הזמנים, הוא עומד בכל מהלך הבנייה אל מול מהנדס ואדריכל הבניין ומוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה הטובה ביותר ועוד פעולות שונות.

תפקידו של קבלן מפתח בנייה קלה

על קבלן מפתח בנייה קלה להעסיק קבלני משנה בהתאם לעבודות השונות בין אם זה, קבלני מיזוג אוויר, נגרים, מרכיבי חלונות ועוד. קבלן מפתח בנייה קלה מספק ללקוח כלים סניטאריים וריצופים באמצעות עבודה עם ספקים שונים של אותם מוצרים. הוא נותן פתרון כולל לכל צרכי הלקוח בעת מהלך הבנייה עצמה. ובאמצעות קבלן מפתח בנייה קלה ונוכחותו בשטח הוא חוסך מהלקוח להעסיק מגוון קבלנים  וכן ללקוח יש תמיד כתובת לפנות אליה בעת בעיה שהוא נתקל בה וקשורה לבנייה עצמה. כמו כן , על קבלן המפתח לרכז את תוכניות לבדוק התאמה של התוכניות לפרויקט הבניין. במהלך כל העבודה על קבלן הבנייה לעבוד בצמוד לאדריכל והצוות ההנדסי על מנת לקבל תוכניתו עבודה לביצוע.

יתרונות הבנייה הקלה לעומת בנייה רגילה

הודות לבנייה הרגילה אשר מתבצעת באמצעות קבלן מפתח בנייה קלה, ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים: ראשית, הבנייה הקלה היא חסכונית ביותר וחוסכת לנו הוצאות רבות בעלויות הבנייה עצמה. שנית, עם הבנייה הקלה אנו חוסכים בזמן יקר מאחר שהבית כבר מגיע מוכן לאחר שהורכב במפעל עצמו ועבר ביקורת קפדנית ויסודית. שלישית, רמת הבידוד בבנייה קלה היא ברמה גבוהה מאוד כולל בידוד תרמי ואקוסטי מעולה. רביעית, בקרת האיכות שעוברת הבית במהלך הבנייה היא יסודית עד מאוד וברמה גבוהה מאוד. חמישית, לאורך הבנייה עצמה ישנה גמישות רבה בשלב התכנון עצמו ולאחר הביצוע. שישית, רמת הגימור של הבנייה הקלה היא גבוהה ביותר ויש אף מפרט טכני בהתאם לבחירת הלקוח עצמו. שביעית, על הבנייה הקלה יש אחריות לשנים ארוכות.

.קבלן מפתח בנייה קלה