בניית בתים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בניית בתים הוא תהליך ארוך ומורכב מאוד אשר לוקח שנים ארוכות מאוד. בתהליך זה יש צורך בתכנון מבנה הבניין אשר כולל אישורים ושרטוטים של שטח המבנה, מיקום מערכת האינסטלציה, מיקום החשמל ושאר התשתיות השונות וכמובן הגשתה תוכנית זאת לוועדה התכנון והבנייה עד לקבלת האישור ממנה והיציאה לדרך.

בניית בתים

שלב עבודות העפר בתהליך בניית בתים

בשלב תכנון עבודות העפר בתהליך בניית בתים נעשית חפירה בשטח המבנה, בעת החפירות חשוב שהצנרת לא תפגע בין אם זה צנרת האינסטלציה, חשמל, תשתית המיזוג, כבלים ועוד. לאחר החפירות יש לסמן את גבולות שטח המבנה והמגרש של הבית עצמו. רק לאחר סימון היסודות באופן מדויק יכולים להניח את היסודות של המבנה ולבצע את עבודות תשתית האינסטלציה, החשמל ועוד לבית. אך בזה לא תמה עבודת בניית הבית. לאחר הנחת היסודות מבצעים יציקת רצפה אשר מעליה מוקם שלד הבניין עצמו שכולל בין היתר את קירות המבנה. מאחר שמדובר בשנים האחרונות על מבנים רבי קומות יש צורך ביסודות חזקים על מנת שהבניין לא יתמוטט ויכול להכיל את היסודות שלב אחר שלב. בקירות הבית חשוב שיהיו צינורות אינסטלציה בקיר וכן תשתיות שונות אשר כוללות חשמל ועוד. רק לאחר בניית כל השתיות ניתן לעבור לעבודות הטיח והריצוף של הקירות שכולל בין היתר את צביעת קירות הבית הן מבפנים והן מבחוץ, הדלתות, התקנת המטבח, התקנת כלים סינטריים ועוד. לאחר סיום הקומות שלב אחר שלב מגיע שלב הגג עצמו.

למה חשוב שהמבנה יבנה בצורה יסודית וחזקה מהיסוד?

בניית בתים אשר נבנים בצורה חזקה ויסודיות מהיסודות עצמם יכולים להחזיק זמן רב לאורך שנים רבות, ונותנות תמיכה לבניין במיוחד אם מדובר על בניינים רבי קומות כמו שאנו רגילים לראות בשנים האחרונות. מבנה אשר אין לו יסודות חזקים עלול לקרוס ויש לבנותו שוב מהתחלה בהתאם להוראות קבלן הבתים ומפקח הבנייה. מעבר לכך, בניין אשר לא בנוי בצורה יציבה וחזקה עשוי להיות עם ליקויים שונים אשר יפריעו בעתיד לדיירים אשר יכנסו אליו בתור דיירים על מנת לגור בו. לכן חשוב שהיסודות שלנו יהיו חזקים ואיתנים ולאורך כל הבנייה יהיה פיקוח הדוק על עבודות הבנייה כך שאם מתגלה פגם ניתן יהיה לטפל בו מוקדם מאשר לא נוכל בכלל. לכן חשוב שאתם מתחילים בתהליך בניית בתים רצוי שיהיה לכם קבלן בניין מקצועי ובעל ניסיון בתחום בניית בתים וכן חשוב שיהיה מפקח בנייה לאורך כל תהליך הבנייה ועד קבלת המפתחות. פיקוח לאורך התהליך עצמו מונע ליקויים עתידיים בדירה עצמה. ואתם מקבלים דירה חדשה באיכות גבוהה מאוד ללא פגמים שונים אשר מפריעים לגור בה.

בניית בית מעץ מקצועי

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עוברים לבניית בית מעץ. בניית בית מעץ מקובלת עד מאוד במדינות שונות בעולם כמו: אוסטרליה, ארה"ב, יפן, קנדה ועוד. אצלנו בארץ יש בעשר האחרון החל ביקוש לבניית בתים מעץ עקב הטכנולוגיה המתקדמת ואפשרויות הבנייה המתקדמות והירוקות אשר אינן פוגעות בסביבה.

מהי בניית בית מעץ?

בנייה מעץ כשמה היא בנייה אשר מתבצעת מעץ ולא מבטון כמו שאנו מכירים. בבנייה זאת  חיפוי הקירות החיצוניים זהה לקירות הבנייה הרגילה ולכן מומלץ לבחור בחברות פיקוח בניה , כך שאנו נהנים מרמת בידוד גבוהה אשר העץ מעניק לבית עצמו. בבנייה זאת ישנו חסכון בזמן הבנייה, וישנה התאמה מוחלטת לצרכי הלקוח. הבנייה נעשה בלוח זמנים קצר, היא כוללת חלוקת פנים של המבנה עצמו לחללים וכן תוספות בנייה במידה וצריך למבנה קיים. העץ עובר טיפולים נגד מזיקים והופך לעמיד עד מאוד מפני האש. מעבר לצרכי מגורים ניתן לראות בנייה מעץ במשרדים למיניהם, מחסנים ועוד.

למי מתאים בניית בית מעץ?

בנייתי בית מעץ מתאימה למשפחות שאינן רוצות לזהם את הסביבה, וכן אנשים אשר אינם רוצים לשלם משכנתא למשך חייהם. קניית בית מעץ היא אחת הבחירות הכלכליות החכמות והחשובות ביותר. קניית בית מעץ היא פתרון מעולה למגורים שאינו מצריך הלוואת משכנתא ועלותה נמוכה בשלושים אחוז מאשר קניית דירה רגילה, כמו כן קל לקבל טופס 4 לבית מעץ.

היתרונות של בניית בית מעץ

באמצעות בניית בית מעץ ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים:

בנייה מהירה- הבנייה באמצעות עץ מאפשרת לבנות במהירות וביעילות רבה את הבית. הודות לבנייה זאת ניתן להגיע לדיוק גבוהה בעת הבנייה וזאת מאחר שרוב המרכיבים מיוצרים במפעל מראש ובהתאם לתוכנית האדריכלית וההנדסית של הבית. כך שכל מה שנותר הוא רק להרכיב את החלקים השונים. תשתיות האינסטלציה מתוכננות בעת בניית שלד העץ והן מייעלות מאוד את  קצב הבנייה עצמה.

יכולת בידוד גבוהה- באמצעות בנייה מעץ ניתן להגיע לבידוד טרמי ברמה הגבוהה ביותר בדומה לבניית בית מבטון. וזאת מכיוון שמילוי חלל קירות פנים הבית מתבצע באמצעות חומרי בידוד. יכולת הבידוד מאפשרת לבית עצמו חימום וקירור מהיר של הבית ושמירה על טמפרטורה יציבה לאורך זמן.

חסכון בצריכת אנרגיה- בנייה באמצעות עץ חוסכת לנו בצריכת האנרגיה הודות ליכולת הבידוד הגבוהה שבה, אשר שומרת על טמפרטורת הבית לאורך זמן רב.

בניית בית פרטי

אטימות- בתים הנבנים מעץ הם בתים אטומים עד מאוד מפני חדירת גשמים ורטיבויות חיצוניות לתוך הבית.

עלות זולה- עלות בניית בתים מעץ היא נמוכה יותר מאשר בתים מבטון. בבנייה זאת אין לנו חומרים שעולים כסף רב כמו בבנייה רגילה, אנו מקבלים את שלד הבנייה מוכן מהמפעל וכך למעשה אנו חוסכים כסף רב על חומרים שונים.

חיפוי לקירות הבית-  באמצעות בניית בתים מעץ ניתן להוסיף בשלד המבנה מגוון נרחב של סוגי חיפויים לבניית מעטפת הבית. כך לדוגמא ניתן להוסיף לוחות צמנט, שטיח ויריעות בידוד שונות.

בניית בתים מעץ

אם בעבר בניית בתים מעץ נשמע לנו משהו מופרך ולא אמיתי כיום המצב שונה. יותר ויותר אנשים מתחילים להבין את יתרונות בניית בתים מעץ אשר אינם פוגעים בסביבה ואף עדיפים יותר מאשר בניית בתים מבטון. בניית בתים מעץ מקובלת במדינות שונות כגון: אוסטרליה, ארה"ב, יפן, קנדה ועוד, ובשנים האחרונות גם הגיעה אלינו לארץ.

למה כדאי לכם לבנות בית מעץ?

אם אתם רוצים לשמור על הסביבה ודי נמאס לכם מבתי הבטון הרגילים, בית מעץ יתאים לכם עד מאוד. במקום לחכות שנה עד שנתיים לסיום הבנייה, תוכלו לבנות בית מעץ לבד או לרכוש בתי עץ מוכנים. נשמע קלי קלות? נכון מאוד. באמצעות בתי עץ תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

חסכון באנרגיה והוצאות הבית- לבתים מעץ יש בידוד תרמי גבוה יותר אשר בתים מבטון. הבתים מבודדים בצורה טובה יותר מפני חום וקור ועל כן הצורך בשימוש במזגן הוא נמוך ביותר. בכך למעשה אתם חוסכים בהוצאות האנרגיה.

אין רטיבויות- בבתים מעץ לא תמצאו רטיבויות וזאת מאחר שהבתים עוברים תהליך אשר מגן עליהם מפני מזיקים, ריקבון, יובש ורטיבות. לכן בבתים אלו מספיק לצבוע פעם אחת לכמה שנים.

עמידות באש- עם בניית בתים מעץ הסיכוי שלכם לעמידות באש גבוהה. מאחר שמדובר על טיפול שעובר העץ לבנייה ביחד עם לוחות הגבס אשר משמשים לו כחיפוי, דרישות התקן דורשות עמידות גבוהה מפני אש.

מהירות הבנייה- עם בניית בתים מעץ מהירות הבנייה היא קצרה יותר מאשר בתים רגילים. סיום בניית הבית הוא בין שלושה חודשים עד חמישה חודשים. במקרים בהם אתם קונים בית  מוכן התהליך קצר אף יותר, וזאת מכיוון שהבית מוכן במפעל עצמו וכל מה שנותר זה רק למקם אותו בשטח שאתם רוצים ולחבר אליו מים וחשמל.

יציבים בפני רעידות אדמה- עם בית מעץ אתם יכולים להיות רגועים מרעידות אדמה, וזאת מכיוון שהגמישות של בתי העץ מקטינה את סכנת ההתמוטטות של הבית במקרה של רעידת אדמה.

גודל הקירות וחוזק- בניית בתים מעץ אפשרית גם לגבוה. על מנת לעשות זאת יש לתכנן את קונסטרוקציית הקיר ולהשתמש בחומרים איכותיים יותר ואז הבית יעמוד בעומס של הגגות או הקומות הנוספות.

הוזלה משמעותית בשכר הדירה- הודות לזמן הבנייה הקצר עלויות השכירות שלנו נמוכות בהתאם לעומת שכר הדירה של דירות רגילות מבטון.

בנייה קלה ללא רעשים-  עם בניית בתים מעץ אין לנו רעשים כמו בבתים רגילים ואין צורך לחכות זמן רב עד לסיום הבנייה. מעבר לכך, אין פסולת ולכלוך כמו בבניינים רגילים שיש צורך להשליך במיכלי פסולת, וזאת מכיוון שהבניית הבתים מתבצעת במפעלים עצמם.

תחושת חמימות ושייכות- בתים מעץ נותנים תחושת חמימות ואווירה נינוחה ונעימה לדיירי הבית ולבאים אליו, תחושה שאנו מחפשים אותה כל הזמן.

אחד הטרנדים הפופולאריים בשנים האחרונות לצד בניית בתים מעץ זה בניית בית ממכולות. המכולות ידועות כפתרון שינוע סחורה ממקום למקום ולאחסון במהירות ובנוחות. בשנים האחרונות קיבלו המכולות תפקיד חשוב נוסף והם עוזרים לבניית בתים. אם אתם מעוניינים בבנייה מהירה וזולה שגם ידידותית לסביבה בניית בית ממכולות הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

למה כדאי לכם בניית בית ממכולות?

אם חשוב לכם לא לפגוע בסביבה, לחסוך במיסים ולקבל בית מהיר תוך זמן קצר רוב הסיכויים שאתם צרכים בית ממכולה. באמצעות בניית בית ממכולות תוכלו ליהנות מכמה יתרונות חשובים שלא תמצאו בשיטות בנייה אחרות. ראשית, עם בניית בית ממכולה תקבלו בית מוכן על הקרקע תוך זמן קצר. בניית הבית שכוללת הכשרת הקרקע, בניית יסודות, שלד המבנה ושילוב אלמנטים שונים עלולים לעקב את הבנייה ולארוך זמן רב. עם בית ממכולה כל מה שתצטרכו זה לאפיין את המבנה שלכם ותוך זמן קצר תקבלו דירה למגורים ללא צורך בהמתנה של שנים עד לסיום בניית. שנית, עם בניית בית ממכולות תוכלו לחסוך בעלויות הבנייה באופן משמעותי מאשר שיטת בנייה אחרת. שלישית, עם ביית ממכולה תוכלו לשלב חומרים שונים כגון: עץ, פלדה ואף גבס על מנת ליצור לכם מבנה ייחודי ואיכותי. אך במידה ותצרו מראה אחר ותעשייתי תוכלו ליצור בית עם מראה גס ומחוספס. רביעית, בית ממכולה נראה ממש דומה לבית רגיל מבטון, לכן קשה לאנשים להבדיל בו. חמישית, בית ממכולה הוא בית חזק ויציב

למי מתאים בית ממכולה?

בית  ממכולה מתאים לאנשים שמחפשים בנייה מהירה, זולה ושאינה פוגעת בסביבה או  מזיקה.  בנייה ממכולה מתאימה עד מאוד לאקלים הישראלי והיא מבודדת באיכות גבוהה מאוד את הבית שלכם הן בתקופת הקיץ והן בתקופת החורף. מעבר לזה היא פתרון מעולה לכל מי שמאס בשיטת הבנייה הרגילה מבטון ואשר אינו בידיו מספיק כסף לרכוש בית. אז אם אתם משפחות או זוגות שאוהבים את הסביבה ולא רוצים לפגוע בה, ושיטות אחרות לא מתחברות אליכם, בית ממכולה הוא הפתרון המתאים עבורכם.

כמה עולה בית ממכולות?

בניית בית ממכולות בשטח של 120 מ"ר עולה כ-400,000  ₪. עלות הבית היא בהתאם לגודל השטח שאנו רוצים לרכוש. כמובן שבניית מכולות יכולה לקחת עד שלושה חודשים בתרחיש הכי פרוע שלנו. הזמן שאורך בבניית המכולה תלוי בבקשה שיש להגיש לעירייה או למועצה, לכן יש לקחת זאת בחשבון בעת קניית בית ממכולות. כמו כן, תוכלו לעשות לכם יחידת דיור ממכולות בגדול של 60 מ"ר בגג או בחצר וזאת תמורת 120,000 ₪ שכוללים פריטים סניטריים ומבטח. מחיר המכולה נקבע בהתאם לגודל המכולה, חומרי הגלם אשר משתמשים בהם, מיקום הסביבה ועוד. ככל שיהיה לכם מכולה גדולה יותר כך תשלמו מחיר יקר יותר.

 

בניית בית ממכולות

אל תוותרו על אנשי מקצוע מקצועיים בתהליך הבנייה

אם אתם רוצים בניין איכותי וברמת גימור גבוהה חשוב שיהיו מעורבים בתהליך הבנייה רק אנשי מקצוע מנוסים עם ותק של שנים שיודעים את העבודה ויש להם קבלות בשטח. אנשי מקצוע לא מקצועיים ובעלי ניסיון עלולים לגרום לכם לנזקים בבניית הבית בין אם חיצוניים לבניין או פנימיים בתוך הדירה שלכם. דבר זה יפריע לכם מאוד עם הזמן שתגורו בבניין עצמו עד לכדי מעבר לדירה אחרת.

בניית בתים

 

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!