כמה מילים על החברה

אודותינו

י.נ הנדסה ופיקוח בניה

האתר מקשר בין לקוחות המחפשים קבלן מפתח לבניית הבית שלהם לקבלני מפתח המתמחים בבניית בתים פרטיים ומספק מידע לבונים בית על הלקוחות לבדוק את המחירים אשר יקבלו מקבלני המפתח והניסיון של הקבלנים מספקת שירותי פיקוח בניה מתקדמים ובניית בתים פרטיים  ללקוחות פרטיים ומסחריים בכל רחבי הארץ. במסגרת שירותי הפיקוח מציעה החברה ללקוחותיה ייצוג מלא בפרויקט אותו הם מנהלים ויכולת לפקח על כל היבטי הפרויקט מול הגורמים המעורבים.

חברת י.נ הנדסה מקפידה על ייצוג האינטרסים של הלקוח בלבד ועל כן אינה מספקת את שירותיה בצורה עקיפה אלא ישירות ליזם או ללקוח הקצה. במסגרת שירותי הפיקוח, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם המהנדסים, האדריכלים, הקבלנים והפועלים המעורבים בפרויקט על מנת להבטיח את התנהלות הפרויקט על פי הסטנדרטים הנדרשים ועל פי המפרט שנקבע במסגרת תכנית הבנייה.

בכל מקרה של ליקוי בנייה או התנהלות לקויה של מי מהמעורבים בפרויקט, אנו מקפידים לדווח על כך ללקוח ולפעול לתיקון הליקוי מול הגורמים המקצועיים בשטח ובזמן אמת. במשך שנים ארוכות רכשה חברת י.נ הנדסה ניסיון רב בתחום זה ולמדה על החשיבות של פיקוח נכון ומוקפד ועל השפעתו על התוצאה הסופית. בהתאם לכך, אנו מקפידים כיום לפעול על פי מתודולוגיה מאוד מוקפדת של פיקוח, נוכחות פיזית בשטח בצמתים מרכזיים, פיקוח רציף מרחוק, ביקורי פתע, ביקורת מסמכים ורגולציה וכל אלמנט אחר שיבטיח את התנהלות הפרויקט על פי האינטרסים המובהקים של הלקוח.

לרשותנו צוות של מהנדסי בניין והנדסאי בניין לרבות מהנדסים בעלי הסמכת קונסטרוקטור. צוות המקצוענים שלנו מאפשר לנו לבצע פיקוח בנייה בכל פרויקט ובכל היקף, לרבות דירות פרטיות במודל בנה ביתך, פרויקט בנייה מסחרי של עשרות, מאות או אלפי יחידות דיור, מבני מסחר, מבני תעשייה ומבני ציבור. צוות אנשי המקצוע שלנו פועל בכל רחבי הארץ ומותאם ללקוח על פי צרכיו ועל פי מאפייני הפרויקט.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה שמעסיקה אתכם בעניין ואנו נספק לכם את כל התשובות הנדרשות לכם על מנת להבין בדיוק את אופן ביצוע הפיקוח, את הערך שלו לפרויקט שלכם ואת האופן בו אנו מוודאים שכל הקורה במסגרת הפרויקט עולה בקנה אחד עם האינטרסים החשובים ביותר שלכם. צרו קשר עוד היום לקביעת פגישה עם הצוות המקצועי.

התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!