כמה עולה לבנות בית פרטי?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

החלום של כל ישראלי כמעט בדורנו זה להיות בעלים על בית. מקום בו אתם יכולים לקבוע את משכנכם ולהרגיש בטוחים בו. זה כמובן עולה לא מעט כסף – לקחת משכנתא, לעמוד בהחזרים וכל הניירת שיש למלא…– וזה עוד לדירה שהיא כבר בנויה ושלימה. אבל מה בנוגע לבניית בית פרטי? מסתבר שיש חלום גדול אפילו יותר מרכישת דירה מוגמרת, שלא מעט ישראלים חולמים עליו- בניית בית פרטי חדש, מאפס. עם כמה שזה נשמע קשה ומפרך, דרך אנשי המקצוע המקצועיים ואיכותיים שתוכלו למצוא כאן באתר – זה בהחלט אפשרי! שיפוצים פלוס הרחיבו על הנושא.

 

איך ייראה הבית שלכם?

עוד לפני שיושבים לתכנן את הבית מבחינה פרקטית, קודם כל צריך לגבש רעיון לגבי הנראות שלו – מעין חזון אותו עליכם לגבש. באיזה אזור בארץ יהיה ממוקם הבית חדש? מה יהיה גודלו? כמה חדרים ולאילו שימושים? לצורך העניין יש הבדל אם הבית הפרטי מיועד למשפחה גדולה או קטנה, זוג צעיר או מבוגר, עם או בלי יחידת הורים, סידור ואפיון הבית מכל בחינה ודקדוק אפשרי. לצורך כך תוכלו להיעזר בשירותי אדריכלים מקצועיים שיוכלו לתת לכם עצות ולסייע לכם לגבש רעיון מוצק וריאלי על מנת שתוכלו להמשיך בשלבי התכנון העתידי.

ישנה חשיבות קריטית לתכנון מוקדם, דרך אדריכל ומהנדס בניה אחראיים ומקצועיים. כל טעות שתיפול בתכנון תשפיע בצורה רחבת היקף על העתיד. זה מדוע יש לבחור במהנדסי בניין ואדריכלים בעלי ניסיון, וותק וידע נרחב בתכנון דירות בעלות סגנונות שונים ובתנאים שונים בהתאם לדרישות הלקוח ותנאי השטח שיאפשרו זאת.

 

בחירת תקציב מתאים לבית החלומות שלכם

תכנון ובניה של בית חדש זה יהיה כנראה בין הדברים בעלי העלות הגבוהה ביותר שאי פעם תעשו. לכן, חשוב מאוד להקפיד על בחירת תקציב כזה, שמצד אחד יוכל לממש את החזון שלכם ולהגשים את החלום על הצד הטוב ביותר שאתם מדמיינים, ומצד שני שיהיה ריאלי ועומד בתנאי המציאות, כך שלא תמצאו את עצמכם תקועים בחצי מבנה והכסף נגמר. לכן, בתכנון של בית יש לחשוב לא רק על הבניה המאסיבית, הנחת היסודות והתשתיות, אלא גם על העיצובים, עבודות הגמר, הריצופים, חשמל, התקנות אינסטלציה, התקנת מטבח, מקלחת ועוד.

מחירון בניית בית – עלויות בסיסיות

למחיר בניית בית יש הרבה אלמנטים, אך כאן נוכל לפרט בעיקר על הבסיס והמחירים על עצם הבניה. מחיר בית בעיקר תלוי על מחיר של מטר מרובע, כאשר הממוצע נע בין 6000 ₪ ל- 8000 ₪. עלותו של אדריכל יכולה לנוע בין 20000 ₪ ועד 70000 ₪ ואף יותר, וזה תלוי בהיקף הפרויקט והמוניטין של האדריכל. כמו כן יש לקחת בחשבון מחיר של מפקח בניה – עלות שיכולה להסתכם סביב 10000 ₪ -20000 ₪ , ומהנדס – 20000 ₪.

באתר שיפוצים פלוס תוכלו לקרוא בהרחבה על הנושא. תוכלו ללמוד עוד על בניית בית פרטי, להזמין אנשי מקצוע איכותיים ומיומנים שיוכלו לדאוג לפרויקט שלכם מא' ועד ת' על הצד הטוב ביותר!

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!