תהליך בניית בית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

התהליך של בניית בית פרטי הוא תהליך שאפשר לתאר אותו בכמה ראשי פרקים אבל כל ראש פרק כזה משלב בתוכו שורה ארוכה של משימות ופעולות, שכפופות כמעט כולן לחקיקה מסודרת בתחום התכנון והבנייה. בהתאם לכך, בשורות הבאות נתאר בפניכם תהליך בניית בית פרטי קלאסי בראשי פרקים כלליים, אבל בכדי להשלים את התהליך ולהוציא אותו אל הפועל, יהיה עליכם לשכור את אנשי המקצוע המתאימים ויש לכם גם את האפשרות לשכור קבלן מפתח כדוגמת י.נ הנדסה, שתדאג לכם משלב התכנון ועד שלב מסירת המפתח.

תהליך בניית בית פרטי

שלב גיוס ההון

גיוס ההון הוא שלב שבדרך כלל לא מדברים עליו בתיאור תהליך בניית בית פרטי אבל זהו אחד השלבים החשובים ביותר של הפרויקט. כל החלטה שתקבלו לאורך התהליך תהיה כפופה למסגרת התקציב שעומד לרשותכם ולכן חשוב מאוד שתדעו מהו ההון העצמי שעומד לרשותכם, כיצד אתם מגייסים את יתר ההון הנדרש, למשל באמצעות הלוואת משכנתא ומהו התקציב הסופי שעומד לטובת הפרויקט. בהתאם לתקציב זה תוכלו לדעת בדיוק כמה גדול תוכלו לתכנן את הבית שלכם ואפילו מהו סוגי הריצוף או סוג המטבח שתוכלו לשלב בו.

תכנית בנייה והיתרי בנייה

לאחר גיוס ההון וגיבוש תקציב, גייסו אדריכל מקצועי שיבנה עבורכם את תכנית הבנייה. האדריכל יבדוק את כל הנושא של בניית הבית מול הרשות המקומית ויעבוד איתכם על תכנון הבית וגיבוש תכנית בנייה. לאחר גיבוש התכנית, יש לאשר אותה על ידי מהנדס בניין קונסטרוקטור וייתכן שכבר בשלב זה תבוצענה בדיקות ראשונית על ידי מודד מוסמך ויועץ קרקע על מנת שניתן יהיה אכן לאשר את התכנית. את התכנית יש לצרף לבקשה להיתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה של הרשות המקומית בתחומה נבנה הבית.

בניית שלד

תהליך בניית השלד כולל את הכנת הקרקע, סימון קרקע, בניית יסודות, בדיקת כלונסאות, יציקות בטון, איטום קרקע, ביסוס המבנה, בניית מעטפת הבטון של המבנה, בניית תקרות וגגות ובניית קירות הפנים של המבנה. בתום שלב זה הבית שלכם כבר יעמוד על תילו אבל כשהוא עירום לחלוטין, קירות בטון בלבד. לצורך בניית השלד יהיה עליכם לשכור קבלן שלד רשום שיפעל בכפוף לפיקוח העליון של האדריכל והמהנדס שגייסתם לטובת הפרויקט.

עבודות גמר

לאחר השלמת שלב השלד, מתחיל שלב עבודות הגמר של הבנייה. בשלב זה מלבישים למעשה את הבית עם שכבת טיח, שכבת צבע, חיפוי פנים וחוץ, ריצוף, תשתיות חשמל, מים, תקשורת, גז וביוב, חלונות, דלתות, מטבח, כלים סניטריים וכן הלאה. בשלב הזה מומלץ לערב גם מעצב פנים אם חשוב לכם לעצב את הבית בצורה מאוד מסוימת ועל פי איזה חלום שאתם אוחזים בו לגבי הבית המושלם.

אלו הם כאמור רק השלבים המרכזיים של תהליך בניית בית פרטי. לאורכו ישנם עוד שלבים קטנים רבים מאוד, שכוללים תיאומים, עבודה מול הרגולטורים, עבודה מול ספקי התשתיות, חתימת הסכם עבודה, פיקוח בנייה, בדיקת בדק בית, גיבוש מודל התשלום לקבלנים וכן הלאה. אם אתם בונים את הבית הפרטי שלכם, עליכם להבין שאתם נכנסים לתחום שאין לכם כל היכרות עמו ולכן חשוב שהתהליך כולו ילווה על ידי איש מקצוע שידאג לאינטרסים שלכם וייקח על עצמו את המשימה כולה. חברת י.נ הנדסה מספקת לכם שירות קבלן מפתח שדואג לכם משלב התכנון הראשון ועד שלב מסירת המפתח כולל כל שלבי הביניים של תהליך בניית בית פרטי והכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה הישראלי ובכלל.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!