עלות בניית מרתף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

עלות בניית מרתף כחלק מבנייה חדשה נקבעת על פי גודל המרתף ומידותיו. לעומת זאת, בניית מרתף במבנה קיים שאין בו מרתף היא משימה מורכבת הרבה יותר ולכן תהיה גם יותר יקרה ותארך זמן רב יותר. מדוע משימת בניית מרתף בבית קיים היא משימה כל כך מורכבת? במה באה לידי ביטוי המורכבות הזאת ואיך היא משפיעה על העלות הכוללת של בניית המרתף? על שאלות אלו ואחרות עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של י.נ הנדסה המתמחה בביצוע מגוון רחב של עבודות בנייה והנדסת בניין, ובכלל זה גם בבניית מרתף בבנייה חדשה ובמבנים קיימים.

עלות בניית מרתף

האתגרים של בניית מרתף בבית קיים

בית פרטי הבנוי על פני הקרקע הוא בית שיסודותיו קבועים במקומם והבית כולו "נח" על גבי שכבת קרקע אחידה. במצב כזה, בניית מרתף מחייבת למעשה חדירה אל הקרקע שמתחת למבנה וביצוע חפירה עמוקה ורחבה שתהווה את חלל המרתף. חציבה זו צריכה להיעשות בזהירות רבה שלא לפגוע ביסודות המבנה וגם לא להתקרב אליהם בצורה מסוכנת. חציבה כזאת מחייבת גם הרס של שטח לא קטן של רצפת הבית ובכלל זה כל התשתיות העוברות באותו תא שטח: צנרת מים, צנרת ביוב, תשתיות חשמל, גז ותקשורת וכן הלאה. הרס של אריחי רצפה מוביל בדרך כלל להחלפת הריצוף כולו בכדי לא ליצור פער עיצובי בין האריחים הישנים ובין האריחים החדשים שישמשו לכיסוי מיקום המרתף לאחר בנייתו וגם זה הופך להיות חלק מרכזי בפרמטר של עלות בניית מרתף.

כיצד נראה פרויקט הוספת מרתף בבית קיים?

בהתאם לכך, התהליך מתחיל בבחינה של מהנדס, שעובר על שרטוטי המבנה ועל תכנית הבנייה ששמורה אצל רשם המקרקעין. המהנדס מגדיר את המיקומים האפשריים בהם אפשר לבנות את המרתף וקובע פעולות נוספות שיש לבצע על מנת לאפשר את הפרויקט עד תום. לאחר מכן, יש לבחון מול הרשות המקומית את הצורך בהיתר בנייה לצורך בניית המרתף ועל פי הצורך גם להגיש בקשה לבנייתו. במידה וקיים חשש לפגיעה בתשתיות שעוברות מתחת לבית, יש צורך לבצע איתור תשתיות וחישוף של תשתיות קיימות על מנת להימנע מפגיעה בהן. רק בשלב הזה מתחיל למעשה שלב החציבה בקרקע ומאחר ומדובר בחציבה בתוך מבנה סגור, הכל מתנהל בצורה מאוד זהירה ואיטית, עם כלים ניידים ומוגבלים בגודלם. לאחר מכן מבוצע איטום יסודי של האדמה מסביב באופן שיבודד את קירות המרתף מהאדמה הלחה מסביב.

כעת מתחילה בניית המרתף, שלד המרתף, חלונות עיליים, גמר פנימי, חיבורי תשתיות, מפתח דלת לחיבור עם חלל הפנים של הבית וכן הלאה. לבסוף, מבוצע תיקון של כל ההרס שנגרם לבית בכדי לבנות את המרתף, החזרת תשתיות והשמשתן, ריצוף מחדש וכן הלאה. תהליך כזה יכול להימשך חודשים לא מעטים בהתאם לתנאי השטח. ישנם מקרים בהם ניתן לגשת לשטח האדמה בה ייבנה המרתף מחוץ למבנה, ובמקרה כזה הכל הופך להיות קל יותר, פשוט יותר ובהיבט של עלות בניית מרתף, גם זול יותר.

בכל מקרה, את המשימה של בניית מרתף בבית קיים, אתם רוצים להשאיר לידיים מקצועיים שמכירות את התחום היטב, יודעות בדיוק כיצד לבצע אותו מבלי לסכן את החוזק המבני הכולל של הבית וגם יודעות כיצד לחשב עלות בניית מרתף בצורה השמרנית ביותר מבלי להיבהל מכמות העבודה הנדרשת וממורכבותה הצפויה. חברת י.נ הנדסה היא בדיוק חברה כזאת, שיודעת לבנות עבורכם מרתף חדש בכל מבנה קיים, בכל תלוי ועל בסיס עלות תחרותית ואטרקטיבית.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!