כל היתרונות של בניה קלה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בניה קלה היא שיטת בנייה פופולארית ביותר כיום. מדובר על שיטת בנייה שאיננה דומה לשיטה המסורתית והמקובלת בישראל. במסגרת שיטה זאת לא עושים שימוש בלבנים וטיח אלא בחלקים הרלוונטיים עבור בנייה שמגיעים מראש במשקל יחסית קל. את אותם חלקים מרכיבים על שלד של בניין שעשוי מאלומיניום או מפלדה. על אף ששיטת הבנייה המדוברת איננה שיטת בנייה חדשה וניתן למצוא אותה יותר מ35 שנים הן בארץ ובעולם כולו, הרי שעד כה לא השתמשו בה עבור בניית מבנים בשל העובדה שהיא לא הייתה מספיק מפותחת מבחינה פסיכולוגית. אולם כיום, בשל פיתוח טכנולוגיות שונות אשר הפכו את השיטה לאיכותית יותר, משתמשים בה עבור בנייה הן בישראל והן במדינות מערביות מפותחות כגון: גרמניה, ארצות הברית ועוד.

בניה

מהם היתרונות של בניה קלה?

בניה קלה היא בעלת יתרונות רבים כאשר היתרון המרכזי ביותר של הבניה המדוברת נובע מהחיסכון הכספי הרב שהיא מאפשרת. בניה קלה היא למעשה הבנייה הכי מהירה שקיימת כיום בשוק וזאת בשל העובדה שהחלקים הרלוונטיים עבור המבנה הוכנו מראש במפעלים וכל שנותר לעובדי הבניין שבאתר הבנייה הוא להרכיב את החלקים בצורה נכונה. מדובר על תהליך אשר חוסך לא מעט שעות עבודה באתרי הבנייה שכן אין צורך לבזבז את הזמן על הבאה והכנה של חומרים וכן על ייבוש יציקות רטובות.

כמובן שגם כוח האדם הנדרש עבור בניה קלה קטן מכוח אדם הנדרש עבור בנייה סטנדרטי וגם שעות העבודה הנדרשות עבור בניית המבנה. בשל העובדה שמדובר על חלקים מוכנים, אין צורך לבזבז ימים שלמים על פינוי פסולת מאתר הבנייה. מדובר ללא ספק על בנייה אשר חוסכת באופן מהותי בהוצאות הבנייה וכן גם בהוצאות האנרגיה במבנה שכן, הבידוד התרמי של הלוחות בהם משתמשים הוא טוב ביותר.

יתרון חשוב נוסף של בניה קלה הוא ידידותיות לסביבה. מדובר על שיטת בניה ירוקה שמאפשר לשמור על איכות הסביבה בניגוד לשיטות הבניה המסורתיות.

מתי אפשר להשתמש בבניה קלה?

כאמור, בניה קלה היא בניה בעלת יתרונות רבים כאשר היתרון המרכזי שלה הוא החיסכון בעלויות. כמובן שמעבר לחיסכון בעלויות היא גם מספקת איכות גבוהה ועמידות. בעבר היו בטוחים שבניה קלה פחות עמידה מבניה מסורתית, אך כיום ידוע כי החומרים שבהם משתמשים עבור בניה קלה הם חומרים איכותיים ועמידים. בבניה קלה משתמשים בלוחות אשר עמידים גם בפני מים ורטיבות ונעשה שימוש בחיבורים אטומים וחזקים כאשר מחברים אותם. ידוע כיום כי מבנים הבנויים בבניה קלה עמידים לרעידת אדמה בצורה הרבה יותר טובה מבניינים שנבנו ממלט ובטון. על כן, בבניה קלה ניתן לבנות מבנים שלמים וכן, ניתן להוסיף באמצעותם תוספות בניה שונות למבנים קיימים. קבלן בניה קלה הוא איש המקצוע שיש לבחור בו עבור תהליך בנית מבנה בבניה קלה או תוספת בניה בבניה קלה.

שיפוצניק מציעים לכם ביצוע מגוון עבודות בניה בבניה קלה, איכותית ועמידה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!