בניית שלד בית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך בנייה, בין שמדובר בבית פרטי ובין שמדובר בבית משותף או מגדל משרדים, הוא שלב בניית השלד. השלד הוא למעשה המבנה עצמו ואותו "מלבישים" בשלב הגמר כדי להעניק לבית את המראה האסתטי שלו ואת הפונקציונליות המלאה שלו. במסגרת תהליך בנייה של בית פרטי במודל בנה ביתך, יהיה עליכם להשלים גם את השלב של בניית שלד בית פרטי ולשם כך תזדקקו לעזרתו של קבלן שלד. המומחים של י.נ הנדסה מסבירים לכם בשורות הבאות את המרכיבים המרכזיים בתהליך בניית השלד, אם כי את הביצוע עצמו אתם רוצים כמובן להשאיר בסופו של דבר, בידיים מקצועיות בלבד.

מתי מתחיל שלב בניית השלד?

בניית השלד הוא למעשה השלב הראשון בשלב הביצוע אבל עוד לפני כן יש להשלים את שלב התכנון. שלב התכנון כולל בתוכו את גיבוש תכנית הבנייה, אישורה על ידי אדריכל ומהנדס בניין קונסטרוקטור ואת קבלת היתרי הבנייה לפרויקט. לאחר שאלה הושלמו, אפשר לעלות למעשה עם הטרקטורים על השטח בכדי להתחיל את שלב השלד.

מה כולל תהליך בניית השלד?

בניית שלד בית פרטי מתחילה למעשה בביצוע מדידות בשטח ובהתאם לכך הכשרת השטח ויישורו. לאחר מכן מבוצעים סימונים לצורך קידוח כלונסאות ויציקת יסודות. לאחר היציקה נבדקים היסודות בצורה יסודית ולאחר מכן מבוצע איטום של הקרקע באמצעות שכבת בטון קל ומתחילים עם בניית בסיס המבנה. לאחר השלמת בסיס המבנה, מתחילים את יציקות הבטון של מעטפת החוץ של המבנה, תקרות ביניים וגג עליון ולבסוף יציקת קירות הפנים של המבנה. זהו למעשה סופו של שלב בניית השלד וכעת נדרש אישור מהנדס קונסטרוקטור עבור השלד כולו, על מנת שניתן יהיה להמשיך אל עבר שלב הגמר ו"הלבשת" הבית עם שכבות הטיח, הצבע, הכלים הסניטריים, החלונות, הדלתות, הריצוף וכן הלאה.

בניית שלד

מי אחראי על ביצוע שלב השלד?

בניית שלד בית פרטי הוא שלב אחד מתוך מספר שלבי מפתח בתהליך הבנייה של בית פרטי. ככלל, בניית שלד היא משימה שדורשת התמחות ספציפית ולכן את השלמתה יש לבצע על ידי קבלן שלד רשום שגם ממונה לפרויקט באופן רשמי. כמו כן, הפיקוח העליון על תהליך בניית השלד חייב להתבצע לא רק על ידי מהנדס בניין, אלא על ידי מהנדס בניין קונסטרוקטור שהוא איש המקצוע היחיד שרשאי לאשר את תכנית השלד לפני בנייתו ואת השלד עצמו לאחר השלמתו.

באפשרותכם כמובן לשכור קבלן שלד עצמאי לצורך בניית שלד בית פרטי ולאחר מכן לשכור קבלן גמר לצורך השלמת שלב הגמר. פרט לשני אלה, תזדקקו לעוד שורה של אנשי מקצוע בנוסף לאדריכל ומהנדס בניין שילוו את הפרויקט כולו. במקום זאת, יש לכם את האפשרות לשכור קבלן ביצוע כללי, שנקרא גם קבלן מפתח, ומנהל עבורכם את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, משלב התכנון הראשוני ועד שלב מסירת המפתח ללקוח. חברת י.נ הנדסה מספקת לכם שירות קבלן מפתח להשלמת תהליך הבנייה של בית פרטי במודל בנה ביתך ובמסגרת זו לוקחת על עצמה החברה את כל המשימה של בניית הבית ובכלל זה גם בניית שלד בית פרטי.

שימו לב שתהליך הבנייה של בית פרטי ובפרט השלב החשוב של בניית שלד בית פרטי, מפוקחים כולם על ידי חקיקה מסודרת בתחום התכנון והבנייה ולכן חייבת להתבצע על פי החוק ובתיאום מלא עם הרשויות, עם ספקי תשתיות וגורמי חוץ נוספים. גם בהיבט זה מספקת לכם חברת י.נ הנדסה את חבילת השירות השלמה כך שאתם לא צריכים להעסיק את עצמכם בדבר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!