מה זה קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

את ההגדרה הראשונית של מה זה קבלן מפתח, ייתכן שאתם מכירים, אבל האם אתם באמת מבינים מה זה אומר קבלן מפתח? האם אתם מבינים מה המשמעויות של עבודה עם קבלן מפתח? האם אתם יודעים מהם היתרונות של עבודה עם קבלן מפתח ולחילופין, מהם ההיבטים שסביבם תצטרכו לתת יותר תשומת לב בעבודה עם קבלן מפתח? בשורות הבאות, מספרים לכם המומחים של י.נ הנדסה המספקת שירותי קבלן מפתח בכל רחבי הארץ, את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לצאת לדרך עם פרויקט בנייה של בית פרטי או כל סוג אחר של פרויקט בנייה, בליווי קבלן מפתח.

אז קודם כל, מה זה קבלן מפתח?

פרויקט בנייה הוא פרויקט שמבוצע לפי שלבים. השלבים השונים כוללים תכנון, היתרי בנייה, תיאום מול ספקי תשתיות, עבודות עפר, עבודות סימון ומדידה, בניית יסודות, בניית בסיס למבנה, בניית שלד, תשתיות וגמר, אכלוס ולבסוף מסירת המפתח ללקוח. בפרויקט בנייה רגיל, המנוהל על ידי קבלן ביצוע או היזם עצמו, מעורבים בפרויקט כזה שורה ארוכה של קבלנים, שכל אחד מהם אחראי על שלב אחר בפרויקט. ישנו קבלן שלד שאחראי על השלד וישנו קבלן גמר שאחראי על הגמר וכך גם לגבי כל שאר השלבים. קבלן מפתח הוא למעשה קבלן שלוקח על עצמו לא רק את הביצוע של כל שלבי הפרויקט, אלא גם את הניהול הכולל של הפרויקט כולו.

קבלן מפתח הוא למעשה קבלן שאיתו אתם מתחילים לעבוד עוד בשלבי התכנון של הפרויקט, והוא דואג לגיוס האדריכל שיבנה את תכנית הבניה, לגיוס הקונסטרוקטור שיאשר אותה, להגשתה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה לצורך קבלת היתרי בנייה, לעבודות העפר הסימון והמדידה, לבניית השלד, לביצוע הגמר, להסדרת האכלוס ובסופו של דבר למסירת המפתח ללקוח – מהתכנון ועד המפתח. בעבודה עם קבלן מפתח, אתם למעשה לא צריכים לדאוג לדבר, אתם לא צריכים לעבור את התהליך המתיש של חיפוש, בחירה וסגירת חוזה עם כל קבלן וקבלן, התמודדות עם כל קבלן וקבלן בנפרד ותיאום עם כל קבלן וקבלן בנפרד. קבלן המפתח מבצע עבורכם את הכל, לפעמים הכל בעצמו ובאמצעות הציוד והצוות שלו, ולפעמים בליווי ובסיוע של קבלני משנה.

מה זה קבלן מפתח

מהם היתרונות ומהם החסרונות של עבודה עם קבלן מפתח?

אז אחרי שהבנו מה זה קבלן מפתח, כעת נסביר גם על היתרונות והחסרונות בעבודה איתו. ככלל, ישנם שני יתרונות משמעותיים בעבודה עם קבלן מפתח: יש לכם גורם אחד שכל העבודה מתנהלת על ידו ומבוצעת באחריותו מבלי שאתם צריכים לדאוג לדבר. זה א'. ב', מאחר וכל הפרויקט מנוהל תחת קורת גג אחת, הוא מתנהל בצורה יעילה הרבה יותר, בפחות זמן ובסופו של דבר גם בעלויות נמוכות יותר. בעולם העסקי קוראים לזה יתרון לגודל ויעילות בשרשרת האספקה. המשמעות מבחינתכם היא שביציאה לפרויקט עם קבלן מפתח, הפרויקט הזה יסתיים מהר יותר וזול יותר מבלי שאתם תצטרכו לעשות דבר כדי להניע את הפרויקט קדימה. מצד שני, מדובר באיש מקצוע שאתם מניחים בידיו את כל גורלכם, ולכן חשוב מאוד לעגן מולו הסכם משפטי מקיף הכולל תשלום מדורג לפי אבני דרך, חובת עבודה עם קבלני משנה שהם קבלנים רשומים, זכויות סביב בדיקת בדק בית, זכויות סביב פיקוח בנייה וכן הלאה. חברת י.נ הנדסה מספקת שירותי קבלן מפתח בכל רחבי הארץ, ותשמח לתת לכם את כל התשובות הדרושות לכם סביב השאלה מה זה קבלן מפתח, על מנת שתוכלו לצאת לפרויקט ממקום של ידע ובטחון.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!