תפקידו של מפקח הבניה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כשמדברים על פרויקט בניה ואפילו כשמביטים על עשרות ומאות האנשים המעורבים בתהליך הבנייה, אף אחד לא מדבר ואף אחד לא רואה דווקא את אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בכל פרויקט בנייה, את אחד העובדים שממלא את הפונקציה המקצועית החשובה ביותר בפרויקט, הלוא הוא מפקח בניה. מפקח הבניה הוא איש מקצוע בעל הסמכה מקצועית בתחום של הנדסת בנייה, והוא הגורם המקצועי שתפקידו לפקח על הפרויקט כולו, לפקח על העובדים, לפקח על הקבלנים וקבלני המשנה, לפקח על התהליכים ולפקח על מה שקורה בשטח, הכל בכדי להבטיח שהכל מתנהל בצורה טובה, מקצועית ובטוחה וכמובן בצורה שעולה בקנה אחד לחלוטין עם האינטרסים של הלקוח.

תפקידו של מפקח בניה

יותר תאונות ביותר אתרי בנייה -חובה להעלות מספר מפקחי הבניה

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה דרמטית במספר תאונות העבודה באתרי בניה, ומה שמטריד במיוחד הוא שגם סוגי התאונות הולך והופך למגוון יותר ויותר. כך למשל, בשנים האחרונות התרחשו מספר קריסות של מנופים, דבר שלא היה ניתן לדמיין כלל בעבר. קריסה של מנוף כבר אי אפשר לתרץ בכך שבעבר לא דיווחו על זה. המדובר באירוע שבכל מקרה ובכל עידן היה מגיע לכותרת הראשית של כל עיתון, ואם בעבר פשוט לא היו אירועים כאלה שיעטרו את כותרות העיתונים, כיום יש לא מעט מהם.

ומה המשמעות? המשמעות היא שישנה זילות בכל הקשור לנושא הבטיחות באתרי בניה ולכן נדרש להוסיף מכסות של מפקחי בניה מקצועיים. אם אנשי מקצוע שאמורים להתקין מנוף מצליחים להתקין אותו בצורה כזאת שמובילה לקריסתו, המדובר פה בזלזול, ברשלנות ובירידה דרסטית ברמת הסטנדרטים של בטיחות.

הדרכות בטיחות חייבת להיות בפיקוח של מפקח בניה מוסמך, הדרכות עבודה בגובה, אמצעי בטיחות, מינוי אחראי בטיחות ומודעות לבטיחות – זה כל מה שצריך כדי להבטיח את שלומם של העוסקים במלאכה. להגדיל את המודעות, להגביר את הזהירות, לספק את כל הכלים ואת כל הידע הנדרש על מנת שידעו כיצד להיזהר וכיצד לנהוג וכמובן להדריך ולהדריך ושוב להדריך, על מנת להבטיח שאף אחד לא שכח שום דבר ושהבטיחות תמיד נמצאת שם ברקע. מעבר לכך, צריך להבטיח שכל בעל תפקיד אכן ממלא את תפקידו בצורה מקצועית ואחראית, ושמנופאי שעולה לתא המפעיל במנוף ידע שהאיש שהקים את המנוף, עשה את כל מה שצריך לעשות כדי להבטיח שהמנוף יעמוד גם בסופת טורנאדו. אם לא נוכל להעניק לעובדים את הבטחון הזה, הרי שהם בעצמם לא יראו טעם בהקפדה בעצמם על בטיחותם שלהם עצמם.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!