קבלן מפתח או מפקח בניה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

גייסתם את כל ההון הנדרש וכעת אתם רוצים לצאת לדרך עם בניית הבית הפרטי שלכם. בין אינספור הדברים שאתם שומעים, מגלים ולומדים על הנושא, לבטח שמעתם על שני מושגים חשובים מאוד: קבלן מפתח ומפקח בניה וייתכן מאוד שאתם מתלבטים סביב הצורך האמיתי שלכם באנשי המקצוע האלה. אם עוד יותר מכך, אתם גם מתלבטים בין קבלן מפתח או מפקח בניה, זה רק מדגיש עד כמה חשוב שתמצאו את אנשי המקצוע הנכונים שינהלו עבורכם את הפרויקט, שכן לא באמת מדובר בשתי ברירות אלטרנטיביות שאתם צריכים לבחור אחת מהן בלבד. מה זה בדיוק אומר קבלן מפתח, מה זה אומר מפקח בניה ומה הדרך הנכונה להתנהל מול אנשי מקצוע אלה? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של י.נ הנדסה.

מה זה בעצם קבלן מפתח?

קבלן מפתח הוא איש ביצוע שלמעשה לוקח על עצמו לא רק את ההיבטים המקצועיים של ביצוע הפרויקט, אלא גם את ההיבטים של ניהול הפרויקט כולו. קבלן המפתח מלווה אתכם משלב התכנון הראשוני, מגייס את האדריכל הנדרש, מסייע בגיבוש תכנית הבנייה והוצאת היתרי הבנייה, ואחראי על ביצוע הפרויקט כולו עד השלב הסופי של אכלוס המבנה ומסירת המפתח ללקוח. המדובר למעשה על גורם מקצועי שהוא איש ביצוע ואין בינו ובין פיקוח על בנייה שום קשר. למעשה, קבלן מפתח הוא מושא הפיקוח של מפקח בנייה ולא האלטרנטיבה שלו. על כן, כבר אתם יכולים להבין שאין בסיס לשאלה קבלן מפתח או מפקח בניה והדברים יתבהרו כעת לאחר שנסביר את תפקידו של מפקח הבנייה.

מה זה מפקח בניה?

מפקח בניה הוא למעשה איש מקצוע בעל הסמכה בהנדסת בניין, שמפקח על גורמי הביצוע בפרויקט בנייה. מפקח הבנייה הוא למעשה איש המקצוע שמייצג את האינטרסים של הלקוח. הוא בודק שהבטון טרי, שהכלונסאות עומדות בתקן, שקירות הבטון עומדים בתקן, שהריצוף מבוצע בצורה מקצועית ובסטנדרטים הנדרשים, שהכל מתנהל על פי תכנית הבנייה, לוחות הזמנים והיתרי הבנייה שניתנו לפרויקט וכן הלאה. למעשה, את מפקח הבנייה חייב הלקוח לשכור בעצמו וחייב הוא לשלם לו את שכרו, שכן תפקידו המרכזי של מפקח הבנייה הוא לייצג את האינטרסים של הלקוח מול הקבלן ואנשי הביצוע בשטח. אם הקבלן מביא איתו את מפקח הבנייה אין שום ערך לפיקוח הזה, שכן יש ניגוד עניינים מובנה.

קבלן מפתח או מפקח בניה? שניהם

אחרי שאמרנו את כל זה, הגיעה העת לומר את הדבר הזה: גם מפקח בניה וגם קבלן מפתח הן שתי פונקציות מקצועיות שיכולות לשפר מאוד את ההסתברות להצלחת הפרויקט שלכם. את קבלן המפתח אתם רוצים לשכור על מנת שיבצע עבורכם את הפרויקט וינהל אותו עבורכם מא' ועד ת'. את מפקח הבניה אתם רוצים לשכור בעצמכם על מנת שיוודא שכל הפעולות המבוצעות בשטח עולות בקנה אחד עם העקרונות ההנדסיים ועם הסטנדרטים הנדרשים, כמו גם עם כל מה שסוכם בהסכם העבודה. לא מדובר פה בברירה של קבלן מפתח או מפקח בניה אלא בשני תפקידים שונים שמשלימים זה את זה.

קבלן מפתח או מפקח בניה

חברת י.נ הנדסה מספקת מגוון שירותים בתחום הבנייה ובכלל זה שירות קבלן מפתח ושירות מפקח בנייה. יחד עם זאת, אם תשכרו את החברה כקבלן מפתח, את מפקח הבניה תצטרכו לגייס ממקור אחר. לחילופין, תוכלו לשכור קבלן מפתח משלכם, ובמקרה כזה נשמח להעמיד לרשותכם מפקח בניה שיוודא שכל האינטרסים שלכם באים לידי ביטוי במלואם בפרויקט.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!