קבלן מפתח מומלץ

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אם אתם מחפשים קבלן מפתח שיבנה עבורכם את ביתכם משלב היסודות ועד שלב מסירת המפתח, אתם בהחלט רוצים להבטיח שאתם בוחרים לעצמכם קבלן מפתח מומלץ שאתם יכולים גם לוודא את הרקורד שלו. יחד עם זאת, המלצות זה ממש ממש לא מספיק, בטח ובטח אם מדובר בהמלצה אחת שקיבלתם וגם אם מדובר ביותר מהמלצה אחת. למה לא ניתן להישען על המלצות בלבד בכל הקשור לאנשי מקצוע בענף הבנייה? מהם האלמנטים הנוספים שאתם רוצים לוודא כאשר אתם בוחרים קבלן מפתח לפרויקט הפרטי שלכם? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם המומחים של י.נ הנדסה, המספקת שירותי קבלן מפתח לכל סוגי הפרויקטים בענף הבנייה.

תחילה, מה זה בדיוק קבלן מפתח?

קבלן מפתח הוא איש מקצוע שהוא גם מנהל פרויקטים בענף הבניין. קחו למשל את המקרה הפרטי של אדם המבקש לבנות את ביתו במודל של בנה ביתך. אותו אדם יצטרך לעבוד קשה מאוד באיתור אדריכל, מהנדס בניין, קבלן עבודות עפר, קבלן חשמל, קבלן אינסטלציה, קבלן בניין וכן הלאה. כדי לגייס את כל האנשים האלה ברמה המקצועית הנדרשת, יהיה על אותו אדם להשקיע אין סוף שעות ומאמצים בכדי לאתר אופציות אפשריות, לבחון כל אחת מהן, לנהל משא ומתן, לחתום על הסכמים ולפקח על פעילותו של כל גורם כזה בנפרד. קבלן מפתח הוא למעשה קבלן ביצוע שלוקח על עצמו את כל המשימה משלב התכנון הראשון ועד שלב מסירת המפתח ללקוח, ומכאן גם שמו: קבלן מפתח. אתם צריכים למקד את כל המאמץ שלכם בחיפוש, איתור ובחירת קבלן המפתח, אך מרגע שבחרתם אותו, למעשה סיימתם את חלקכם בפרויקט והוא אחראי על כל השאר. כמובן שבמצב כזה אתם גם הופכים להיות תלויים בקבלן המפתח, ולכן אכן חשוב לבחור קבלן מפתח מומלץ, לסגור איתו חוזה משפטי אפקטיבי, לקבוע מודל תשלומים מדורג לפני אבני דרך וכן הלאה, אבל כל זה למאמר אחר.

מדוע המלצות זה לא מספיק?

כאשר אתם מחפשים קבלן מפתח מומלץ זה בהחלט פרמטר חשוב שיכול לסייע לכם להגיע לקבלני מפתח פוטנציאליים, אבל זה לחלוטין לא פרמטר מרכזי אם בכלל. המלצה יכולה לפעמים לשקף בסך הכל את החוויה הטובה שעבר לקוח מסוים עם קבלן מסוים. יכול להיות שעל אותו לקוח ישנם עוד עשרה לקוחות שעברו חוויה בדיוק הפוכה, אבל אתם מכירים את הלקוח הזה ולכן קיבלתם המלצה חיובית. מעבר לכך, גם חוויה טובה אינה קשורה במקרים רבים להיבטים המקצועיים של ניהול הפרויקט. זאת ועוד, ישנם פרמטרים חשובים יותר שעליכם לבדוק ללא קשר להמלצות שקיבלתם או לא קיבלתם. אחד הפרמטרים החשובים ביותר שעליו אתם רוצים להקפיד הוא היותו של הקבלן קבלן רשום.

קבלן מפתח מומלץ

קבלן רשום לבניה עד מפתח

קבלן רשום הוא קבלן ששמו מופיע בפנקס הקבלנים של משרד השיכון ומסווג תחת קטגוריה מקצועית מסוימת ותחת סיווג של היקף פרויקט במונחי תקציב כולל לפרויקט. קבלן מפתח מומלץ שאת ההמלצה עליו קיבלתם מחבר טוב, משכן, מבן משפחה או אפילו מאיש מקצוע אחר, הוא לאו דווקא קבלן רשום ובמקרה כזה, ההמלצה פשוט צריכה להיזרק לפח. מדוע? מכיוון שאין כמו קבלן רשום בכדי להבטיח את המחויבות של הקבלן לכם ולמקצוע שלו. קבלן רשום הוא נכס עבור הקבלן והוא לא יעשה שום מהלך שיסכן את מעמדו זו, ובכלל זה מתן שירות מקצועי, אמין ומהימן לכל לקוחותיו. מהסיבה הזאת בדיוק, זה לא משנה כמה המלצות קיבלתם על קבלן מסוים וגם אם ראיתם עבודה טובה שלו בבית של חברים או קרובי משפחה, אם הקבלן הוא לא קבלן רשום, אתם פשוט לא רוצים להיכנס להרפתקה הזאת מולו, בטח ובטח כאשר כל תהליך הבנייה של כל הבית שלכם משועבד כולו לידיו של קבלן אחד.

חברת י.נ הנדסה מציעה שירותי קבלן מפתח ועל י.נ הנדסה תוכלו לקבל אין ספור חוות דעת והמלצות. יחד עם זאת, החברה אינה נשענת על היותה קבלן מפתח מומלץ, ומספקת לכם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום לרבות קבלן רשום, הסכם עבודה מטיב עם שילוב פיקוח בנייה מטעמכם, בדיקת בדק בית מחייבת, תשלום מדורג לפי אבני דרך והתחייבות לתוצאות הסופיות מראש.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!