חוזה קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בעת בניית דירה יש לבחור בקבלן מפתח, כלומר קבלן שילווה אותנו לאורך כל התהליך הבנייה וכד לקבלת המפתח. על מנת לסכם את כל הסעיפים שכוללים בניית הדירה, חובה חוזה קבלן מפתח. עם חוזה קבלן מפתח נוכל לסכם את כל ההבנות בין קבלן המפתח לבין הלקוח עצמו בכל מה שקשור לתהליך בניית הבית. כמו כן, באמצעות חוזה קבלן מפתח אתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות של הקבלן המפתח והוא זה שאחראי לכל תהליך הבנייה מתחילתו ועד סופו וגם צריך לעדכן אתכם.

מה חשוב לציין בחוזה קבלן מפתח?

בחוזה עם קבלן המפתח חשוב לציין את הסעיפים הבאים:

ביצוע העבודה באישור מפקח בניה אותו בחרתם לנהל את הפרויקט שלכם

בטיחות הבנייה- על קבלן המפתח לדאוג לבטיחות הבנייה מהלך הבנייה עצמה, בין אם זה שמירה על אנשי המקצוע השונים שלא יפגעו בעבודתם, שמירה על ככלי הבטיחות באתר ועוד.

מינוי קבלן מפתח– על קבלן המפתח למנות מנהל עבודה בהתאם לחוק. במידה והקבלן לא ממנה מנהל עבודה וקורה אסון באתר האחריות מוטלת על הקבלן עצמו כתוצאה מליקויי בטיחות. במצב זה חברת הביטוח תעביר את הנזק ליזמים עצמם מאחר שלא עמדו בהוראות החוק.

אי התאמה בין התוכניות לנעשה בשטח- חשוב לציין בחוזה שבמדיה ואין התאמה בין תוכניות הבנייה לבין מה שנעשה בשטח, על הקבלן עצמו  להתייעץ עם מפקח הבנייה בטרם יבוצע ביצוע היציקה עצמה.

על קבלן המפתח להיות מודע לכך שאין בסמכותו לצקת רק באישורו של מהנדס הבניין, מפקח הבנייה או אדריכל הבניין או הזמנה של מעבדה בעלת שם לדגימות בטון.

יש לפרט את לוחות הזמנים לביצוע  המפלסים של הבניין וכן לקבוע את אופן התשלום בהתאם לביצוע העבודה בהתאם לתהליך בניית בית סטנדרטי.

אם לא מונה באמצעות היזם מנהל עבודה, חשוב לדרוש מקבלן השלד עצמו למנות מנהל מטעמו שינהל את העבודה באתר ועד סיומה.

חשוב לשים בצד סכום כסף להוצאות שונות וסיכונים שונים במהלך הבנייה עצמה. רצוי שהסכום יהיה גבוה.

נושאים נוספים שצריכים להיות בחוזה קבלן מפתח?

עוד נושאים חשובים ונוספים שצריכים להופיע בחוזה קבלן  מפתח קשורים לבניית השלד עצמו של הבניין. בטרם תחילת הבנייה יש לעשות גדר באופן זמני על מנת למנוע כניסת אנשים או בעלי חיים לאתר.

לפני תחילת הקידוחים והקמת היסודות חשוב שהמודד יגיע למקום וימקם את גבולות המבנה עצמו בשביל הקבלן, על מנת שהקבלן ידע בוודאות את גבולות המבנה עצמו והיכן יש להקים את היסודות.

אם במבנה עצמו יש מרתף חשוב לוודא שבעלי המקצוע המתעסקים באיטום יהיו מעורבים בכך.

על מנהל העבודה אשר מתמנה מטעם הקבלן עצמו, לוודא עם החשמלאי והשרברב שהם מעורבים במה שקורה בתהליך הבניה בכל שלב ושלב, לפרטים אודות מחיר בניית בית פרטי .

חשוב ביותר להדגיש בחוזה שאין לצקת ללא אישור ממפקח הבנייה ומהנדס הבניין ללא נכחותם בשטח עצמו.

לאחר יציקת הבטון יש להרטיב במים עד כ-7 ימים.

חוזה קבלן מפתח

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!