מפקח בנייה בחיפה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אתם גרים בחיפה ורכשתם לא מזמן דירה בפרויקט שעומד לצאת לדרך, רגע לפני שאתם מתחילים בפרויקט עצמו חשוב שיהיה לכם מפקח בנייה בחיפה. עם מפקח בנייה בחיפה תוכלו להיות בטוחים ורגועים שהבית שלכם נבנה בצורה מקצועית ויסודית בהתאם להוראות הבנייה כחוק.

קבלן מפתח בחיפה

לשם מה יש צורך במפקח בנייה בחיפה?

פיקוח הבנייה אשר מתבצע באמצעות מפקח בנייה נועד על מנת לוודא שעבודות הבנייה מתבצעות בצורה הנכונה בהתאם למפרט הטכני ועומדות בלוח הזמנים. מפקח בנייה בחיפה אחראי שחומרי הגלם שבהם משתמשים העובדים לבנייה יהיו איכותיים ובעלי תו תקן של מכון התקנים ולא חומרי גלם זולים ולא תקניים. מעבר לכך, המפקח אחראי שהעבודה תתבצע בהתאם לחוק ללא כל ליקויים, וכן לתיאום בין בעלי המקצוע השונים, עמידה בלוחות זמנים נוקשים, יצירת תוכנית עבודה אשר משלבת את כל הספקים בין אם זה אינסטלציה, חשמל, ריצוף, מסגרות, אדריכלות ועוד. וכמובן בדיקת קבלות וחשבוניות, פיקוח על מחיר העבודה שמבצעים בעלי המקצוע ועוד.

מה עלות פיקוח בנייה?

עלות פיקוח בנייה בחיפה משתנה בין מפקח למפקח. העלות תלויה בניסיון מפקח הבנייה, הכשרתו, כישוריו , מקצועיותו. לכן מחיר פיקוח בנייה נע בין 8,000 לבין מעל 20,000 ₪ לחודש. בטרם התחלת העבודה ושכירת מפקח בנייה בחיפה חשוב להגדיר בהסכם את לוחות הזמנים שעל המפקח לעמוד בהם, וזאת על מנת שלא יווצר עיכוב בקבלת הדירה והמפתח. פיקוח בנייה חוסך לבעלי הדירות הוצאות כספיות, ליקויים שונים וכן עוגמת נפש, לכן חשוב לשכור מפקח בנייה מקצועי ובעל ניסיון שיודע את העבודה ויש לו לא מעט ניסיון בתחום עצמו.

האם פיקוח בנייה תורם לדיירים?

פיקוח בנייה פרטית מקצועי ויסודי הנבנה בהתאם לחוק הבנייה והסטנדרטים, תואם את המפרט הטכני ועומד בתקציב ובלוחות הזמנים שהוקצבו לכך, תורם רבות לדיירים מבחינת השקט הנפשי שהפרויקט מתבצע בצורה הטובה ביותר כפי שתוכנן מראש ללא ליקויים שונים. פיקוח הדוק לכל אורך הפרויקט אשר נעשה באמצעות מפקח בנייה בחיפה גורם לכך, הבניין שאתם מחכים שיהיה מוכן למגורים עומד בכל התקנים ואין בו ליקויים אשר פוגמים באיכות החיים ודרושים הוצאות כספיות מיותרות שלא לקחתם בחשבון. מעבר לכך, הידיעה שיש פיקוח הדוק לאורך כל תהליך הבנייה מונע מכם עוגמת נפש מיותרת עקב רשלנות בנייה או ליקויים שונים שלא טופלו בשלבים ראשונים של הבנייה ואשר הפכו לחמורים ביותר ולא ניתן לתקנם אלא לחיות איתם. בית עם ליקויים חמורים הוא בית שערכו יהיה נמוך בהשוואה לבית שאין בו ליקויים. לכן שאתם מתחילים תהליך של בנייה אל תוותרו אל מפקח בנייה, הודות למפקח בנייה תקבלו בית חדש ללא ליקויים חמורים, ובסופו של דבר זה מה שחשוב לכם בנייה באיכות גמר גבוהה ללא ליקויים.

מפקח בנייה בחיפה

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!