עלות בנייה למטר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כמה עולה לבנות בית? ואם אי אפשר לענות על השאלה הזאת, אז לפחות מהי עלות בנייה למטר? כל אחד שנכנס לפרויקט בנייה רוצה לדעת בשלב כמה שיותר מוקדם כמה כסף הוא צפוי להוציא במהלכו. זה לגיטימי, זה הכרחי ויציאה לדרך מבלי לדעת את העלות הצפויה היא טעות חמורה. יחד עם זאת, בתהליכי בנייה ישנו מרכיב לא קטן של חוסר וודאות, ולמעשה את העלות המשוערת של הפרויקט תוכלו לדעת רק לאחר שתכינו תכנית אדריכלית, ואת העלות המדויקת מומלץ לתמחר יחד עם מפקח בניה המתמחה בתחום.

לדעת מראש  עלות בנייה למטר – חשוב מאוד

לפני שמקימים עסק ומוציאים סכומי עתק על בנייתו, חשוב לבנות תכנית עסקית המפרטת בין היתר, את העלויות שבהן כרוכה הקמת העסק. כל הקמת עסק ללא תכנית עסקית כזאת היא טעות חמורה שיכולה לעלות לעסק וליזם בהצלחתם. הדברים אינם שונים גם כאשר בונים בית פרטי. לפני תחילת הבנייה יש לנסות להעריך את המשתנה של עלות בנייה למטר של קבלן מפתח, לבנות תכנית אדריכלית, לדייק את סך העלויות הצפויות ורק לאחר מכן להחליט האם יוצאים לדרך אם לאו. יציאה לדרך מבלי שאתם יודעים מול מה אתם עומדים, היא מתכון בדוק לחריגות בתקציב ולחוסר שליטה על עלויות הפרויקט. לבחון את הדברים מראש זה חשוב, וכעת רק נותר להבין כיצד עושים את זה נכון.

בדיקת מדדים בשוק הנדל"ן

שוק הנדל"ן מייצר לנו בכל שנה מדדים כלכליים שונים, שאחד מהם הוא מדד עלות בנייה למטר. מדד זה לוקח בחשבון שורה של מיזמי בניה שנערכו באותה שנה, ומשקלל את סך עלות הבנייה בפרויקטים הללו בשקלול השטח הבנוי הסופי. בסופו של דבר מתקבל נתון שמשקף עלות בנייה למטר בפועל. העלות הזאת היא לא העלות של הפרויקט שלכם, וייתכן מאוד שגם לא ממש קרובה, אבל היא בהחלט יכולה לתת לכם תמונה עקרונית לגבי התקציב שיהיה עליכם להכין לטובת הפרויקט שלכם.

מחירי הבניה משתנים בהתאם לממד תשומות הבניה

בדיקה פרטנית לפי תכנית אדריכלית

אם התקציב שהגעתם אליו על פי המדדים הוא תקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם, אתם יכולים להתקדם אל השלב של בניית תכנית אדריכלית. על סמך התכנית האדריכלית תוכלו להגיש בקשה להצעת מחיר ממספר קבלני ביצוע שונים, ולקבל הערכה מדויקת יותר של עלות הפרויקט הספציפי שלכם. על זה מומלץ להוסיף שיעור מסוים של 5%-10% הוצאות בלתי צפויות, שנובעות מעיכובים, תקלות ואלמנטים שלא חשבתם עליהם בשלבים הראשונים. המספר שיתקבל הוא התקציב שאותו תצטרכו להעמיד לטובת הפרויקט, והוא גם התקציב שבו יהיה עליכם לעמוד לכל אורכו.

בעזרת מדד עלות בנייה למטר תוכלו לבדוק מראש האם אתם מסוגלים לצאת לדרך עם פרויקט הבנייה שלכם, אך כדי לקבל את העלות המדויקת שעל פיה ייקבע התקציב לפרויקט, יש לבנות תחילה תכנית אדריכלית מפורטת ולקבל הצעות מחיר מקבלני ביצוע.

עלות בנייה למטר

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!