איטום גגות בתל אביב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

לקראת החורף המתקרב כבר יש אנשים שמתחילים להכין את הבית שלהם, משום שזוהי בדיוק העונה שמתאימה לכך. איטום גגות בתל אביב חייב להיעשות הרבה לפני שמתחילים הגשמים משום שיש צורך בייבוש גגות שכבר נפגעו מחדירת נוזלים, במיוחד אם החומרים שבהם אטמו אותם כבר התבלו ולא חידשו. במקרים כאלה החדירה לגג היא עמוקה יותר ואי אפשר לאטום לפני שמבררים בדיוק עד לאן זה הגיע ומייבשים ייבוש יסודי את הגג וקצות יותר פנימה.

איטום גגות(צילום:freepik)

חשיבות איטום גגות

החשיבות של איטום גגות בתל אביב ברורה אבל עדיין יש אנשים שבטוחים שאיטום הוא חד פעמי ואחר כך זה מחזיק לכל החיים. את האיטום הראשוני עושים תמיד כאשר בונים את הבניין ואחר כך חובה לחדש אותו בכל כמה שנים. האיטום כולל לא רק את הגג אלא גם קירות וחניונים תת קרקעיים וכל נקודת מגע של הבניין עם הקרקע ועם מקור אפשרי של לחות. גם החומרים הטובים ביותר לא יחזיקו מעמד לנצח ולכן יש לחדש אותם מדי פעם, רצוי בחומרים מתקדמים אפילו יותר.

התאמת השיטה לבניין

בניינים שונים נבנים היום בצורה מורכבת הרבה יותר מאשר בעבר. לא רק המפרט הטכני שלהם שונה אלא גם התשתית המסועפת שמניחים בכל בניין לצרכים שונים. כבר לא קל למצוא היום גגות פנויים לגמרי כמו בבניינים שונים ומצד שני, הם גם בנויים טוב יותר ומחומרים עמידים יותר. יש צורך להתאים את שיטת האיטום לכל בניין, כאשר ככל שיש על הגג יותר מתקנים שמפריעים לאיטום כך יש בעיה בשימוש בשיטות מסוימות כמו יריעות ביטומניות ואחרות.

להתייעץ עם המומחים

פנו לחברת מרכז האיטום הישראלי לייעוץ בחינם בכל בניין כזה אנחנו מוצאים כמה אפשרויות וגם תקציבים שונים, ולכן יש להתייעץ עם המומחים שאתם מזמינים כדי לקבל הצעות מחיר ולשמוע מהם חוות דעת על מה שאפשר לעשות. זכרו שהאיטום חייב להיות הרמטי ואי אפשר להתפשר על שום סנטימטר פנוי. לפעמים יש בניינים שבוחרים בשיטה המסורתית של זיפות גגות גם משיקולי תקציב ובכל מקרה גם את זה צריך לעשות מי שיכול להציג ניסיון וידע מתאים, כולל הכשרה. ודאו שיש להם אחריות וביטוח לפני שמתחילים לעבוד.

הכנת הגג לאיטום

לפני שעושים איטום גגות בתל אביב יש להכין אותם לקראת העבודה. אם הגג שלכם בדרך כלל ישן, מוזנח ולא מטופל בקביעות יש צורך לבדוק אילו מתקנים מפריעים בדרך, לקלף שכבות ישנות של חומרי איטום וצבע וגם לבדוק את הפגמים בגג כדי לאטום אותם נקודתית. הגג חייב להיות מוכן לאיטום בצורה חלקה ואחידה בדיוק כמו קיר לפני צביעה. זוהי עבודה של מומחים שיודעים בדיוק היכן לאתר סדקים וחריצים כדי לוודא שהם לא שימשו פתח לחדירת נוזלים ולאטום אותם היטב. רק אז אפשר להתחיל לאטום את הגג ובשיטה שבה בחרתם מראש.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!