איטום חוץ בבתים פרטיים: כל מה שחשוב לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

יש לכם רטיבות בקירות? סביר להניח שאתם צריכים לבצע איטום חוץ. במאמר הבא נסביר מתי צריך לבצע איטום חוץ, מה כוללת העבודה ואיך בוחרים קבלן איטום אמין.

מתי תצטרכו לבצע איטום חוץ בבית פרטי?

ממש כמו בבניינים רגילים ובמגדלים רבי קומות, גם בבתים פרטיים יש מערכת איטום חיצונית ששומרת על הבית מפני חדירת מים.

מערכת האיטום החיצונית עובדת בשיטת הבלון. מה זה אומר בפועל? שגם במידה ויש כשל מקומי, מערכת האיטום כולה קורסת, כאילו מדובר בבלון שהתפוצץ.

במצב כזה, סביר להניח שאתם תחוו רטיבות בקיר שבתוך הבית, מה שמהר מאד יהפוך לעובש. בנוסף, במקרים חמורים יותר הקיר ממש יתחיל להחליף צבעים והנזילה ממש תיראה לעין.

במקרים כאלה תצטרכו להזמין קבלן איטום אמין ומקצועי, שיגיע אליכם ויבחן את הבעיה מקרוב. יתכן מאד והוא יסיק שמדובר בכשל מקומי ובתיקון לא מורכב במיוחד. במקרים אחרים יתכן והוא יצביע על כשל רחב יותר, כזה שהתיקון שלו דורש עבודה מורכבת יותר.

איך מבצעים איטום חוץ?

בדומה לאיטום חוץ בבניינים גבוהים, גם כאן מדובר למעשה בעבודה בגובה שמצריכה פתרונות מתאימים.

שיטה אחת היא איטום באמצעות עמידה על פיגומים, כן, ממש כמו אלה שאנחנו מכירים מבנייה או שיפוץ בניין. מדובר בשיטה דיי מסורבלת שגוזלת בזבוז זמן רב על הקמת הפיגומים וגם על הפירוק שלהם.

השיטה הנפוצה ביותר לאיטום חוץ בבתים פרטיים היא באמצעות סנפלינג. מדובר על שיטה חדשנית ויעילה ביותר, שבאמצעותה עובדי האיטום פשוט גולשים היישר מהגג ומבצעים את עבודת האיטום הנדרשת.

מה כוללת העבודה?

בשלב הראשון, הצוות המקצועי יבצע בדיקה מקיפה של מעטפת האיטום החיצונית של הבית. במידה ויש ליקויים שנראים לעין, כמו סדקים, חורים וכו', הצוות המקצועי יצטרך לתקן אותם על מנת לבצע את עבודת האיטום על תשתית טובה.

לאחר מכן, יש לבחון האם מדובר בכשלים מקומיים באיטום, או שמא המצב מצריך עבודת איטום חיצונית כוללת. את האיטום החיצוני מבצעים ברוב המקרים באמצעות התזת חומר איטום על המעטפת החיצונית.

קבלן איטום אמין ומקצועי יישם שתי שכבות התזה של סילוקסן בדרך כלל, חומר איטום חזק מאד שעמיד בפני תנאי מזג האוויר המשתנים בישראל.

אגב, לפני תחילת העבודה, מומלץ יש לכסות היטב את החלונות ולהרחיק מכוניות חונות, שכן חומרי האיטום גורמים ללכלוך רב.

כך תבחרו קבלן איטום אמין

לפני שאתם ממהרים לבחור את קבלן האיטום הראשון שהציעו לכם, ודאו שמדובר בבעל מקצוע בעל ניסיון עשיר בתחום האיטום בכלל, ובאיטום חוץ בפרט. עבודת איטום לקירות החוץ היא אחת מהעבודות החשובות ביותר שתצטרכו לבצע בבית, ואתם ממש לא רוצים ליפול על חובבן בתחום.

דרשו מקבלן האיטום להפנות אתכם ללקוחות אחרים שאצלם הוא כבר ביצע עבודה וודאו שהוא מקצועי, גובה מחיר הוגן וכמובן עומד בלוחות הזמנים.

למידע נוסף בקרו באתרנו https://ab-gvahim.co.il/

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!