איך לחסוך כסף בשיפוץ המטבח?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

החלטתם לשפץ את המטבח? אין כל ספק ששיפוצים כרוכים בעלויות כספיות לא קטנות ולא בטוח שבתקופה בה המחיה כל כך יקרה, יש לכם את האפשרות להוציא סכומי כסף כל כך גבוהים.
אז החדשות הטובות הן שיש לא מעט דרכים ופעולות בהן תוכלו לנקוט על מנת לחסוך סכומי כסף (ואפילו משמעותיים)  בהליך שיפוץ המטבח.
אז להלן חלק מהפעולות המרכזיות בהן כדאי לנקוט על מנת להשיג את המטרה ולחסוך כסף:

תכנון מקיף וקפדני

בכדי לשלוט בהוצאות הכספיות, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן בקפידה ולפרטי פרטים את הליך השיפוץ.  יש לקחת בחשבון  שאם תשנו את התוכניות של שיפוץ המטבח באמצע הפרויקט דבר זה יכול להוביל לעלויות בלתי צפויות – ולכן, ההמלצה היא כמה שפחות לסטות מהתוכנית המקורית – אבל כן לקחת בחשבון שזה יכול לקרות ואולי גם להכניס את האופציה לשינויים או לתוספות לתוכנית הראשונית.

תיעדוף

יש לזהות את ההיבטים החשובים ביותר של שיפוץ המטבח. ולמקד את התקציב בתחומי מפתח אלו – לדוגמא, אם אתם מתכננים שיפוץ מקיף וכחלק מכך, מעוניינים להחליף שיש למטבח וארונות למטבח כדאי לקחת בחשבון את האלמנטים הללו. בשלב הבא, חשוב כמובן לשקול היכן ניתן לצמצם עלויות באזורים פחות קריטיים או משמעותיים.

"עשה זאת בעצמך"

אומנם כאשר מדובר בשיפוץ מטבח, קיימת חשיבות גבוהה שדברים יתבצע כמו שצריך ואין שום סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר שניתן לקבל. יחד עם זאת כדאי לשקול להתמודד עם כמה משימות באופן עצמאי אם יש לכם את הכישורים והזמן הנדרש עבור המטרה. עם זאת, למשימות מורכבות יותר כמו עבודות אינסטלציה או חשמל, עדיף להזמין אנשי מקצוע כדי להימנע מטעויות יקרות ערך – ובחלק מהמקרים גם מסוכנים.

שימוש חוזר

במידת האפשר (והרצוי כמובן)  כדאי לשמור על ארונות, מתקנים ומכשירים קיימים במצב טוב. אתם יכולים לחדש, לצבוע מחדש או לשפץ ארונות כדי לתת להם מראה רענן וחדש – כמובן, שיש לבדוק תחילה את מצב הארונות הישנים ולחשב עלויות – יכולים להיות מקרים בהם תגלו שכבר להחליף את הארונות ישתלם לכם יותר.

קנייה חכמה של חומרים

חפשו מבצעים, הנחות ופריטי חיסול עבור חומרים כגון ארונות, משטחים, אריחים וריצוף. כדאי גם לשקול את האפשרות להשתמש בחלופות ידידותיות לתקציב שעדיין יכולות להשיג את המראה הרצוי. בכל מקרה, ככל שתשקיעו יותר בחיפוש אחר חומרים, כך יעלו הסיכויים למצוא את מה שאתם מחפשים במחירים האטרקטיביים ביותר.

השוואת מחירים

קבלו הצעות מחיר ממספר קבלנים, יצרנים וספקים כדי להבטיח שאתם מקבלים בסופו של דבר את המחיר הטוב ביותר עבור המוצרים אשר עתידים להיות חלק מהמטבח שלכם.

שילוב של מדפים פתוחים

במטבח יש צורך במספר לא מבוטל של מקומות אחסון. אם אתם שמים דגש על נושא החסכון הכספי, ההמלצה היא לשקול גם את האפשרות של מדפים פתוחים.  מדפים פתוחים יכולים להיות חסכוניים יותר מהתקנת ארונות עליונים. מעבר לזה, שימוש במטבחים פתוחים מעניק למטבח  תחושה פתוחה ואוורירית יותר.

שיפוץ או חידוש פני השטח?

יהיו מקרים בהם במקום לשפץ, תוכלו לבחור לחדש – לפחות חלק מהאלמנטים אשר מהווים חלק מהמטבח. ניתן לצבוע, לצפות ולמצוא מגוון רחב של דרכים נוספות לרענן את נראות המטבח.
גם במקרה הזה כדאי לשקול את העלויות וגם להבין לעומק מה זה דורש ממכם – כך שתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות והמתאימות ביותר. במקרים רבים, כדאי להכניס לתמונה איש מקצוע על מנת להתייעץ אתו ולהבין בצורה מדויקת יותר מ ה צפוי לכם.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!