כל מה שצריך לדעת בנוגע לאינסטלטור

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

סוף סוף נכנסתם למקלחת אחרי יום עבודה ארוך. אתם מפעילים את זרם המים, מחכים לוויסות המים החמים והמרגיעים ומבינים שהם ממשיכים להצטבר על כפות הרגליים ושפתח הניקוז סתום. נשמע מוכר, נכון? כל אחד מאיתנו ימצא את עצמו בבעיית אינסטלציה בדיוק ברגע ובזמן הלא נכונים, בעיקר כאלו שבהם גם האינסטלטור עצמו כבר מסיים את יום העבודה. אך אם אתם גרים בכפר סבא והסביבה, לשמחתכם ניתן למצוא אינסטלטור בכפר סבא 24 שעות, זמין תמיד לקריאות חירום.

בעלי מקצוע 24/7 – יש כזה דבר

הזמנת בעלי מקצוע בשעות הערב הפכה למצרך מבוקש ואף מקובל. אם בעבר הנוהג היה להתקבע למסגרת נותני שירות הפועלים משמונה ועד חמש, כיום מבינים בעלי המקצוע השונים שהתקלות לא נחות בשעות הערב, אלא להיפך – אלו הזמנים בהם כולם מתאספים בבית אחרי יום העבודה, מה שגורם לכך שאלו הן השעות בהן התקלות מתגלות.

בלילה מטפלים במה שדחוף. היתר ימתין לבוקר

כל אינסטלטור בכפר סבא 24 שעות, יוכל להגיע במהירות לבית הלקוח כדי לטפל בתקלה. בדומה לנותני שירות אחרים כמו הווטרינר או טכנאי שירותי האינטרנט שלכם, הבעיה תיפתר בהתאם לחומרת התקלה: אם מדובר בפיצוץ בצנרת, כמובן שאין להמתין רגע אחד נוסף ולטפל בנושא מהר ככל האפשר. אך אם זו בסך הכל הגברה של לחץ מים בברז המטבח שלכם, תצטרכו לקחת בחשבון שייתכן וקיימים מקרים דחופים יותר בהם האינסטלטור נדרש לטפל.

תקלות הלילה הנפוצות ביותר בעולם האינסטלציה:

פתיחת סתימה – ככל הנראה התקלה מספר אחת במערכת הצנרת הביתית. כאן נפגש האינסטלטור עם סתימות בניאגרה, בכיור או בפתחי הניקוז, שעשויים לעלות על גדותיהם ולהציף את חלל הבית.

טיפול בנזילה – נזילה היא לא רק מקור רע להצפות, אלא גם מוקד ריח, עובש, בקטריות וחרקים למיניהם עם הזמן. הנזילה תחמיר אם לא תטופל בהקדם ולכן במצב חמור, הדיירים יגלו שהם לא מסוגלים אפילו לחסום אותה ולהמתין עד הבוקר. האינסטלטור יאתר את הנזילה ויחליף את המקור הדולף עצמו: ברז, גומיות, צינור וכד'.

עבודות אינסטלציה באמבטיה – אם האמבטיה בבית מצריכה תיקון כלשהו, ייתכן שתוכלו להשתמש בחדר האמבטיה הנוסף אם קיים, או פשוט להימנע בצער באותו הרגע ממקלחת. במקרה זה רצוי להמתין לבוקר עם התיקון, מאחר ולא מדובר על בעיה שלאורך שעות הלילה תסב נזק חמור כל עוד ברז המים לא מופעל.

פיצוץ בצנרת – מדובר באם כל הנזקים הפוטנציאליים ולצערכם, מדובר בתיקון יקר וארוך, שלא ניתן לבצע בשעות הלילה מאחר והוא ממושך מידי ומרעיש מאוד. אם בכל זאת מצאתם אינסטלטור בכפר סבא 24 שעות שמוכן לבצע את העבודה, היערכו להוצאה משמעותית.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!