אריחי זכוכית למטבח מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אריחי זוכית למטבח הינו טרנד ייחודי אשר נכנס פה בישראל ממש בשנים האחרונות, חיפוי המטבחים באריחי זכוכית הינם מושלמים ולכן, הם מאוד מבוקשים כיום.

מראה של אריחי זכוכית

לאריחי זכוכית קיים מראה מיוחד אשר הינו מבריק ויכול לתת למטבח שלכם מראה יוקרתי ומרשים ביותר, אריחי זכוכית מקרינים המון אלגנטיות אל המטבח שלכם ולכן, בגלל המראה המיוחד והמרשים של אריחי הזכוכית, הם הפכו להיות מאוד מבוקשים בארץ, מראה כזה יוקרתי כל אחד היה רוצה לבית הפרטי שלו, וכן באמצעות אריחי זכוכית אתם יכולים לזכות למראה כזה.

במה מתאפיין חיפוי זכוכית למטבח

מעבר לכך שאריחי הזכוכית נותנים לבית שלכם מראה מרשים ויוקרתי ביותר, אריחי הזכוכית מתאפיינים בכך שלזכוכית עצמה יש יכולת עמידות מעולה, זאת מכיוון שמדובר בזכוכית אשר הינה זכוכית מחוסמת שעוברת תהליך מיוחד, בתהליך הזכוכית מכניסים אותה לחימום מיוחד בטמפרטורות גבוהות, וכן היא משווקת כיום כזכוכית עבה יחסית, דבר זה מקנה לזכוכית את העמידות שלה וכן את החוזק שלה לעומת כל זכוכית רגילה אחרת.

מהם המחירים של חיפוי זכוכית למטבח

המחירים של חיפויי זכוכית יכולים להשתנות בהתאם לאותו זכוכית קיימת, קיימים חיפויי זכוכית עם צבע, וכן קיימים חיפויי זכוכית אשר יש עליהם הדפסים מסוימים, ולכן, מחיר הזכוכית הנמכרת תלויה הסוג הזכוכית אותה תבחרו, מחיר הזכוכית נקבע ברוב המקרים לפי מטר הזכוכית ולא לפי פלטה ולכן, המחיר הסופי תלוי בנוסף הוא לכמה מטר אתם זקוקים על מנת לבצע חיפוי זכוכית למטבח שלכם, לאחר שתחליט איזה זכוכית אתם מעוניינים לרכוש וכן כמה מטר דרוש לכם תוכלו לבדוק את המחיר ללא שום בעיה.

מהם סוגי הזכוכיות הקיימים לחיפוי זכוכית למטבח

קיימים כמה סוגים של זכוכית המשמשים לחיפוי מטבח, קיימת זכוכית אשר הינה שקופה, וכן קיימת זכוכית הנקראת אקסטרה קליר, מה שמאפיין את הזכוכית השקופה הוא שקיים בה עופרת, וכן זה יכול לתת לזכוכית גוון נוסף של צבע, לכן, כאשר אתם בוחרים זכוכית שקופה עליכם לדעת זו על מנת שתוכלו לדעת האם הגוון הזה יכול להתאים לכם והאם הוא ניראה בזכוכיות, בעקבות זאת חשוב שתדעו כי במידה ואם מעוניינים לרכוש אריחי זכוכית שקופים רצוי שתבחרו בצבע כהה, דבר זה יוכל לאפשר לה להיות שקופה לחלוטין.

מהם היתרונות של חיפויי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית יכול להיות מותאם לקיר המטבח באופן מאוד מדויק, דבר זה יוכל לעזור לו להיראות מאוד מרשים, כך גם הוא מותקן כיחידה אחת אל הקיר ולא יכולים להצטבר בחריצים לכלוכים למיניהם, בנוסף, את חיפוי הזכוכית יש רק להדביק ולכן העבודה בזמן ההתקנה הינה מאוד קצרה, יתרון נוסף וחשוב במיוחד כאשר מדובר על חיפוי למטבח הוא שחיפוי זכוכית אינו סופג נוזלים ולכלוך של בישולים, וכן אין צורך בתחזוקה שוטפת.

ניקיון חיפוי הזכוכית

כאשר אתם רוצים לנקות את חיפוי הזכוכית במטבח לא תצטרכו לעבוד קשה על מנת לעשות זאת, ניקיון של חיפוי זכוכית יכול להיעשות באמצעות סמרטוט לח, וכך תוכלו לנקות את הזכוכיות ללא שום בעיה, מומלץ מאוד לנקות את חיפוי הזכוכית מדי פעם על מנת לשמר את המראה המרשים של הזכוכית.

סיכום

גאיה המרכז לריצוף הינה חברה אשר תוכלו למצוא אצלה את חיפויי הזכוכית בהם אתם מעוניינים, חברה זו מציעה לכם מחירים משתלמים אשר לא תוכלו למצוא בכל מקום.

במידה ואתם מעוניינים לבדוק אריחי זכוכית למטבח מחיר, אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!