בונים בית פרטי? אל תשכחו את חדר האמבטיה שלכם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כאשר בונים בית פרטי אנחנו רוצים שהכל יהיה מושלם, על מנת שהחיים בבית החדש יהיו בדיוק כפי שתמיד חלמנו ודמיינו לעצמנו. הדבר אמור להתבטא לא רק בנראות נהדרת של כל פינה בבית אלא גם בנוחות מירבית שתשדרג את איכות החיים שלנו. אחד החדרים שזוהי הזדמנות מצויינת לתכנן אותו באופן מושלם הוא חדר האמבטיה, שבבית פרטי אמור להיות גדול יותר מהרגיל, כך שניתן ליישם בו כל אבזור שרוצים. בונים בית פרטי ורוצים לתכנן את חדר האמבטיה המושלם? בשורות הקרובות ננסה לעזור לכם בכך. 

 

אפשרויות העיצוב של חדרי אמבטיה

אם אתם רוצים להפוך את חדר האמבטיה החדש שלכם למושלם, עליכם ראשית כל להחליט איזה קונספט עיצובי תרצו ליישם בו ובהתאם לזאת לבחור את האמבטיה עצמה ושאר האלמנטים שייושמו בחדר. יש כיום מגוון חדרי אמבטיה יוקרתיים והאפשרויות הן רבות, במיוחד כשמדובר בבית פרטי שאתם בונים על פי העדפותיכם ולא מחוייבים לחדר אמבטיה סטנדרטי כמו בדירה רגילה. אז מה מדבר אליכם? חדר אמבטיה כפרי או מודרני? כזה על בסיס צבעים בהירים או כהים? בקלות תוכלו להגיע לקווי העיצוב הנכונים באמצעות בחירה נכונה של חומרים כגון סוג עץ מסויים לארונות האמבטיה, סוג חיפויי הקיר והריצוף, שילוב של רצפת פרקט עמידה למים אם רוצים, הפרזולים, הצבעים ועוד. 

 

זרקור על האמבטיה עצמה

בהתאם לקונספט העיצובי שתבחרו וגודל החדר, תיבחר גם האמבטיה עצמה, שממש אינה חייבת להיות בגודל סטנדרטי, אלא בגדלים הרבה יותר רחבים ומפנקים. רוב רובן של האמבטיות, מפאת צרכי חיסכון במקום, הינן צמודות קיר והן יכולות להיות צמודות לקיר אורכי אחד או להיות תחומות בפינה אחת או שתיים. אלא שכאשר מדובר בחדר אמבטיה גדול, ניתן בהחלט לבחור באמבטיה שאינה צמודה  לשום קיר (stand-alone), כזאת צמודת רצפה או שעומדת על רגליה ומהווה את גולת הכותרת של החדר. המראה – פשוט מדהים. את האמבטיה ניתן לקבל גם בתצורות שונות כגון ג'קוזי או אמבטיון, שהוא שילוב של מקלחון ואמבטיה בו זמנית.

 

גם לסוג החומר חשיבות מרובה

עוד קריטריון חשוב, שיכול לעשות את כל ההבדל בין אמבטיה מעוצבת שתשמש אתכם לאורך שנים לבין כזאת שניתן למצוא בכל בית אחר בישראל, הוא סוג החומר ממנו תהיה עשויה האמבטיה. אמבטיות סטנדרטיות הן כאלה מפלדה או ברזל כשמעליהן מיושמת יציקה של אמייל. יכולות העיצוב של אמבטיות שכאלו אינן גבוהות והן מחויבות להיות צמודות קיר מפאת משקלן. כמו כן, נזק לאמייל עשוי לחשוף את החומר המתכתי שמתחתיו ולגרום להאצת תהליכי ריקבון והתפתחות חלודה. אם אתם רוצים אמבטיה מעוצבת באופן מיוחד ושגם תחזיק לאורך זמן, מומלץ כי תשתמשו בחומרים אחרים שמאפשרים "פיסול" של צורת האמבטיה לפי רצונכם ואפשרות התקנת stand-alone בצורה נוחה ומהירה. החומרים הללו הם שיש ואקריל, שניתנים גם לתיקון במקרה של שבר או שריטה.

 

בשורה התחתונה, כל האפשרויות פתוחות כאשר רוצים לבחור חדר אמבטיה מעוצב לבית פרטי שנבנה. כל שצריך זה להכיר את כל האפשרויות הקיימות ולבחור בחוכמה. רצוי גם להיעזר במומחים בכל הקשור לסידור הפנימי של החדר עצמו, כך שבאמת ניתן יהיה להוציא ממנו את המיטב ולהשתמש בו בנוחות.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!