ביצוע עבודות בגג הכוללות צביעה ואיטום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

גג המבנה הוא למעשה החלק החשוף ביותר בכל מבנה לבעיות איטום וחדירת מים. הסיבה לכך היא שהגג הוא משטח אופקי שעליו מצטברים המים בכל חורף וגם עם ניקוז טוב, יכול הגג לשאת שלוליות מים למשך שעות ואף ימים ארוכים. מן הצד השני, גג המבנה סופג גם קרינת שמש ישירה לאורך כל שעות היום בעונת הקיץ, מה שתורם גם הוא לשחיקת האיטום. בדיוק מהסיבה הזאת, אחת למספר שנים אנו נדרשים לבצע עבודות צבע ואיטום של הגג, אותן ניתן לבצע במספר מודלים מרכזיים.

צביעה ואיטום גגות – איך עושים את זה?

תחילה חשוב להבהיר כי כל עבודה שאנו עושים בגג, כמו למשל התקנה של דוד חשמל וקולטי שמש, התקנה של לוחות סולריים ואולי אפילו תוספת בנייה על גבי הגג, מחייבת צביעה ואיטום עוקבים על מנת לשמר את האיטום של המבנה ולוודא כי שכבת האיטום לא נפגעה במסגרת העבודות. את האיטום עצמו ניתן לבצע בכמה שיטות שונות שהמרכזיות שבהן כוללות את היריעות הביטומניות, הזפת והמשחות האקריליות. ככלל, המשחות האקריליות מיועדות למקרים מאוד מסוימים שבהם לא ניתן ליישם כל פתרון אחר, שכן מדובר בפתרון שהוא גם יקר יחסית וגם לא יעיל באותה מידה. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם נכון לבצע איטום באמצעות משחות אקריליות, בין שלצרכים נקודתיים ובין שמסיבות אחרות שקשורות בטופוגרפיה של הגג.

השיטה היותר מוצלחת היא כמובן שיטת היריעות הביטומניות, שנחשבת לשיטה היעילה ביותר אך גם ליקרה ביותר. בשיטה זו נפרשות על פני שטח הגג יריעות ביטומניות שבחום גבוה נדבקות למשטח הגג ויוצרות שכבה רציפה ואטומה לחלוטין. את היריעות יש לפרוש על כל שטח הגג ולהקיף מסביב לרבות עלייה של מספר ס"מ לאורך החומה ההיקפית של הגג. כמו כן, יש לוודא איטום מלא סביב אנטנות, דודים, קולטי שמש וכדומה כשהמטרה היא כמובן לא להשאיר אפילו חריץ אחד ללא איטום. לבסוף, שיטת הזפת שנחשבת לזולה הרבה יותר מהיריעות הביטומניות, יעילה רק מעט פחות אך בעלת עמידות נמוכה יותר.

מי מבצע עבודות צביעה ואיטום של גג?

מעבר לעבודות האיטום של הגג, רצוי לבצע גם צביעה של הגג, הן לצורך הגברת רמת האיטום, אך בעיקר לצורך ייעול הבידוד של המבנה. גג שחור סופג חום רב במהלך היום ומעלה את הטמפרטורה של חלל הפנים של המבנה. במקרים רבים נהוג ליישם את שכבת האיטום ולאחר מכן לצבוע אותה בגוון לבן, שיפחית מאוד את ספיגת החום של הגג. עבודות צביעה ואיטום אלה מבוצעות על ידי קבלני איטום שרובם מתמחים ספציפיים של איטום גגות וחלקם מתמחים גם בשיטה אחת או שתיים מבין כלל שיטות האיטום הקיימות. על כן, יש לבחור את קבלן האיטום הנדרש, בהתאם לסוג האיטום שאותו אתם רוצים ליישם.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!