בניית בריכות שחייה– בואו נצלול פנימה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

 

כיום, במאה העשרים ואחת, בריכה בבית היא לא מילה גסה, וכמות המשפחות שבונות בביתן הפרטי בריכה גדלה מיום ליום. בעבר, הדבר היה נראה רחוק מהמשפחה הישראלית הממוצעת, ובריכה בבית היוותה סמל סטטוס יוקרתי. שיטות חדשות וייחודיות יכולות להעניק לכם בריכה בבית, שלא תדרוש הוצאת עלויות גבוהות ומאמצים רבים. בריכה בבית מאפשרת אטרקציה מיוחדת בחצר האחורית, ובריכה, היא דבר המשדרג כל בית, בית מלון, או וילה להשכרה. בניית בריכות שחייה הינו תחום רחב, ויש מגוון גדול של סוגי בריכות שחייה. ישנם מספר סוגים של בריכות שחיה, וכל סוג מתאים לאזור ומטרה מסוימת. במאמר הבא נצלול אל המים ונרחיב על כמה מסוגי הבריכות הנפוצים בישראל.

 

בניית בריכות מתועשות

זוהי הבריכה המועדפת על הציבור הישראלי, משום שהיא יוצרת מראה איכותי ועמיד לאורך שנים, עם מחיר שלא שובר את הכיס. בריכה מתועשת היא בעצם שילוב של יציקת בטון, בתוספת יריעות איכותיות במיוחד. זמן ההקמה של בריכה מתועשת הוא מספר ימים עד מספר שבועות. יריעות ה-pvc מהן עשויה הבריכה, ניתנות להחלפה באופן פשוט. כך, במקרה של נזק, אפשר להחליפן ביריעות חדשות ולהימנע מהוצאת סכומי כסף מיותרים. עיצוב הבריכה יהיה בהתאמה אישית על פי רצון הלקוח, משום שהבריכה לא מגיעה בצורה מובנית. דבר זה מקנה יתרון לסוג הבריכה, במיוחד לאנשים שחולמים בגדול. כמובן שמחיר הבריכה ישתנה בהתאם לסוג העיצוב.

 

 

בריכת אינטקס עם דק

בריכת אינטקס עם דק – זוהי האופציה הזולה ביותר, ומתאימה לאדם שירצה לחסוך בעלויות. בריכות אינטקס מגיעות מחומר דמוי גומי איכותי, במגוון של צורות וגדלים. בריכות מסוימות יוכלו להכיל כעשרה אנשים, לעומת בריכות קטנות יותר שיוכלו להכיל שלושה אנשים. עומק הבריכה, צורתה, אורכה ורוחבה, ישפיעו על מחירה. לאחר קניית הבריכה, יש להרכיבה באופן פשוט על פי המדריך המצורף. ניתן לבנות דק מסביב אליה ובכך ליצור מראה יוקרתי, ולמשקיעים מביננו, ניתנת האופציה לחפור באדמה ובעצם לבנות את הבריכה בתוך האדמה.

 

בריכות בנויות מבטון

בשונה מבריכת אינטקס, ישנן בריכות שנבנות מבטון, כלומר, הקירות ורצפת הבריכה עשויים מבטון מרוצף בקרמיקה. הלקוח יכול לבחור את חיפוי הקרמיקה על פי טעמו האישי. יש להכין מראש את השטח הנבחר לבניית הבריכה, ויש לקחת בחשבון כי התהליך כולו ידרוש עלות כספית גבוה יותר מאשר בבניית בריכה מסוגים אחרים. בנוסף, בריכה הבנויה מבטון תדרוש תעלות מיוחדות וחדר משאבות אשר יבטיח זרימת מים באופן תקין.

 

בולדוזר פיתוח, יכולה לספק לכם מענה מלא לאורך כל תהליך בניית הבריכה עד לתוצאה הסופית. עם 40 שנים של ניסיון בתחום, בולדוזר פיתוח יעניקו לכם את בריכת החלומות, ויוכלו לתת לכם שירות של בנייה חלקי או מלא, על פי צורך. בולדוזר פיתוח כאן בשבילכם, מבלי להפוך את התהליך לארוך ומייגע.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!