בעיית קינון יונים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

בבתים פרטיים ובבנייני מגורים אנו עדים לתופעה נפוצה של מטרד יונים. יונים אלו פוגעות באסתטיקה של המקום ואף יכולות לגרום לבעיות תברואתיות עבור שוהים במקום והסביבה הקרובה. הסכנה התברואתית שנובעת מהימצאות של קינון יונים היא החל מזיהום האזור על ידי חיידקים שונים ועד לכלוך אינסופי של אבק והתרבות חרקים כלשהם. הרחקת יונים לבית וטיפול יסודי בנושא ובבעיה זו נבצע אצל הלוחם במעופפים בצורה המקצועית והמבוקרת ביותר ללא כל סכנה לאדם או פגיעה ביצור חי. הלוחם במעופפים פועל בשיטה אמינה ובטוחה מאוד , וללא ספק הרחקת יונים לבית זהו טיפול מקצועי שכבר ממזמן נחשב להכרחי וחשוב. הלוחם במעופפים יטפל בבעיה בעזרת כמה פתרונות

פתרונות שונים

בין השיטות השונות של הרחקת יונים לבית ניתן למנות את השיטה של דוקרנים נגד יונים. בצורה זאת חייב לחשוב מראש מה החומר שממנו עשויים הדוקרנים שבהם נטפל בבעיה, ובעזרת הצורה והרוחב של הדוקרנים למעשה אנו הופכים את המשטח לכך שבכלל לא יהיה נוח ליונים והם ימנעו מלעמוד עליהם ויעזבו למקום אחר. פתרון נוסף הוא רשת נגד יונים, וזה חל במקרה שבו כבר יש קינון יונים המוני ואנו רוצים למנוע התרחבות והתפשטות של התופעה. בעניין הדוקרנים של החולם במעופפים ישנם את הדוקרני פלסטיק שהם פתרון נקודתי אבל לא לקינון המוני של יונים. דוקרני נירוסטה של הלוחם במעופפים יעילים מאוד ומתפרסים לזוויות שונות ויתרון גדול נוסף שהם עמידים בפני תנאי מזג אוויר שונים בצורה מכובדת ואפקטיבית. קיימים עוד פתרונות יעילים כמו מכשירים אלקטרונים שמפיקים רעשים שאינם מורגשים לאוזן האדם, או קפיצי נירוסטה שיכולות לגרום ליונים לנטוש את המקום.

פעולות נוספות

מרכז ההדברה הישראלי יבצע עבורכם פעולות נוספות מעבר להרחקת יונים לבית כגון טיפול יעיל גם במעופפים שנפוצים מאוד באזור כמו חצרות בית בעלי צמחיה מרובה או באזור שבו יש מפגע תברואתי כלשהו שגורם למגוון חרקים מעופפים להתמקד באזורכם וכמובן שטיפולים אלו יעילים לטווח ארוך של זמן באחריות מלאה וללא שום סכנה לבני אדם משימוש בחומרים אלו.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!