גינה לי חביבה: הכל על הדברת מזיקים בגינה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

במידה ויש לכם בית פרטי עם גינה, או אפילו דירת גן עם חצר, אתם ודאי יודעים על מה אנחנו מדברים. שיירת נמלים שנכנסת לכם הביתה, חולדות ועכברים שמטפסים על גג הבית ועוד.

להדביר את פנים הבית זה טוב ויפה, אך זה ברור שאם לא תטפלו בשורש הבעיה, כל הדברה שתזמינו תהווה מבחינת פלסטר בלבד ולא תפתור את הבעיה.

במאמר הבא נסביר למה כדאי לבצע הדרה בגינה, באילו מקרים תצטרכו לבצע את ההדברה הזו וגם, איך מדביר מקצועי יבצע את העבודה? כל התשובות בפנים.

למה מומלץ לבצע הדברה בגינה?

אם לא ידעתם, תנו לנו להפתיע אתכם. מחוץ לבית שלכם, כן כן, ממש בחצר שלכם, מתקים עולם שלם של חרקים ומזיקים שאתם לא יודעים עליו בכלל. מידי פעם צץ מהאדמה איזה עכבר, או איזו שיירת נמלים שעושה את דרכה ליעד הבא, אך מתחת לאדמה עולם ומלואו נמצא.

בסופו של דבר המזיקים שמצאו את דרכם לבית שלכם כלל לא אשמים. הם בסך הכל יצאו לחפש מזון על מנת להתקיים ולשרוד. במידה ויש לכם בחצר עצי פרי וירק, הדבר נכון שבעתיים.

באילו מקרים תצטרכו לבצע הדברה בגינה?

אז במידה וראית ג'וק בודד שמטייל לו על שביל הכניסה לבית, או איזה פשפש שמטייל לו, זה לא אומר שאתם צריכים למהר ולהזמין מדביר שיבצע ריסוס נגד פשפש המיטה.

אז באילו מקרים יש עליכם לפעול? במידה וראית חורים באדמה, ממש מעין בורות קטנים, סביר להניח שיש לכם עכבר, חולדה או אפילו חפרפרת. במידה וזיהיתם בורות זעירים שמהם יוצאת שיירת נמלים לטיול קבוע, יש לכם קן נמלים בחצר.

סימנים נוספים יכולים להיות כתמים על פירות העצים, שיכולים להעיד על זבובי פירות הים. כמו כן, סימנים לבנים צהובים על הצמחים יכולים להעיד על הימצאותה של האקרית הצהובה והאדומה, הניזונות מהצמחים ויכולות לגרום למותם.

בשורה התחתונה חשוב שתדעו, במידה ויש לכם מכת עכברים או חולדות בבית, יתכן והמקור הוא בחצר. כמו כן, במידה ויש לכם מכת פשפשים בבית, זה הזמן לחפש הדברת פשפשים בזול ולא לפסוח על הגינה, שכנראה גם במקרה הזה היא המקור.

איך מדביר יבצע הדברה בגינה?

ראשית, נציין שעליכם להזמין רק מדביר מורשה ומוסמך שקיבל את הרישיון שלו מטעם המשרד להגנת הסביבה, בדקו זאת מראש.

מדביר מקצועי יגיע אליכם ויבחן את החצר, את סוג התסמינים ואת סוג המזיקים שנמצאים אצלכם בגינה. רק לאחר מכן, הוא יחליט על סוג הטיפול וכמובן ישתף אתכם בכל החלטה.

בתום העבודה, המדביר צריך להשאיר לכם עלון מקצועי שיפרט כנגד אילו מזיקים המדביר ביצע את העבודה, באילו חומרים הוא השתמש, מה רמת הרעילות שלהם ותוך כמה שעות מותר לכם לחזור הביתה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!