דלתות פנים מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אם אתם עומדים לפני המשימה של בחירת דלתות פנים לבית, כדאי שתכינו את עצמכם להוצאה לא פשוטה, גם בגלל שהעלות של דלת פנים יחידה היא לא מן הנמוכות שבעלויות הגמר וגם בגלל שאתם מן הסתם זקוקים לא לדלת אחת, אלא לדלת אחת לכל חדר וחדר מחדרי הבית. בהתאם לכך, לפני שאתם ניגשים למשימה, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מבינים מהן האפשרויות העומדות בפניכם, מהם ההבדלים בין הדגמים השונים והאפשרויות הללו ומהם הפרמטרים שעל פיהם אתם אמורים לבחור את הדלתות שלכם. בבחירת דלתות פנים מחיר החבילה הכוללת יכול להגיע ללא מעט אלפי שקלים, אבל לפעמים זוהי בדיוק ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות למען עצמכם ולמען הדירה שלכם. איך, למה ומדוע? על כך מסבירים לכם המומחים של המרכז לבניה פרטית, המתמחה בתכנון, ביצוע וניהול פרויקטים של בניית בתים פרטיים במודל בנה ביתך.

מילוי דלת פנים

דלת פנים היא דלת בעלת חשיבות רבה מאוד לאיכות החיים בבית. תפקידיה המרכזיים כוללים הענקת פרטיות ליושבי החדר ובידוד אקוסטי ותרמי של חלל החדר מכלל חלקי הבית. בהתאם לכך, כאשר אתם בוחרים דלתות פנים מחיר הוא בהחלט פרמטר שאתם צריכים לבחון, אבל תחילה בדקו גם את המילוי של הדלת. דלת פנים עשויה בדרך כלל ממסגרת עץ מלא עליה מודבקים לוחות עץ שיוצרים את תצורתה הסופית של הדלת. בין הלוחות האלה ממוקם המילוי של הדלת. מילוי זה יכול להיות מילוי פשוט בתצורת כוורת קרטון שאינה מספקת בידוד אקוסטי כלל ומספקת בידוד תרמי מינימלי וכמעט לא קיים. מילוי מתקדם וטוב יותר הוא מילוי פלקסבורד שעשוי מתערובת של שבבי עץ ליצירת לוח קשיח עבה ובמרכזו קדחים חלולים שעוברים לכל אורכו. קדחים אלה מאפשרים רמת בידוד גבוהה מאוד גם ברמה התרמית וגם ברמה האקוסטית. הפערים הם גדולים ומשמעותיים וההמלצה היא גורפת: בחרו דלת עם מילוי איכותי שמעניק לכם בידוד אקוסטי מקסימלי.

ציפוי דלת פנים

דבר נוסף שאתם רוצים לבחון בדלתות הפנים שאתם מזמינים הוא ציפוי הדלת. ציפוי זה יכול להתבסס על מדבקה פשוטה שצפויה להתחיל להתקלף כבר בתוך חודשים ספורים ואל הציפוי הזה אתם בהחלט לא רוצים להתקרב. הציפוי יכול להתבסס גם על טכניקת למינציה שדומה במהותה לשיטת המדבקה אך מבוססת על חומרים איכותיים יותר ועל טכניקת הדבקה מתקדמת בחום שמטמיעה את הציפוי אל תוך משטח הדלת. זהו לא הציפוי האיכותי ביותר אבל איכותי דיו עבור מרבית המשתמשים. הציפוי הטוב ביותר לדלת פנים הוא ציפוי פורמייקה בעובי של מ"מ אחד לכל הפחות, עם עדיפות לעובי 3 מ"מ. ישנם דגמים ודוגמאות עיצוב רבים של פורמייקה כך שתוכלו להבטיח לעצמכם גם את העיצוב שאתם רוצים וגם את האיכות שלה אתם מצפים.

צירים ותוספות

אלמנט נוסף שאתם רוצים לבחון בבחירת דלתות פנים הוא הצירים. ישנם צירים רגילים בדוגמאות מסורתיות או מודרניות וישנם צירים נסתרים. הייחודיות של הציר הנסתר היא שהוא מאפשר את סגירת הדלת אל תוך המשקוף, כך שכאשר הדלת סגורה היא נמצאת בקו אחד ישר עם הקיר ולא בולטת ממנו, וזאת בניגוד לדלת פנים רגילה. לא מדובר כמובן באיזושהי תכונה חשובה במיוחד, אבל כדאי שתכירו את האופציה. מכאן, יש לכם את האופציות לבחור את הידית, להוסיף עיטורי כרום, להוסיף תגליפי עץ וכן הלאה, ולכל אחד מאלה יש עלות שאותה יהיה עליכם להכפיל במספר הדלתות.

מהו מחירה של דלת פנים?

בבחירת דלתות פנים מחיר כל דלת יכול להגיע במינימום למאות שקלים לקראת אלף שקל ועד מספר אלפי שקלים לדלת. בהזמנת דלתות בהתאמה אישית בייצור מחומרי גלם ייחודיים ובעיצוב ייחודי, המחיר יכול להגיע לאלפי שקלים רבים לכל דלת. כשמכפילים את העלות במספר הדלתות, יכולה העלות הכוללת לקפוץ מעלה ולהסתכם בעשרות אלפי שקלים. יחד עם זאת, ישנם אלמנטים שעליהם אתם לא רוצים לוותר כמו מילוי הדלת וציפוי הדלת, ואם יש לכם בעיות תקציב, כדאי לוותר יותר על התוספות האופציונליות כמו עיטורים, צירים נסתרים וכדומה. המומחים של המרכז לבניה פרטית עומדים לרשותכם בייעוץ, בחירה וביצוע ההזמנה של דלתות פנים מחיר אטרקטיבי והתקנה בבית קיים או במסגרת פרויקט בנייה חדשה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!