דק סינטטי צבעים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מה שהחל כטרנד הפך לאלמנט עיצובי שאי אפשר לוותר עליו, והיום אפשר למצוא אותו בחצרות רבים בישראל. הדק הסינטטי, על שלל היתרונות שיש לו להציע, הוא הכוכב האמיתי בעיצוב החלל החיצוני של הבית. כשהוא מציע לא רק איכות ועמידות אלא מבחר מפתיע של צבעים וסגנונות, אפשר להבין את סוד הקסם שלו.

 

לא רק במרחב הציבורי: הדק המושלם לגינה

בין אם יש לכם גינה קטנה או גדולה, מרפסת אינטימית או בריכה מפנקת, לדק הסינטטי יש לא מעט יתרונות להציע. הוא עמיד מאוד, התחזוקה שלו פשוטה למדי, והוא ידידותי מאוד – לכיס ולסביבה. חשוב לא פחות מכך, אפשר למצוא היום מגוון רחב מאוד של סוגי דק סינטטי, בצבעים שונים. למעשה, הדור השלישי של הדקים הללו הוא יוקרתי, מרהיב ואיכותי להפליא. הוא לא סופג כתמים, קל לנקות אותו והמראה שלו פשוט מדויק.

 

כך תבחרו את הדק הסינטטי המושלם

עם מגוון רחב כל כך של דגמים וסגנונות, הבחירה בדק המושלם פשוטה יותר מאי פעם. הדק הסינטטי המתקדם מאפשר לכם לבחור גם את הצבע הנכון, וגם את העיצוב האידאלי. אתם לא צריכים לתכנן דק פשוט וקלאסי עם קווים ישרים, ויכולים ליצור שלל צורות כדי לעטוף באופן ייחודי את הבריכה הפרטית או לתכנן חצר מעוגלת ויפה בגוונים עוצרי נשימה. זאת בניגוד לתכנון דק מעץ טבעי, שמגביל את היצירתיות שלנו ומאפשר לנו לתכנן דק עם קווים ישרים בלבד, שהוא חזק ועמיד הרבה פחות.

 

עשו זאת בעצמכם

אחרי שתבחרו את המידות, את הצבעים ואת הצורה המתאימה עבורכם, תוכלו לבצע את ההתקנה לגמרי לבד. מי שמעדיף להיעזר באנשי מקצוע בהחלט יוכל לעשות זאת, אבל יש לכם את האפשרות להתקין את הדק לבד. את התשתית ניתן להכין לבד, ובמקרים רבים אף ניתן להתקין את הדק על גבי הריצוף (ללא צורך בפירוק) או על גבי הדשא. תקבלו גם הנחיות ברורות כדי להבטיח תוצאה מושלמת.

אם כן, ברור לחלוטין כי הדק הסינטטי הוא הפתרון האולטימטיבי לעיצוב החצר שלכם. כל שנותר הוא רק לבחור את החברה ממנה תרכשו את הדקים המותאמים לסגנון שלכם.

 

באולם התצוגה של חברת TREX השוכן בחוב יד חרוצים 6, נתניה, תמצאו מגוון רחב של דקים סינטטיים בגוונים ובעיצובים שונים. אצלינו תוכלו לרכוש דק לגינה, דק למרפסת,דק  לגינה ודק סינטטי מסביב לבריכה. לפרטים והזמנות התקשרו אלינו לטלפון מספר: 077-997-3060 או בקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!