הדברה ידידותית לסביבה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

הדברה ירוקה הפכה לסוג של טרנד בשנים האחרונות בעקבות כל החשיבות והמודעות של האדם לסביבה. כדי להמשיך ולשמור על סביבה בריאה גם בעולם ההדברה מצאו פתרון בעזרת הדברה ירוקה שבה משתמשים בחומרים שאינם מסוכנים לאדם וסביבתו והחשוב יותר חומרים ללא רעלים. הבעיה עד היום הייתה בהדברה הרגילה היא שהייתה משאירה סימנים כימיים אחריה כמו ריח לא ממש נעים. 

תהליך ההדברה

בעבר השימוש היה בחומרים שפעילים מאוד מבחינת רעלים כמו זרחן והיה צריך לפנות את המקום למשך זמן מה. בעצם בהדברה ירוקה החומרים מופקים מדרך הטבע למשל מסוגי צמחים מסוימים שיש ביכולתם להרחיק מזיקים, מבודדים את החומרים האלו ומהם מייצרים כמעין עותקים במעבדה כדי לייצר מהם עוד. מחקרים רפואיים שנעשו במקומות רבים בעולם הוכיחו כי חומרי ההדברה הכימיים גורמים למחלות קשות לבני אדם, והוכיחו כי החומרים הכימיים מסוכנים לילדים קשישים נשים בהיריון ולחולים במחלות כרוניות. ישנם סוגים שונים של הדברה ירוקה ביניהם ניתן למנות הדברה בשיטת גרגירי אדמה שנצמדים למזיקים, שמן מיוחד להדברה, מכשירי הרחקה אלקטרוניים שמרחיקים ועוד. רוב השיטות להדברה ירוקה גם מתפרקות בתהליך ההדברה כך שהם לא משאירות "סימנים".

ניקוי ספות יסודי

להשלמת תהליך ההדברה נחשיב את שירות ניקוי ספות יסודי, לרוב אנו נזכרים בעניין הזה בערך פעם בשנה אולי בפסח, אבל בעצם זה נושא שחייב לקבל יותר תשומת לב כי ככל שנקפיד יותר על ניקוי ספות יסודי של חברת קלילינג טאץ' כך תצליחו להחזיק את הספה לאורך זמן. מידי פעם לפעם כדאי באמת לבצע ניקיון ספות יסודי על מנת לשמר את התוצאות מהניקוי ובכך לשמור על מראה מבריק וחדיש בכל עת. כשמדברים על תהליך הניקוי חייב לקחת בחשבון שמדובר בחומרי ניקוי איכותיים וגם ידידותיים לסביבה ויותר חשוב מזה החומרים הם בעלי תו תקן ומתאימים לשהייה של תינוקות ילדים או חיות מחמד על הספה לאחר הניקוי. ניקוי ספות יסודי מתאים לכל סוג של ספה בין אם זה ספות בד ספות עור או כל ריפוד אחר גם כותנה. במקום שהוא הסלון שלנו ובעיקר גם מרכז היום יום שלנו חייב לקבל את תשומת הלב המספיקה כדי שתהיה לנו את האווירה הבריאה והמתאימה כדי לשהות שם.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!