הובלת תכולת בית פרטי אחרי שיפוץ מקיף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

שיפוץ מקיף של בית פרטי מבטיח שיפור משמעותי בכל ההיבטים – התשתיות משתדרגות בזכות האפשרות להשתמש בפתרונות מתקדמים (למשל צינורות SP במקום צינורות הברזל הישנים), החללים השונים מותאמים לצרכים העכשוויים של בני הבית (כשלדוגמה ניתן להפוך אזור מסוים בבית לחדר עבודה.), מרחבים כמו המטבח וחדר הרחצה זוכים למתיחת פנים מחמיאה שהופכת אותם גם לנוחים יותר לשימוש וכמובן שגם בהיבט האסתטי תוכלו לרוות נחת רבה הרבה יותר מהסלון, מחדרי השינה ובעצם מכל פינה בבית. שיפוץ מקיף הוא גם פרויקט מורכב ולכן בחלק מהמקרים מעדיפים בני הבית להתגורר בתקופת העבודות במקום אחר – אצל קרובי משפחה, בדירה שכורה וכו'. במקרים אחרים יועבר חלק מתכולת הבית לאחסון על-מנת שלא יינזק במהלך השיפוץ. בהתאם ייתכן צורך בשירות הובלת בית פרטי לאחר השלמת השיפוץ.

מובילים אמינים וזמינים

הדגש הראשון לגבי הובלת תכולת דירה או בית פרטי הוא האמינות של חברת ההובלות. זהו סעיף שאסור להתפשר עליו, כשבמידת הצורך אפשר לבקש חוות דעת של לקוחות קודמים כדי להיות בטוחים. המלצה נוספת היא להזמין את השירות מספיק זמן מראש – כדי שמיד עם השלמת השיפוץ תוכלו להיכנס לבית המחודש והמלהיב, או להחזיר את כל התכולה שלכם אליו.

בהקשר זה כדאי לזכור שעם חברת שיפוצים שמתנהלת באופן מקצועי ועל בסיס ניסיון רב תוכלו לדעת בדיוק מתי מסתיימות העבודות, ולא לחשוש שמא ייגרמו עיכובים כאלה או אחרים שיפגעו גם בתזמון ההובלה.

כיצד נקבע מחיר ההובלה?

עלות הובלת בתים נקבעת בהתאם ל-4 פרמטרים עיקריים:

א. היקף התכולה שמועברת ממקום למקום.

ב. מורכבות הפריקה וההעמסה של המשאית. כשיש פריטים כבדים שמחייבים מנוף, או כשהגישה אל הבית הפרטי לא נוחה ומחייבת סחיבה של הקרטונים למרחק גדול יחסית, העלות תהיה מעט יקרה יותר.

ג. המרחק בין המקום שבו נמצאת כעת התכולה לבין הבית המשופץ.

ד. מועד ביצוע ההובלה – בקיץ המחירים תמיד גבוהים יותר מאשר בחורף, ובאופן דומה בימים הראשונים של החודש וגם בימים האחרונים של כל חודש המחירים מתייקרים מעט עקב העלייה בביקוש. מומלץ לתזמן את סיום השיפוץ לסביבות היום השביעי או השמיני בחודש, או לחילופין לסביבות ה-20 לחודש, כך שההובלה תתבצע ביום פחות עמוס.

מובילים מקצועיים בלבד – כדי לא לפגוע בתוצאות השיפוץ

הובלת תכולת דירות נתפשת לפעמים כעבודה פיזית בלבד, כזו שכוללת פשוט העברה של מכשירי חשמל, רהיטים וקרטונים מנקודה א' לנקודה ב'. בפועל מדובר במלאה מורכבת יותר שמחייבת תכנון, ובמיוחד זה המצב אחרי שיפוץ.

אחרי שמסתיימות העבודות השונות במסגרת השיפוץ, הבית נראה כמו חדש ומייצר רושם חיובי במיוחד וכמובן הרגשה טובה. אם המובילים לא יתנהלו במקצועיות ובזהירות, עלול להיגרם נזק לחלקים שונים בבית – פגיעה במשקופים, שריטות על הקירות, חבטות בדלתות ועוד פגמים שאף אחד לא רוצה לראות בבית חדש וגם לא בבית מחודש.

בהתאם חשוב מאוד לבחור בחברת הובלות שמעסיקה צוותים מקצועיים ועתירי ניסיון, ובמיוחד כאלה שיודעים לעבוד במהירות מבלי לוותר על הזהירות.

איך להוזיל את עלות ההובלה ולהבטיח סידור מהיר של הבית?

המלצה נוספת לקראת הובלת תכולת בית פרטי אחרי שיפוץ מקיף היא למיין היטב את כל הפריטים שצברתם לאורך השנים. את הפעולה הזו כדאי כמובן לבצע כבר לפני השיפוץ – וכך לנצל את ההזדמנות לשדרוג כללי של החיים. ככל שהיקף התכולה המועבר מצומצם יותר, כך המחיר שתשלמו יהיה נמוך יותר – גם אם מתבצעת הובלת דירה במשאית גדולה שניתן להעמיס עליה כמויות עצומות של חפצים. בנוסף יהיה לכם קל יותר לארגן את הבית מחדש אחרי השיפוץ, כך שאין צורך להמשיך לסחוב אתכם פריטים שכבר לא משרתים אתכם.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!