הכל על קמין פלט

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

החורף הישראלי לא נחשב לקר במיוחד ובוודאי לא כמו באירופה ובקנדה. עם זאת, הבתים הישראלים לא תמיד מתאימים לטמפרטורות הנמוכות ותחושה של קור בבית יכולה להיות מורגשת גם כשהטמפרטורה בחוץ יורדת מ-20 מעלות. אמצעי החימום נחלקים לתנורים ניידים, מזגנים וקמין.

בעוד שהמכשירים הניידים הם צרכני אנרגיה גדולים, ישנם מזגנים אשר חסכוניים באנרגיה ויכולים לחמם את החלל במהירות וזול (בהשוואה למכשירים השונים). עם זאת, המזגנים נוטים לייבש את האוויר ובנוסף, ברגע שהם כבויים מורגש גל קור כמעט מיד. בכתבה זו נבחן את אחד האמצעים היעילים שהפך לפופולארי בשנים האחרונות, הקמין.

מהו קמין פלט?

גם בגזרת האח או הקמין, אפשר לראות סוגים שונים של מכשירים. חלקם עובדים על תצרוכת גז או נפט וחלקם על עצים. היום אפשר למצוא פתרון של קמין פלט. קמין זה מוזן בגלילי נסורת שנוצרים משאריות ייצור במפעלים. הגלילים נשרפים בקמין, בתוך חלל סגור ללא סכנה ליציאה ממנו. מבחינת הפלט, כיוון שמדובר בחומר ממוחזר, הוא נחשב לאחד הידידותיים לסביבה.

קמין פלט נחשב לאמצעי בטוח לחימום הבית. הוא מוזן בגלילי נסורת אך מופעל באמצעות החשמל וניתן לשליטה מדויקת. ניתן לכוון את משך ההפעלה שלו, לקבוע את העוצמה שלו וישנם דגמים עם פונקציות נוספות. כיוון שהמערכת השולטת בקמין היא חשמלית, השליטה גבוהה וכך גם הבטיחות.

יתרונות מול חסרונות

הקמין עובד על ידי חיבור לחשמל, אך את מירב תצרוכת האנרגיה הוא לוקח מהפלט אותו הוא שורף. לכן הוא מוזיל את עלויות החימום והופך את הפעולה לידידותית לסביבה, בהשוואה לתנורים אחרים. הפלט נשרף במהרה ולכן התנור מגיע תוך זמן קצר לטמפרטורה גבוהה והבית מתחמם בהתאם. יתרונות בולטים נוספים שיש לאמצעי חימום זה הם התחזוקה הפשוטה שלו ומערכות אשר מעלות את הבטיחות.

החיסרון הגדול ביותר של הקמין הוא צורך לחבר אותו לחשמל. משמעות הדבר היא שאם יש הפסקת חשמל הקמין לא יכול לעבוד. כמו כן, התקנה של הקמין הלא נכון יכולה להוביל לחימום יתר או אי חימום ולכן יש להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום לפני בחירת הקמין.

קלות ההפעלה

תהליך השימוש בקמין פלט הוא נוח וקל. החומר המשמש להפעלה הוא חומר ממוחזר ולא נדרשת כריתת יערות נוספת כדי לחמם את הבית. את החומר ניתן לקנות בשקיות ומעבר לאחסון שלהן אין צורך בפעולות מורכבות מיוחדות. יש להזין את התנור, לחברו לחשמל ובהתאם לסוג המנגנון להפעיל את התנור בעת הצורך.

כיוון שהקמין מחובר לחשמל, דגמים רבים יתריעו במקרה של בעיה או כאשר הארובה מלוכלכת וסתומה. מבחינת הלכלוך, יש לרוקן את המיכל עם השאריות מדי יום עד שלושה ימים, תלוי בכמות השימוש. חוץ מזה, מומלץ להזמין מדי שנה איש מקצוע שינקה את הארובה.

לבחור את הקמין הנכון לבית

בעת בניית הבית יש לתת את הדעת ולהתייחס לבחירת אמצעי החימום. פתרונות מאולתרים וחימום באמצעות מכשירים ניידים עלולים להתגלות כלא יעילים או כיקרים במיוחד. מחשבה מוקדמת על אמצעי החימום לבית יכולה להפוך את החורף לנעים במיוחד ואת חשבון החשמל לידידותי יותר.

בחירת קמין תתבצע עם בחירת בעל המקצוע שיתקין אותו. לרוב, מי שיציע לך את הקמין יבצע גם את ההתקנה וחשוב לבחור במישהו שמכיר את כל האפשרויות ושידע לתאר להסביר לך את היתרונות והחסרונות של כל אחת. את המרכז לבניה ישראלית הקמנו כדי לרכז עבורך את אנשי המקצוע הטובים ביותר. כל שנותר לך לעשות הוא לבחור את הספק המתאים לך מבין רשימת הספקים באתר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!