השכרת מנוף לפרויקט בניית בית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בונים בית חדש? זקוקים לשירות ההשכרת מנוף לפרויקט בניית בית פרטי? הגעתם בדיוק למקום הנכון! דרכנו תוכלו להשכיר מנוף לצורכי הבניה של ביתכם הפרטי. למעשה, בית פרטי הוא פרויקט בניה לכל עניין ודבר כאשר יש כל מיני סוגים של מנופים שיכולים להתאים לצרכים שונים במהלך הבניה.

סוגים של מנופים ובמות הרמה לצרכים שונים

  • במות הרמה זרוע נגררות – מתאימות לעבודה בשיפוע בעיקר עבור גינון או תאורת רחוב. אם אתם מקימים בביתכם הפרטי גינה מרשימה, יכול מאוד שתצטרכו במת הרמה מהסוג הזה.
  • במות זרוע טלסקופיות – מתאימות כאלה רמת הנגישות בעייתית, המקום סבוך ויש צורך לתמרן במטרה להגיע לאזור העבודה. הבמה משלבת זרוע טלסקופית מפרקית ומתאימה לתאני שטח משופעים, משטחי אדמה, כורכר ועוד.
  • •          במות הרמה מספריים דיזל – מתאימות לפרויקטים מורכבים. במות הנעה מצוידות ב- 4X4 לעומסי משקל גבוהים ומאפשרות עבודה של שני אנשי צוות וציוד במקביל.
  • במות תורן – מתאימות בתוך מבנים כמו בתים פרטיים באזורים בהם השטח צפוף לביצוע עבודות קטנות. משלבות פריסת מייצבים ידניות.
  • מנוף סל – מתאים לעבודות מורכבות בבתים פרטיים. אחד מהמנופים הכי פופולאריים בתחום מתקני ההרמה והמנופים. מתלבש על משאית בשיילוב כלי עבודה שונים בהתאם לצורך. בדרך כלל בבתים פרטיים אין צורך בזה, אלא אם כן יש צורך בגיזום עצים גבוהים מאוד.

איך בוחרים חברה להשכרת מנוף לפרויקט בניית בית פרטי?

  1. התאמת הצרכים- כאמור יש סוגים שונים של מנופים ומתקני הרמה שיכולים להתאים לצורך של בנייה או שיפוץ בית פרטי. לכן, לפני שבוחרים חברה מקצועית המשכירה מנוף עלינו לוודא את הצרכים שלנו ולפי זה לראות שיש התאמה בין הצורך לבין המוצר לו אנו זקוקים. לא לכל החברות יש את כל סוגי המנופים ומתקני ההרמה.
  2. ניסיון- חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בתחום השכרת מנופים ומתקני הרמה. לא רק מדובר בהשכרה של המתקן עצמו אלא בהענקת שירות שלם הכולל הפעלה של אנשי מקצוע וביצוע העבודה בפועל.
  3. הקפדה על כללי הבטיחות ועבודה בגובה- מדובר בעבודה סופר מורכבת ומסוכנת ולכן חשוב שהחברה תכשיר את העובדים שלה, תעביר אותם הכשרות לעבודה בגובה ותחזיק בכל האישורים והתקנים הנדרשים לביצוע עבודות מהסוג הזה.
  4. זמינות – עליכם לוודא כי המנוף או המתקן לו אתם זקוקים זמין בתקופה שבה אתם צריכים אותו. חשוב לזכור שעבודות בניה עלולות להתעקב מכל מיני סיבות ועל כן יש לוודא שהחברה גמישה מבחינת הזמנים.
  5. מחיר – השוו מחירים בין כמה חברות וקבלו החלטה שקולה. היזהרו ממחירים הנמוכים באופן קיצוני ממה שמקובל בשוק.
  6. הגינות
  7. צוות מקצועי

לפרטים נוספים אודות השכרת מנוף לפרויקט בניית בית פרטי צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה על כל שאלה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!