התאמת בר מים למטבח או המשרד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

במקומות רבים בארץ, המים שמגיעים אל הברז אינם באמת ראויים לשתייה, כאשר איכות המים לא פעם מושפעת מאיכות הצנרת, ממקור המים ומשלל אלמנטים שאיננו מודעים אליהם ומתרחשים בין הקירות ומתחת לפני השטח.

מכיוון שמי הברז המון פעמים כוללים חומרים מזהמים ולכלוכים כאלו ואחרים, בבתים ומשרדים רבים בוחרים להתקין בר מים איכותי, אשר יספק מים צלולים וטהורים בלחיצת כפתור אחת.

יחד עם זאת, ישנם המון מוצרים בשוק, החל במיני בר שולחני, דרך בר מים עומד הכולל מתקן וכד של מים מינרליים, ועד מתקן טיהור מתחת לכיור שמסנן את המים שמגיעים אליכם. ההיצע נרחב, ולמרות שהמכנה הבסיסי משותף, יש לא מעט דברים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים במכשיר המתאים ביותר עבורכם.

 

מה לקחת בחשבון בעת בחירת בר מים?

כדי לוודא התאמה מדויקת, עליכם לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • כמות המשתמשים – הבחירה הנכונה צריכה להסתמך על כמות המשתמשים. שאלו את עצמכם כמה אנשים עומדים להשתמש בבר המין סך הכל, והאם חלק מהמשתתפים יהיו ילדים?
  • סוג השימוש – האם בר המים שלכם מיועד לשימוש ביתי או משרדי? קחו בחשבון שבר מים לשימוש משרדי צריך להתאים לכמות האנשים במשרד, ואם הוא אמור לשרת לקוחות, יש להתייחס גם לכך.
  • פונקציות – מכשירים שונים כוללים פונקציות שונות, ישנם ברי מים שמותאמים לשומרי שבת, אחרים כוללים גם מתקן סודה וישנן שלל תכונות נוספות שיכולות לשמש אתכם יותר או פחות.
  • גודל המתקן – ברי מים זמינים בגדלים שונים, מה שמאפשר התאמה לגודל המטבח או המשרד. אם החלל קטן תוכלו לבחור עבורו בר מים קומפקטי ואם החלל שעומד לרשותכם גדול יותר תוכלו לבחור במכשיר בגודל המתאים עבורכם.
  • עיצוב המכשיר – מלבד גודל המכשיר, ברי מים מגיעים בעיצובים שונים ובצבעים מגוונים כך שהם יכולים להתאים לכל סגנון של מטבח או משרד. תוכלו לבחור את בר המים בהתאם לעיצוב שאתם מעדיפים.
  • טכנולוגיה – מכשירים שונים כוללים טכנולוגיות טיהור מים מגוונות, וישנם מתקנים הכוללים מים מינרליים. לכל מכשיר יש יתרונות וחסרונות, ועליכם לבחור את הטכנולוגיה המתאימה ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם, כמו גם לאיכות המים בבית או במשרד שלכם.
  • מחיר – פרמטר נוסף שעליכם לקחת בחשבון הוא המחיר. ישנם גורמים שונים שמשפיעים על המחיר, אולם כיום חברות רבות מציעות מסלולי תשלומים מסודרים, כך שעליכם לשקול עלות מול תועלת.

 

מה עבודת ההכנה הנדרשת לפני התקנת בר מים?

התקנה של בר מים בבית או במשרד אינה מסתכמת רק בקניית מכשיר בפועל, אלא שיש לבצע גם הכנה מקדימה לפני ביצוע ההתקנה.

בין הדברים שיש להכין מראש טרם התקנת המכשיר:

  • ברז משולב לבר מים – כדי להתקין בר מים יש לוודא שיש לכם ברז משולב, כלומר יציאה כפולה מברז המים הקרים. כך ניתן לחבר כמה יציאות לנקודת מים אחת. אם אין לכם ברז משולב מתחת לכיור תצטרכו לדאוג להתקנת אחד.
  • פתח יציאה לצינור של בר המים את בר המים יש לחבר למערכת הביוב, כדי שהמים יוכלו להתנקז החוצה מבלי שתהיה נזילה. חיבור לצינור הניקוז דורש קדיחת חור בשיש, אלא אם כן בר המים שלכם ימוקם בסמוך לנקודת מים ואז אין צורך בקדיחה.
  • לחץ מים מתאים – כדי שבר המים שלכם יעבוד בצורה מיטבית, לחץ המים צריך להיות מתאים, ההמלצה היא לחץ מים נמוך מ- 4 בר, אולם אם לחץ המים בבית שלכם גבוה יותר, דעו שניתן להתקין מפחית לחץ על בר במים שבחרתם, בהתאם לסוג המכשיר.

 

ולסיום – בחרו נכון את החברה שממנה אתם קונים

יש המון חברות בשוק אשר מציעות דגמים רבים של ברי מים. בחרו בחברה איכותית ומקצועית אשר מעמידה לרשותכם מגוון רחב של ברי מים, לצד שירות מהשורה הראשונה. בדקו מה המפרט של המכשיר, שימו לב שהוא עומד בכל התקנים הנדרשים, שאתם מקבלים עבורו אחריות, מומלץ גם לבדוק את התנאים שלה.

כמו כן אם החברה מספקת שירותי תחזוקה ותיקון, מה טוב. שירותים אלו יספקו לכם המון שקט נפשי. על כל תקלה יש כתובת לפנות אליה, תוכלו להזמין חלקי חילוף, לקנות מסננים או נורות למכשירים השונים וליהנות ממתקן מים איכותי שישמש אתכם על הצד הטוב ביותר לאורך שנים.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!