התקנת אזעקות בבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

אתם מכירים את המשפטים של הזקנות?  על כך שבעבר מדינת ישראל הייתה מדינה בה כולם היו יכולים פשוט להשאיר את הבתים פתוחים? ימים מלאי שמש נטולי גנבים? לצערנו, אנחנו יודעים היטב כי הצרה הגיעה אלינו במובנים רבים. במקומות אחדים יותר ואחדים פחות, אבל אנחנו בהחלט צריכים להיות מוכנים ומוגנים מפורצים.

אזעקה היא כלי נפוץ ושימושי כבר שנים ארוכות. בעבר כמובן מדובר היה במערכת פרמיטיבית למדי, כזו הפועלת באופו מכני, מייצרת רעש ומביאה את השכנים. אבל היום, אנחנו עומדים מול מערכות הגנה מתקדמות יותר, המנוהלות בידי חברות ענק, כל אלו במטרה לא רק להתקין את האזעקה שלכם באופן טוב ומקצועי כי אם גם לתת לכם שירות לכל הנלווה לכך.

איזו מערכת אזעקה יש ברשותכם

יש על כך דיון רחב. האם מרבית הלקוחות מעדיפים מערכת אזעקה הפועלת באופן חוטי או שמא, רבים יותר מעדיפים להיעזר במערכות אזעקה אלחוטיות, כאלו הפועלות על אינטרנט במידת הצורך וכן הלאה.

הטענה של מרבית אנשי המקצוע בתחום תצביעה על הנחיצות של השימוש במערכת אזעקה לבית בפריסה ארצית קווית ולא כזו הפועלת בעזרת האינטרנט. לא רק משום שניתן להערים על המערכת כי אם גם מכיוון שכאשר החשמל נופל בבית ואין אינטרנט אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עומדים מול שוקת שבורה.

אבל, כך או אחרת, עליכם לבחור את איש המקצוע הרלוונטי לאחר שהחלטתם באיזו מערכת אזעקה עליכם להיעזר.

האם הוא מסביר לכם טוב?

אנחנו חיים בלוח זמנים צפוף ועמוס ממילא. אתם מכירים את הבקרים הללו בהם התעוררנו בקושי? אלו ההופכות כל דקה לזמן חשוב. כאשר אתם לא יודעים איך להפעיל את האזעקה הדבר עלול להוסיף לכם דקות רבות של מתח ודאגה בבוקר, מה שאתם בהחלט לא צריכים לחוות בתור גזרת גורל.

אל תהססו לבקש מאותו איש מקצוע המבצע התקנת אזעקות בבית, להסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות. ככל שתהיו בקיאים יותר ברזי המערכת כך יהיה לכם קל יותר לשלוט בה. פעמים רבות, בעיקר בחברות מנוסות בהן עובדים אנשים מצוינים, כחלק מהשירות אתם זכאים לקבל הסבר מעמיק על האופן בו פועלת המערכת.

האם מדובר על חברה טובה?

במידה ובחרתם שירות הכולל פיקוח ובקרה, שימו לב כי אתם מקבלים את כל הצרכים הללו באופן מלא. אתם לא צריכים למצוא את עצמכם רודפים אחרי שירות לקוחות, לא בטוחים כי אכן הגיע משהו לבדוק האם זה היה פורץ או שהאזעקה סתם הופעלה וכן הלאה.

שימו לב כי כאשר אזעקה עובדת היא מפעילה, כמעט לא ביודעין את כל מערכות ההפעלה שלנו. הפחד מגניבה יכול לשים רבים מאיתנו בתוך תחושה של מתח וחרדה. אנחנו יכולים לשלוט בה על ידי בחירה נכונה של אנשי מקצוע המתאימים לתפקיד.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!