התקנת מערכות חימום לבית פרטי על ידי קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

זירת החימום לא מפסיקה להפתיע ולרגש עם מגוון מערכות חימום מתקדמות. החימום הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הבנייה ויצירת סביבת מגורים איכותית ונעימה.
קיימים סוגים שונים של פתרונות חימום: החל מפתרונות ניידים כמו רדיאטור או תנורים דרך מערכות מיזוג אוויר שיש לתכנן מבעוד מועד כבר בתהליך התכנון האדריכלי על מנת להפיק את המיטב מפיזור האוויר החם או בקר ברחבי הבית ועד הבשורה הלוהטת בתחום – חימום תת רצפתי.
מי לא רוצה להתעורר בבוקר קר ולהדס יחף על רצפה מחוממת או לצאת ישירות מהמקלחת ולדרוך על רצפה נעימה. בניגוד למזגנים, מערכות חימום תת רצפתי אינן מייבשות ומפזרות את החום בצורה אחידה בחלל. כמו כן, אין סכנת כוויה כי המערכת מותקנת מתחת לאריחי הרצפה בניגוד לאופציה כמו תנור ספירלה או תנור גז שעשוי להתקלח או גוף קרמי שנגיעה ממושכת בו עשויה אף היא לגרום לכוויה.

מחממים מלמטה – נהנים לאורך זמן


לחימום תת רצפתי יש יתרונות רבים נוספים, אבל כדי להפיק מסוג זה של מערכת את המיטב יש להבחין בין שני סוגים: חימום תת רצפתי על בסיס מים ועל בסיס חשמל, כאשר מערכת על בסיס מים הפועלת על גוף חשמלי שמחמם את המים נחשבת לבחירה המוצלחת והמשתלמת מבין שתי המערכת. מערכת זו עובדת על אנרגיה מתחדשת ונחשבת ליעילה להפליא בחיסכון ארוך טווח הרבה יותר מפתרונות חימום אחרים. מעבר לכך, המערכת ירוקה וידידותית לסביבה והיא אינה גלויה לעין המתבוננת כך שהיא מתמזגת בהרמוניה עם העיצוב הכולל של הבית. כיום ניתן לממשק את המערכת של חימום תת רצפתי עם מערכת בית חכם ולשלוט בה מרחוק ולווסת את הטמפרטורה כך שהבית יהיה מחומם עוד לפני הכניסה אליו. בנוסף, אפשר לשלוט בחימום של כל חדר בנפרד מבלי שהבית יחומם כולו לכל זה אנו י.נ הנדסה קבלן מפתח מבצעים – ניצול מקסימלי של החימום ושוב, אלמנט של חיסכון בחשמל. כמו כן, המערכת שקטה לחלוטין בהשוואה לפתרונות חימום כמו מיזוג אוויר שיכול ליצור רעש.
עלות ההתקנה של מערכת מסוג זה אינה זולה אך היא בהחלט משתלמת לטווח הרחוק עבור מי שמחפש להוזיל בעלויות ופתרון חכם ויעיל לבית הפרטי. כמו כן, ההתקנה של המערכת מורכבת יותר מאשר לשלב בבית רדיאטור אבל לא פחות מורכבת מזו של מזגן ואם פונים לקבלן בעל ניסיון הבקיא במערכות מזוג זה ניתן לסמוך עליו שהוא יביא את הצוות המקצועי ביותר שידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. המערכת גם לא דורשת כמעט תחזוקה או מעורבות והיא פשוט הופכת לחלק אינטגרלי מהבית. כמו כן, הקרינה האלקטרומגנטית שפועלת המערכת היא בתדר נמוך.


מתקינים חימום תת רצפתי כבר בתהליך הבנייה

כמובן שכדאי להתקין מערכת חימום תת רצפתי יש לבצע עבודת שיפוץ בהרמת אריחי הרצפה ולכן, מומלץ לתכנן ולהתקין את המערכת כבר בשלב הבנייה בייעוץ עם קבלן מפתח שיוכל לארגן את ההכנות לקראת תשתית מותאמת. הנחת מערך של צינורות מים וגופי חימום מתחת לריצוף ותכנון חכם של השטח על ידי בחירה נבונה בסוגי צינורות, מערכות מתקדמות וליווי מהמומחים בתחום שמציעים מערכות חימום המותקנות תחת הרצפה בסטנדרטים הגבוהים ביותר תחת התקנים המחמירים ביותר.

הקיץ מהווה הזדמנות מצוינת להתקין מערכת חימום תת רצפתי וזה גם הזמן להכין את השטח לקראת החורף הקרוב, כך שכשהוא יתחיל כבר תהיה אפשרות לחמם את הבית בדרך היעילה והנעימה ביותר. תוכלו לבצע השוואה בין המערכות השונות ולהתייעץ עם קבלן מפתח בבחירת המערכת הטובה ביותר ולקבוע לו"ז ותקציב לעבודת ההתקנה של המערכת בביתכם.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!