חברה לזיפות גגות – איך לבחור את החברה הנכונה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אחד השלבים החשובים ביותר בתחזוקה של מבנים, בוודאי מבנים ישנים, מתייחס לנושא של איטום המבנה. מדובר על פעולה שיש לבצע אחת לכמה שנים, זאת על מנת לוודא שגג המבנה אכן אטום כמו שצריך ומים לא יכולים לחדור פנימה, בין אם מדובר על מי גשמים או מים ממקורות אחרים.

במקור, בעת תהליך בניית המבנה, הקבלן שוכר חברה שתפקידה לאטום את המבנה ולוודא שאכן הגג אטום בצורה הרמטית, מים לא יכולים לחדור פנימה וגם תנאי מזג האוויר בחוץ לא משפיעים על הטמפרטורה בתוך המבנה. על פניו, חומרי האיטום אמורים להחזיק מספר שנים, וישנם גם לא מעט מקרים בהם אין שום צורך לחדש אותם או לבצע את התהליך שנית, מאחר והחומרים מספיק איכותיים, חזקים ועמידים שאין צורך בכך.

עם זאת, ישנם מקרים בהם כן קיים צורך לבצע חידוש ואז אפשר לפנות אל חברה לזיפות גגות. זו חברה שאמורה להתמחות בתחום, היא מעסיקה אנשי מקצוע שעוסקים בכך ויש לה את הכלים והחומרים הדרושים בשביל לבצע תהליך איטום נכון, על בסיס סוג המבנה ואופי הגג שיש לו.

מתי נזמין חברת לזיפות גגות?

חשוב להדגיש כבר בהתחלה, לא בכל מקרה אנחנו יכולים להשתמש בשירותיה של חברה לזיפות גגות. ישנם מקרים רבים בהם נידרש לשכור חברות שמתמחות בשיטות איטום אחרות, זה תלוי באופי הגג, בצורה בה הוא בנוי ובמרכיבים שנמצאים עליו. חברה לזיפות גגות יכולה לעזור לנו, אם מדובר על גגות שטוחים שיש עליהם מרכיבים שונים שלא ניתן לפרק ולהסיר אותם מהגג.

נרצה להזמין חברה לזיפות גגות בכל מקרה בו אנחנו צריכים לבצע עבודות איטום לפני שהחורף מתחיל, על מנת להגיע אליו מוכנים. החברה תוכל לספק לנו את השירות הרלוונטי, בהתאם לאופי וסוג הגג, לגודל ולמבנה שלו, אחרי שהיא תאפיין אותו ואת הצרכים שלנו.

בעיקרון, אנחנו נידרש להזמין שירות זפת לגג אחת לשלוש-חמש שנים, זה תלוי עד כמה החומר עמיד וחזק, ואם יהיה צורך לחדש אותו שוב.

איך בוחרים חברה בצורה נכונה?

בשביל לבחור חברת זיפות גגות בצורה נכונה, אזי שעלינו להכיר את הפרמטרים הרלוונטיים והחשובים לתהליך בחירה נכון. עלינו לבחון תחילה איזה ניסיון עומד לרשות החברה ועד כמה אנחנו יכולים לסמוך עליה שאכן תוכל לבצע עבורנו את השירות בצורה אופטימאלית, במועד בו אנחנו זקוקים לו.

עלינו לבחון עם אילו חומרים החברה עובדת, אילו בדיקות היא מבצעת בשביל לוודא שאכן העבודה בוצעה כנדרש והאיטום הושלם כראוי, וכן עלינו לבחון איזו אחריות החברה מספקת לנו במידה ויש צורך להזמין אותה שנית לתיקון או לכל דבר אחר.

לפני סיום חשוב להדגיש, מדובר על שירות מאוד חיוני גם לאיכות החיים שלנו וגם לשמירה על איכות המבנה, ולכן עלינו להקפיד ולשכור חברה שאכן תוכל לעמוד בתנאים הרלוונטיים עבורנו.

 

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!