חדר כספות פרטי לשמירה על יהלומים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, יהלומים הם חלק מהמשאבים היוקרתיים ביותר שיש בעולם כיום, בעיקר כאשר מדובר על תכשיטים יוקרתיים במיוחד. עם זאת, למרות העובדה כי מדובר על דבר שבהחלט לא פשוט להרוס, הדבר לא בהכרח נכון כאשר מדובר על גניבות. אי לכך, הגנה על יהלומים הוא נושא שמתלווה בצורה חופפת אל כל אותם אנשים שנוטים לענוד תכשיטי יהלומים, או לאחסן יהלומים מלוטשים, כאשר הדרך האידיאלית לשמירה על יהלומים תהיה חדר כספות פרטי.

 

לא עדיף להשתמש בחדר הכספות של הבנק?

בעת בה אתם מתלבטים איפה לשים את היהלומים היקרים שלכם, ניכר כי לא פעם עשוייה לעלות בכם המחשבה לעשות זאת באמצעות הבנק שלכם, בעוד כי ההנחה הרווחת כבר מזמן הגיעה למסקנה כי כספת ביתית היא לא אפשרות חכמה. על כן, כאשר מדובר על חדר הכספות של הבנק, חשוב לזכור בראש ובראשונה כי מדובר על חדר בו לכל כספת יש 2 מנעולים, כאשר אחד המנעולים ייפתח על ידכם, בעוד כי השני ייפתח על ידי פקיד מטעם הבנק. מדובר על פקיד ללא כל הכשרה באבטחה, בעוד כי בהתאם לסטנדרט של העידן המודרני, עצם הנוכחות של שניכם במבנה הוא חוסר התאמה ישיר לצרכי האבטחה. בעולם של היום, בו פריצות הפכו למשוכללות וחכמות הרבה יותר בהשוואה לפעם, הרי שהגורם המלווה שעומד לצידכם צריך להיות מאבטח במקצועו. עליכם לשאול את עצמכם – במידה ושודד יפגוש אתכם ויעמיד את שניכם בסכנה, האם תקבלו פיצויים מהבנק במקרה של גניבה? כנראה שאתם יודעים את התשובה בעצמכם ובמידה ולא, יהיה עליכם להגיש תביעה, ובה כנראה תפסידו. נוסף על כך, חשוב לקחת בחשבון את העובדה כי חדר כספות בבנק מוגבל ל-20 ביקורים שנתיים, אשר מתבצעים במסגרת שעות הפעילות של הסניף הייעודי.

 

חדר כספות פרטי – הפתרון האידיאלי

חדר כספות פרטי הוא חדר ששם דגש על שלושה רבדי הגנה עיקריים: אבטחה, ביטוח וביטחון. במילים אחרות, ביטחון יהיה זה שיוודא כי אתם וכל הנוכחים במבנה אכן בטוחים, בין אם מדובר על מבנה שבנוי מבטון משוריין ובין אם מדובר על מצלמות משוכללות, כספות עמידות במיוחד, אביזרי בקרה ביומטריים וכיוצא בכך. כאשר מדובר על אבטחה, הרי שמדובר על הרובד שאחראי על כל המתרחש בתוך המבנה, כאשר הדבר בא לידי ביטוי בצוות שומרים חמושים שמפטרלים במתחם מסביב לשעון. כמו כן, כאשר מדובר על חדר כספות פרטי, הרי שהגורם המלווה הוא לא פקיד בנק, אלא קצין אבטחה מוסמך של צוות השומרים הנוכח באותו פרק זמן. ביטוח, זה למעשה הפוליסה שתבטיח כי היהלומים שלכם מקבלים כיסוי נוסף, עבור מקרים חריגים בהם נגנב או לחילופין התבצע נזק לרכוש.

 

בשורה התחתונה, ייתכן והעלתם לראשתכם את השאלה – האם חדר כספות פרטי יעלה לי יותר ביחס לשירות חדר הכספות בבנק? ובכן, התשובה היא חד משמעית כן. יחד עם זאת, עליכם לזכור כי מדובר על הגורם שמבטח את הרכוש היקר שלכם, כך שלא פעם הבחירה הנכונה תהיה דווקא הבחירה היקרה יותר, במיוחד שמדובר על סכומים וטווחי זמן גדולים יותר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!