חיפוי קירות חוץ- מה חשוב לדעת?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

ביתו של כל אדם מסמל את המקום הבטוח ביותר עבורו. כל אדם שמעוניין שהבית שלו יעוצב בצורה הטובה ביותר, על מנת שהוא ירגיש בו הכי בבית, שהוא ירגיש שמדובר על המקום שבו הוא יכול להניח את הראש תמיד ולהירגע. ביתו של אדם חייב להיות מקום המפלט שלו, המקום הנוח עבורו ביותר. כאשר אדם בדרכו לביתו, העיצוב של הבית החיצוני שיגלה לפניו לראשונה, הוא זה שייצור אצלו את התחושה שהוא רוצה להרגיש ועל כן, אחד הדברים החשובים ביותר שיש להשקיע בהם בעיצוב בית הוא חיפוי קירות חוץ. כיום ניתן למצוא מגוון חומרי חיפוי שונים הרלוונטיים עבור חיפוי קירות חוץ וחשוב מאוד לבחור את החומר הטוב והיעיל ביותר בכל היבט אפשרי מצד אחד ומצד שני, בחומר שיעניק את החזות הוויזואלית לבית שאתם מצפים לראות.

 

חיפוי קירות חוץ- מה חשוב לקחת בחשבון?

טרם מקבלים החלטה לגבי חומר הגלם הנדרש עבור חיפוי קירות חוץ, יש לא מעט פרמטרים שיש לקחת בחשבון לרבות: המאפיינים הסביבתיים של האזור שבו אתם מתגוררים, כאשר ישנם מקומות חשופים יותר שבהם יש רוחות חזקות יותר בכל ענה בשנה. במקומות מעין אלה לא כדאי לבחור בחיפוי עץ שכן, הרוח החזקה יכולה לתלוש אותו. אזורים אחרים הם אזורים קרים מאוד שיורד בהם לא מעט גשם בחודשי החורף ולעיתים גם שלג ועל כן, במקרה הזה כדאי מאוד לבחור בחיפוי עמיד בפני מים, עמיד בפני תהליכי קורוזיה ועוד. למאפיינים סביבתיים יש ללא ספק חשיבות רבה בכל הנוגע לבחירת חומר החיפוי לקירות חוץ.

 

צבעים, גדלים ודוגמאות

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר מעוניינים לבחור חומר גלם עבור חיפוי קירות חוץ הוא כל מה שנוגע לחזות החיצונית שהוא יקנה למבנה. יש להתחשב במקרה המדובר בסגנון העיצוב הקיים של הבית, בריצוף של הבית, בצבעים השולטים בבית ועוד. ניתן למצוא כיום חיפוי באמצעות שליכט צבעוני אך יש גם חיפויים אחרים לרבות חיפוי באמצעות אריחים שונים לרבות חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן, חיפוי קירות קרמיקה ועוד. לחיפוי באמצעות אריחים יש מגוון יתרונות שונים כאשר הם מספקים בידוד איכותי למבנה, הם מעצבים את המבנה באופן חיצוני בצורה ייחודית ומרשימה, הם מציעים איכות ועמידות בפני תנאי מזג האוויר השונים ועוד.

 

תחזוקה של חיפוי קירות חוץ

חשוב לדעת כי כאשר מדובר על חיפוי קירות חוץ, יש לשים דגש גם על עניין התחזוקה וחשוב ביותר לוודא כי החיפוי אשר בוחרים הוא חיפוי שכמעט לא דורש עבודות תחזוקה. חשוב לדעת כי חיפוי באמצעות אבן, גרניט, בריקים או קרמיקה, הוא חיפוי שכמעט איננו דורש תחזוקה וגם אם יש צורך לנקות את החיפוי החיצוני, הניקוי המדובר יתבצע לרוב באמצעות הגשם, כך שלא אתם תדרשו לבצע את פעולות הניקוי הנדרשות. לעומת זאת, בחירה בחיפוי אורגני לדוגמא תחשוף את הבית לפגפעי מזג אוויר שונים ותדרוש תחזוקה תקופתית משמעותית ביותר.

 

חיפוי באמצעות לוחות פייבר צמנט

אחד מסוגי החיפויים הפופולאריים ביותר בקרב קבלנים ואדריכלים כיום הוא חיפוי באמצעות לוחות פייבר צמנט. מדובר על לוחות גבס אשר הופכים את כל עבודות החיפוי לעבודה יעילה יותר, איכותית יותר, נוחה יותר ובעיקר חסכונית יותר.

 

כיצד תבחרו את החיפוי הנכון לקירות חוץ?

בסופו של דבר, ההיצע הגדול בתחום חומרי חיפוי לקירות חוץ גורם ללא מעט אנשים לתהות, באיזה חומר חיפוי כדאי להם לבחור עבור קירות החוץ שלהם ועל כן, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע, אך חשוב לקחת בחשבון כמה דברים חשובים טרם בוחרים בחומר הרלוונטי לרבות: האיכות של החיפוי, העמידות שלו בפני תנאי מזג האוויר השונים, העמידות שלו מפני קורוזיה, האופן שבו יש צורך לתחזק אותו, העלות שלו, עד כמה מורכבת ההתקנה של חומר החיפוי וכן, יכולת הבידוד שלו והעיצוב שהוא מקנה למבנה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!