חיפוי קירות פנים דמוי אבן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כאשר אתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם, אתם יכולים לעצב קיר פנימי של הבית באמצעות חיפוי קירות דמוי אבן, חיפוי זה נותן לבית מראה מיוחד ועיצובי, וכן אינו עולה המון.

חיפוי דמוי אבן מהו

חיפוי דמוי אבן הינו חיפוי אשר מורכב מצמנט, אלמנטים של אבן אמיתית אשר קלים במיוחד, וכן פיגמנטים של תחמוצת ברזל, ופולימרים מסוימים, בנוסף, חיפוי דמוי אבן הינו חיפוי אשר כולל בתוכו מאפיינים שונים, זאת על מנת שיוכל להיראות כמו אבן טבעית, כל אלו נותנים לחיפוי דמוי אבן מראה מאוד מיוחד ומושקע, וכאשר אתם מעצבים איתו קיר בבית, רצוי שזה יהיה קיר בחלל מאוד בולט על מנת שהעיצוב קיר עם חיפוי דמוי אבן יהיה בולט למראה.

מהם היתרונות של חיפוי קירות פנים דמוי אבן

לחיפוי קירות פנים דמוי אבן קיימים כמה יתרונות בולטים:

חסכונית –

חיפוי דמוי אבן הינו חיפוי מעולה אשר אפשר לשכפל כל סוג של אבן שקיימת לחיפוי דמוי אבן, וכן הינו חיפוי מאוד מבוקש משום שהינו חסכוני, זאת מכיוון שחיפוי האבן נוצר מחומר דק וקל אשר הופך אותו למוצר זול בהרבה מאשר האבן הטבעית ולכן, במידה ואתם מעוניינים לחסוך קצת בעלויות חיפוי דמוי אבן יכול להיות הפתרון המושלם עבור עיצוב קיר פנימי.

התקנה קלה –

מכיוון שחיפוי דמוי אבן הינו עשוי מחומר קל, ההתקנה שלו אינה דורשת עבודה קשה אלא אפשר להתקין אותו בקלות בקירות פנים, בנוסף, כאשר משתמשים בחיפוי דמוי אבן אין צורך להרחיב את הקיר הפנימי או לחזק את יסודות הבית.

הובלה –

בעקבות כך שחיפוי דמוי אבן הינו חיפוי קל בצורה מאוד משמעותית מרבנים רגילות, יותר קל לבצע הובלה לחיפוי זה, לכן, חיפוי זה כרגע הינו חיפוי מאוד פופולארי בעיצוב קירות.

עמידות –

חיפוי דמוי אבן עובר תהליך אשר גורם ללוחות שלו להיות מבודדים, וכן להיות עמידים במידה וקיים שינוי טמפרטורה, לוחות החיפוי דמוי אבן אינם מתרחבים או מתכווצים כאשר קיים שינוי טמרטורה מסוים.

כל אלו הם חלק מהיתרונות הקיימות לחיפוי דמוי אבן, ולכן, כאשר אתם מעוניינים לבצע חיפוי לקיר פנים בבית שלכם אתם יכולים להחליט כי חיפוי דמוי אבן הינו חיפוי אשר מתאים לכם לעיצוב קיר פנימי של הבית.

מה מומלץ כאשר משתמשים בחיפוי דמוי אבן לקירות פנים

כאשר אתם משמשים בחיפוי דמוי אבן על מנת לעצב קיר פנימי של הבית שלכם, חשוב שתבדקו קודם כי החיפויים האלו הינם חיפויים אשר יש להם עמידות מסוימת מול אש, דבר זה הינו חשוב במיוחד במידה וקיים לכם בבית תנורי חימום גדולים, חשוב מאוד כאשר אתם מבצעים חיפוי קיר דמוי אבן לקיר פנימי לבדוק כי הלוחות לא יהיו חשופים לאש.

עיצוב קיר פנימי באמצעות חיפוי דמוי אבן

חיפוי קיר פנימי דמוי אבן הינו חיפוי מאוד עדכני מבחינת הטרנדים של עיצוב הבית, כל מי שמשתמש בחיפוי דמוי אבן הינו בן אדם אשר מודע לטרנדים ומאוד אוהב עיצוב, לא כל אחד מודע לחיפוי דמוי אבן וחבל, מכיוון שחיפוי זה אינו יקר ויכול לעשות נפלאות לעיצוב הבית שלכם, לכן, במידה ואתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם רצוי שתבדקו קצת על חיפוי דמוי אבן וכן יכול להיות מאוד כי תהיו מעוניינים להשתמש איתו.

סיכום

גאיה המרכז לריצוף הינה חברה מובילה בתחום אשר מציעה מגוון רחב של חיפוי דמוי אבן לקירות פנים במחירים מעולים.

מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!