חיפוי שיש בפרויקט בניית בית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

סטנדרט הבניה היום מאוד סינטטי ומלאכותי. לרוב לא נמצא בבית פרטי חיפוי לקירות, אלא צבע רגיל. אולם כאשר אניני טעם, מחליטים לעשות משיש לדוגמא, חיפוי קיר לסלון, יש כמה דברים שעליהם לתת עליהם את הדעת.

האם יש תקינה ורגולציה לחיפוי שיש בבית פרטי?

בהחלט כן. גם כאשר אדם משפץ ומעצב את ביתו הפרטי, עליו לעמוד בסטנדרט בניה, המותאם לתקינה הנדרשת על ידי גורמי המקצוע, שנקבעה על מנת שלא יקרו חלילה אסונות, או סתם עוגמת נפש.

לדוגמא, אם הקונסטרוקציה המחזיקה את חיפוי השיש, אינה חזקה דיה, עלול ביום מן הימים אחד הלוחות להתנתק וליפול ולגרום נזק לרכוש ולעתים חלילה אף לגרום לפגיעה בנפש.

ככלל, כל פרויקט בניה, גם בבית פרטי, מחייב פיקוח על העבודה, על מנת לוודא שהיא נעשית מהחומרים הטובים, באופן המיטבי וללא ליקויים כמו למשל בחירת סוגי שיש

כמו כן, מפקח העבודה מתכלל את כלל המשימות הנדרשות לביצוע הפרויקט, דואג לסנכרון בין בעלי המקצוע השונים ולסיום העבודה במקצועיות ובזמן, ללא עלויות שוליים נוספות ולשביעות רצון הבעלים.

מדוע שלא נפקח בעצמנו על הבניה בביתנו הפרטי?

ענף הבניה רחב ומקצועותיו מגוונים עד מאוד. החל מתכנון וניהול הרכש, הכולל, בחירת חומרים איכותיים ותקניים, הבנה בכמויות הנדרשות ובחיי המדף של כל חומר, על מנת למנוע בלאי והפסד, מו"מ עם ספקים והזמנת החומרים וכדומה, המשך בתכנון לו"ז, בחירת קאדר אנשי המקצוע וכוח האדם הנדרש בכל שלב, עבור דרך מעקב ופיקוח על איכות העבודה ותקינותה, וכלה בדאגה לעמידה בעיצוב והנראות לשביעות רצון הבעלים.

כל אלו דורשים ניסיון עשיר בתחום, כמו גם הכשרה והבנה מתאימה, שאין לאדם פרטי שרק מעוניין לשפץ את ביתו. מה גם, שלמפקח בניה המטפל בפרויקטים רבים של בניית בית פרטי, יש כושר מיקוח רב עם הספקים, בשל כמויות העבודות שהוא יכול להזמין מהם, כמו גם אפשרויות אלתור בעלי מקצוע חלופיים, במקרה של היעדרות פתאומית ובלתי צפויה של אחד העובדים.

איך נדע לבחור מפקח בניה טוב?

הדבר הכי חשוב למשפץ ביתו הפרטי, שהביצוע יהיה לטעמו. הוא הרי מתכוון לגור כאן וליהנות מפירות הפרויקט. לכן, יחסי אנוש ותקשורת בין אישית, הם הדברים הכי חשובים לברר עליהם.

כמו כן, חשוב מאוד לברר על ניסיון המפקח והכי כדאי, לקבל המלצות מכאלו שסיימו עבודות אתו, לוודא שלקח אחריות על כל המכלול וסיים את העבודה לשביעות רצונם.

כמובן, שככל שהכשרתו של המפקח גבוהה יותר, לדוגמא, מהנדס בניין או אדריכל, כך הוא יידע יותר טוב על ליקויים אופציונאליים בפרויקט ולפתור אותם בעוד מועד

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!