טיפים לניקיון לדירות לאחר שיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מתכוננים לנקיון

לפני שתתחיל בתהליך הניקוי, חיוני לאסוף את המצרכים הדרושים. ודא שיש לך מטאטא, מגב, שואב אבק, תמיסות ניקוי, מטליות מיקרופייבר וכפפות גומי. בנוסף, פתח את החלונות כדי לאפשר לאוויר צח להסתובב ולאוורר את החלל.

הסרת אבק ופסולת

התחל על ידי הסרת אבק ופסולת גלויים ממשטחים, רהיטים ורצפות. השתמש בשואב אבק עם מברשת מצורף כדי להגיע לפינות וקצוות. שימו לב במיוחד לאזורים שבהם בוצעו עבודות שיפוץ, כמו תקרות, קירות ולוחות בסיס. נגב את המשטחים עם מטלית מיקרופייבר לחה כדי לסלק את כל חלקיקי האבק שנותרו.

ניקוי עמוק של הרצפות

לאחר מכן, התמקדו בניקוי וליטוש עמוק של הרצפות. אם יש לך פרקט או פרקט למינציה, השתמש בחומר ניקוי שתוכנן במיוחד עבור משטחים אלה. עבור אריחים, בחר חומר ניקוי עדין מעורבב עם מים חמים. נגב את הרצפות ביסודיות, וודא שכל פינה ופינה מנוקה. זכור לייבש את הרצפות לחלוטין כדי למנוע נזקי מים.

 

מאיר את החלונות

לאחר תהליך השיפוץ המבולגן, החלונות שלכם עשויים להיות מכוסים באבק ולכלוך. התחל בניקוי האבק של מסגרות החלונות והאדנים. לאחר מכן, באמצעות חומר לניקוי חלונות, נגב את הזכוכית באמצעות מטלית מיקרופייבר או מגב. אל תשכח לנקות גם את החלק הפנימי וגם החיצוני של החלונות לנוף צלול.

להחיות את המטבח וחדר האמבטיה

המטבח והאמבטיה הם לרוב האזורים המשמשים ביותר בדירה, לכן שימו לב במיוחד לחללים אלו. יש לשפשף את המשטחים, הכיורים והברזים עם חומר ניקוי מתאים כדי להסיר שאריות שנותרו מהשיפוץ. אל תשכח לנקות את מכשירי החשמל, כגון הכיריים, התנור והמקרר. בחדר האמבטיה יש לשפשף היטב את האמבטיה, המקלחת, השירותים והאריחים.

ביטול ריחות מתמשכים

לאחר שיפוץ, נפוץ ריחות מתמשכים מצבע או חומרי בנייה. כדי לרענן את הדירה, השתמש בבולמי ריחות טבעיים כמו סודה לשתייה או פחם פעיל. מניחים אותם בקערות ברחבי הדירה כדי לספוג ריחות לא נעימים. בנוסף, שקול להשתמש במטהרי אוויר או מפזרים עם שמנים אתריים כדי ליצור אווירה נעימה.

נגיעות אחרונות ותחזוקה

לאחר שסיימתם את תהליך הניקיון האינטנסיבי, הקדישו קצת זמן להוסיף טאצ' אחרון לדירה שלכם. יש לנקות את האבק ולסדר כל תפאורה או רהיט שהועברו זמנית במהלך השיפוץ. קבעו שגרת ניקיון קבועה כדי לשמור על ניקיון הדירה שלכם, ותבטיחו שהיא תישאר נוצצת ורעננה לאורך שנים.

מרחב רענן ומזמין

ניקיון לאחר שיפוץ יכול להיות משימה לא פשוטה, אך עם הגישה והציוד הנכונים, תוכלו להפוך את הדירה שלכם לחלל נוצץ ומזמין. על ידי ביצוע עצות הניקיון הללו, הכנת השטח, פינוי אבק ופסולת, ניקוי עמוק של הרצפות, צחצוח חלונות, החייאת המטבח והאמבטיה, ביטול ריחות מתמשכים והוספת טאצ'ים אחרונים, הדירה שלך תהיה מוכנה להתחלה חדשה. תתגאה בחלל המגורים הנקי והמחודש שלך!

סיכום

סיום שיפוץ דירה הוא תהליך מרגש ומתגמל, אך הוא גם יכול להשאיר אחריו כמות משמעותית של אבק, פסולת ובלאגן. שם נכנסים שירותי ניקיון מקצועיים כדי להציל את היום. אם אתם בישראל ומחפשים דרך נקייה ויעילה לנקות לאחר שיפוץ הדירה שלכם, שכירת חברת ניקיון מוכרת היא האפשרות הטובה ביותר.

על ידי מיקור חוץ של משימת הניקיון, תוכלו להבטיח שכל פינה ופינה ינוקה ומחוטאת היטב, ותותיר את דירתכם רעננה ומוכנה להנאתכם. למנקים מקצועיים יש את המומחיות, הניסיון והציוד המיוחד להתמודד עם הבלגן שלאחר השיפוץ ביעילות.

לא רק שניקיון מקצועי חוסך לך זמן ומאמץ, אלא הוא גם מבטיח רמת ניקיון גבוהה שאולי תתקשה להשיג בעצמך. הם יסירו את כל אבק הבנייה, ינקו חלונות, רצפות ומשטחים, ואפילו יטפלו בכל שאריות צבע או דבק.

יתרה מכך, שירותי ניקיון מקצועיים בישראל משתמשים לרוב במוצרים ובטכניקות ידידותיות לסביבה, המקדמים סביבת חיים בריאה יותר עבורך ועבור משפחתך. הם נותנים עדיפות לבטיחות ולרווחתך תוך מתן תוצאות ניקוי יוצאות דופן.

לכן, לאחר שהשקעתם זמן וכסף בפרויקט שיפוץ הדירה שלכם, אל תתנו לתהליך הניקיון להכריע אתכם. נצלו את המומחיות והנוחות שמציעים מנקי ניקיון מקצועיים. שבו, תירגעו ותהנו מהדירה המשופצת החדשה שלכם, בידיעה שכל פינה נוקתה ומחוטאת בקפידה.

זכרו, חלל מגורים נקי ורענן הוא הפרס המושלם על כל העבודה הקשה והמסירות שלכם במהלך תהליך השיפוץ.

CLEAN

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!