טיפים לעיצוב חדר עבודה במשרד הביתי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כשיותר ויותר עובדים עוברים לסגנון ׳עבודה מהבית׳, מתבררת חשיבותו של המשרד הביתי הפונקציונלי והנוח. הטיפים במאמר זה יעזרו לכם לדעת איך להשיג את השילוב המושלם בין פונקציה לאסתטיקה בעת עיצוב המשרד הביתי שלכם.

 

השתמשו בכל מטר מרובע

רוב הבתים שלנו לא תוכננו כך שיוכלו להכיל גם חדר עבודה. לכן, תצטרכו להשתמש בפריסת הדירה כדי לעצב את המשרד הביתי שלכם. אז מה עושים?

בהתאם לגודל החלל העומד לרשותכם, אם יש מקום פנוי באחת מפינות הבית, והעבודה שלכם קשורה בעיקר לשימוש במחשב, תוכלו ליצור משרד ביתי עם שולחן עבודה בלבד. שולחנות עבודה זמינים בגדלים ובסגנונות שונים, כך שתוכלו למצוא שולחן המתאים לצרכים שלכם.

אם הדירה שלכם קטנה מאוד, אתם יכולים להשתמש בשולחן האוכל, להוסיף לו מדף ספרים עם מבחר סלסלות שבהן תוכלו להניח את הניירת הקשורה לעבודה שלכם. בסוף יום העבודה, תוכלו לפנות את השולחן ולסגור את יום העבודה שלכם.

 

חשיבות המיקום

בתים מגיעים בכול הצורות והגדלים. בין אם אתם מנסים למקם את המשרד הביתי באחד מחדרי השינה או בפינה קטנה במטבח, אחד ההיבטים החשובים ביותר בהחלטה על האזור שבו ימוקם המשרד, הוא היכולת ליצור הפרדה בין העבודה לבין פעילויות הבית השונות.

כשאתם מייעדים אזור ספציפי לעבודה מהבית, זה אמור להיות מקום שיאפשר לכם להיות פרודוקטיביים וממוקדים. בסוף יום העבודה, תוכלו לצאת מהמשרד ולעבור לחיים הפרטיים כדי לנוח ולהירגע.

 

חשיבות התאורה

כעת, לאחר שיצרתם את אזור המשרד הביתי שלכם, הנה כמה טיפים לתאורה מתאימה, שתוכל לשנות באופן דרמטי את האווירה בפינת העבודה שלכם.

תאורת הפנים, בגלל יכולתה לשנות את מצב הרוח ואת גודלו הנתפס של החלל, נחשבת לאחד ההיבטים החשובים בעיצוב החלל. לכן, חיוני לבחור בסוג התאורה הנכון ובמיקום הנכון, כדי להשיג חלל מאוזן והרמוני.

הנה כמה  מגופי התאורה שיוכלו להעניק למשרד הביתי את האיזון והבהירות הטובים ביותר:

 

אור יום טבעי

האפשרות הטובה ביותר להאיר את המשרד הביתי שלכם היא שימוש באור היום הטבעי. אור זה יוצר תאורת סביבה יעילה ויכול להסיח קצת את הדעת מבוהק האור הכחול שמרצד על מסך המחשב שלכם.

אם זה אפשרי, מקמו את פינת העבודה ליד חלון כדי להרגיש קצת קשר עם העולם שבחוץ, בתקווה שהנוף הנשקף ממנו נעים לעין.

 

תאורת הדגשה

ניתן להוסיף דרמה ועומק לכול משרד ביתי בעזרת תאורת הדגשה. סוג זה של תאורה מאיר פריט או פינה בחדר, למשיכת תשומת הלב. תאורת הדגשה יכולה להאיר את העציץ, את יצירת האומנות או את קיר הלבנים המיוחד.

מכיוון שתאורת הדגשה היא לרוב הרבה יותר בהירה מגופי התאורה הרגילים, האור שלה יאיר באופן דרסטי את המשרד הביתי, ובמקביל יעניק לחלל אסתטיקה מוגברת.

 

 תאורת משימות

אחת הדרכים הפשוטות והמהירות לשיפור האווירה בפינת העבודה הביתית היא להשתמש בתאורת משימות. מדובר במנורת שולחן או רצפה, ואפילו במנורה תלויה מהתקרה או מתחת לארון. תאורת משימות מסוגלת להאיר מיידית את החלל ותוך כדי כך למנוע עומס על העיניים.

תאורת משימות זמינה במגוון סגנונות ותוכלו למצוא את זו המתאימה למשרד הביתי שלכם להוספת תחושה נעימה לסביבת העבודה.

 

תאורה מקיפה

אפשר להאיר את מלוא החדר בעזרת העדינות של התאורה המקיפה. תאורה זו יכולה להאיר את החלל בנוחות, וניתן לשלב אותה עם מנורת תקרה או קיר, מנורת פנס על המדף או תאורה השקועה בקיר או בתקרה.

המאמר נכתב באדיבות: סמייל אופיס, ריהוט משרדי ברמה הגבוה ביותר בהתאמה אישית

חדר עבודה

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!