יועץ קרקע מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מתי נדרש יועץ קרקע? האם כל פרויקט בנייה מערב יועץ קרקע ומהו בדיוק תפקידו של היועץ? באיזה שלב של הפרויקט נעשה שימוש בשירותי הייעוץ של יועץ קרקע? האם בבחירת יועץ קרקע מחיר השירות הוא פרמטר שאמור להשפיע על בחירתו ובאיזו מידה? בתהליך בנייה של בית פרטי ובכלל, מעורבים שורה של אנשי מקצוע מתחומים רבים, שהאדם מן הרחוב שאין לו ניסיון והיכרות עם ענף הבנייה, כלל אינו מכיר. יועץ קרקע הוא אחד מאותם אנשי מקצוע ומעורבותו בפרויקט מתרחשת בדרך כלל בשלבים קריטיים שלו, כאשר עוסקים עוד ביסודות ובביסוס המבנה. על תפקידו של יועץ קרקע ועל העלות של שירותיו, מסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של י.נ הנדסה המספקת בין היתר, גם שירות של ייעוץ קרקע לפרויקטי בנייה.

מהו תפקידו של יועץ קרקע?

יועץ קרקע הוא איש מקצוע מתחום הגאולוגיה, שמייעץ לצוות ההנדסי בפרויקט בנייה בכל הקשור לקרקע שעליה מבוצעת הבנייה בפועל. למאפייני הקרקע יכולה להיות השפעה רבה מאוד על היציבות של המבנה שייבנה עליה ובהתאם לכך גם לפעולות הבנייה שיש לבצע על מנת להבטיח את רמת היציבות והחוזק המבני הגבוהה ביותר. כך למשל, ישנה קרקע שבמגע עם מים הופכת להיות רכה וגמישה יותר בעוד שקרקע אחרת מושפעת רק בשכבה החיצונית שלה. למשל באזור הדרום, שם הקרקע מורכבת בעיקר אדמת לס, ישנה נטייה להיווצרות סדקים במבנים, לאור תזוזות הקרקע בהתאם לשינויים ברמת הלחות, בעיקר בחורף. בכדי לאפיין את הקרקע בהיבט הזה, נדרש יועץ קרקע שיודע לקחת דגימות מן הקרקע ולאבחן אותה בצורה מדויקת ופרטנית.

יועץ לתשתיות

מעבר לכך, יועץ קרקע גם אמור לייעץ בכל הקשור לתשתיות שאולי עוברות בשטח ושמהן צריך להיזהר בזמן החפירה והחציבה באזור וכמובן לייעץ לגבי שכבות הקרקע העמוקות לצורך מיקום יסודות המבנה. מטרתם של יסודות המבנה היא להעניק לו יציבות מבנית מקסימלית, ולשם כך נדרש כי היסודות יישענו על שכבת סלע חזקה ויציבה. יועץ הקרקע אמור לבחון את מבנה הקרקע במקום ולייצר מסמך שמפרט את העומק אליו יש לחפור בכדי להגיע לשכבת הקרקע הקשה עליה רוצים להישען. יועץ הקרקע לא מקבל החלטות מבניות והנדסיות, אבל הוא כן גורם שמספק את המידע החשוב שעל בסיסו מתקבלות החלטות כאלה על ידי הצוות ההנדסי של הפרויקט.

האם נדרש יועץ קרקע בכל פרויקט וכמה עולה השירות?

יועץ קרקע לא נדרש בכל פרויקט, אלא כאשר אין מידע מספיק לגבי הקרקע. כך למשל, אם בתוך מתחם בנוי מבקשים להוסיף מבנה נוסף, סביר להניח שיש כבר מידע מלא לגבי הקרקע באזור וכל הפרמטרים הנדרשים לקבלת החלטות הנדסיות כבר מצויות בידי הצוות ההנדסי. יחד עם זאת, בכל מקום שבו אין ידע מספיק כזה, נדרש השירות של יועץ קרקע. מי מחליט האם יש או אין מספיק ידע? מהנדס הבנייה שאחראי על הפרויקט כולו. בבחירת יועץ קרקע מחיר לא אמור להיות פרמטר מרכזי, גם מכיוון שפערי המחיר בין היועצים השונים לא אמורים להיות גבוהים מדי וגם בגלל שהמידע שידע היועץ לספק הוא מידע חשוב מאוד ולכן אתם לא רוצים להסתכן בעבודה לא מקצועית. בבחירת יועץ קרקע מחיר השירות יכול להיות מושפע מהפעולות עליהן מקפיד היועץ לבצע או לחילופין שעליהן הוא בוחר לוותר. אתם מבחינתכם רוצים להבטיח שהיועץ שלכם מבצע את כל הפעולות הנדרשות, גם אם זה עולה מעט יותר. חברת י.נ הנדסה מספקת לכם שירותי ייעוץ קרקע במחירים אטרקטיביים ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!