ייבוש מילוי סומסום רטוב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

הצפה בבית או בבית העסק זו חוויה מאוד לא נעימה שלא לומר, כמעט טראומתית. אנחנו מדברים על סיטואציה בה רכוש רב עלול להיהרס, המבנה עלול להפגע, כל זאת בלי לדבר על הטרחה הכרוחה בשיקום של המקום מחדש.

אנחנו מאמינים כי הסתכלתם בעיקר על מה שנמצא למעלה מהרצפה. החל מהזמנת אנשי מקצוע לטיפול בבעיה וכלה בניקוי יסודי של המבנה. מה שלא פעם אנו נוטים לשכוח הוא מה שנמצא למטה מהרצפה.

בואו רגע נזכיר ידע תיאורטי אותו רובינו למדנו בשיעורי מדעים בכיתה ד. כאשר מים נוזלים מנקודה כזו או אחרת, על מנת שיעלמו הם צריכים לעבור תהליך מסוים של אידוי. במידה וזה לא נעשה, למעשה לא יתרחש ייבוש של המים.

אם החלקים שנרטבו נמצאים מתחת לבלטות על הרצפה, השמש לא תוכל להגיע אליהם, גם לא אוויר, כך לא נוצר ייבוש של המים חברת dry  ייבוש נזקי הצפות. מה שעלול בקלות רבה להביא להיווצרות של פטריות וכיוצא באלו. לכן, אנחנו לא יכולים להשאיר כך את הדברים.

על כך ועוד במאמר הבא.

ראשית, מה זה 'סומסום'?

סומסום הוא שם הכינוי אותו הדביקו אנשי המקצוע למה שנמצא מתחת לבלטות בבית. אלו בדרך כלל אבנים קטנות וחצץ. אותן יש לייבש במהירות וביעילות. בלי לפגוע כמובן בבלטות שנמצאות מעל לפני השטח.

לא צריך לשבור שום דבר

הרתיעה המיידית של רבים מהתהליך נוגעת בכך שרבים חוששים מכך שמדובר על תהליך פולשני, כזה המוביל לשבירה של רצפות מסוימות וכיוצא באלו. מה שכמובן איש לא רוצה. לא, היום אנחנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה פתרה כבר בעיות רבות, בניהן גם בהקשר הזה.

הפתרון הוא פשוט. מדובר על מערכת שלמעשה שואבת את הרטיבות על ידי צינורות קטנים. מדובר על מה שנאנחנו קוראים לו בשפה המקצועית 'ייבוש תת רצפתי'.

כל בית צריך משהו קצת אחר

אמנם מדובר על אותה טכניקה של ייבוש, אבל כמו שלמדנו בגן הילדים 'כל אחד הוא מיוחד'. הצפה ורטיבות יכולות להתרחש במגוון סיטואציות ממגוון סיבות. מבנים שונים הם אחרים ויש להתאים את העבודה לסגנון המיוחד שלהם. אין שום סיבה שתקבלו שירות הדומה לשירות שקיבל אדם אחר, פשוט משום שאתם מטבע הדברים צריכים לקבל מענה אחר, כזה שלא דומה לאף אחד אחר.

מה עושים מכאן

אנחנו יודעים כי הזנחה יכולה להביא לא פעם להדרדרות במצב. אין שום סיבה להגיע לידי כך. אנחנו בטוחים כי בעזרת אנשי המקצוע המתאימים למשימה גם אתם תזקו לקבל שירות מעולה מההתחלה ועד הסוף. כזה שלא יקשה אליכם אלא רק יאפשר לכם לחיות בבית נעים יותר ונוח עבורכם.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. אנחנו נשמח לתת לכם מענה במגוון תחומים עד להבאה של פתרון מלא. אל תחכו, צרו קשר כבר עכשיו.  

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!