כיצד עובד תהליך הוספת ממד לבית משותף?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בשני העשורים האחרונים בניית מרחבת מוגן בהקמת מבנים חדשים הינה בגדר חובה. אין זה אומר שלא ניתן למצוא בניינים ישנים, בהם לא קיים מרחב מוגן בהישג יד. במציאות הביטחונית בישראל מדובר על עניין לא פשוט, כזה שיכול להביא איתו חששות רבות. כיצד מתבצע תהליך הוספת ממד לבית משותף? הינה כל האינפורמציה החשובה.

בשל המציאות הביטחונית הלא פשוטה, במדינת ישראל מקדמים הקמת מרחבים מוגנים בבניינים משותפים. עם זאת על מנת להתחיל את ההליך, יהיה עליכם להכיר את כל שלביו מההתחלה ועד הסוף. החשיבות להימצאות מרחב מוגן בבית משותף היא קריטית, ברוב המקרים היא גם מצילה חיים. אינכם יכולים לקוות כי יהיה בסדר, בטח כאשר הטילים עשויים להגיע לכל עיר בישראל. זה לא משנה אם אתם מתגוררים בדרום, בצפון או במרכז, חובה עליכם לדעת שיש לכם מרחב מוגן בדירתכם.

קבלת הסכמה מצד השכנים

אינכם מתגוררים לבד בבניין, לא סתם הבניין המשותף נקרא בשם הזה. על מנת שתוכלו להתחיל הליך הוספת ממד לבית משותף חובה לקבל את הסכמת הדיירים האחרים. הרי מדובר על פרויקט משותף, כזה שאמור להיות רלוונטי לכל שאר השכנים. ברגע שיש הסכמה של שני שליש מהדיירים בבניין ניתן יהיה לצאת לדרך בפרויקט. השליש שלא הביע את הסכמתו לפרויקט יהיה כפוף אליו, הרי הרוב קובע מה יקרה. עם הבנת המציאות הביטחונית והחשיבות של הימצאות מרחב מוגן, אין ספק כי מרבית הדיירים יסכימו להתחילו.

 

בחירת חברת בנייה מומחית

השלב הבא בהליך יהיה לבחור את חברת הבנייה שתבצע את הבנייה הלכה למעשה. חשוב לבחור בחברת בנייה שמתמחה בהוספת ממ"ד בבניינים משותפים. לא כל חברה בנייה תהיה כזו שמסוגלת לבצע את ההליך הספציפי הזה. בניית ממ"ד חייבת להיעשות על פי כל הפרמטרים הכי מחמירים, רק כך הוא יגן עליכם באמת. אין מקום להנחות בכל הנוגע לבחירת חברת הבנייה, עליכם לדעת כי שמתם את האחריות בידיים הכי טובות שיש. כיום תוכלו למצוא חברות בנייה שכל מה שהן עושות זה הוספת ממד לבית משותף מכל סוג. 

 

קבלת הצעת מחיר מסודרת

העלות של בניית ממד בבית משותף נקבעת בהתאם לכל מיני משתנים. ככל שיהיו יותר דירות בבניין, כך גם הצעת המחיר תהיה יותר אטרקטיבית. עם זאת אינכם יכולים להתייחס רק למחיר, עליכם לזכור כי מדובר על ביטחונכם האישי. ברגע שישנה החמרה והידרדרות במציאות הביטחונית, תרצו לדעת כי אתם מוגנים. קבלת הצעת מחיר מסודרת זה עוד שלב בדרך עד להסכמה מלאה. תוודאו כי הצעת המחיר אטרקטיבית מצד אחד, אך גם ריאלית מהצד השני. אנו מדברים על מחיר שנע בין סביב ה-100 אלף ש"ח, אך לכל קבלן מחירים משלו.

 

קביעת לוחות הזמנים 

עוד פרמטר חשוב בדרך לבניית ממ"ד לבית משותף הוא קביעת לוחות הזמנים לפרויקט כולו. כמובן שלוחות הזמנים יכולים להשתנות, אך חשוב שיהיה טווח זמן מוכר. גם אם תהיה חריגה קטנה, עדיין לא תמצאו את עצמכם נמצאים בערפל מוחלט. הקבלן מצידו יעשה את מירב המאמצים כדי לעמוד בתנאים שסוכמו מראש. מבחינתכם ברגע שתדעו מתי הפרויקט כולו יושלם, יהיה ניתן להוריד את מפלס הלחץ. לא תמצאו את עצמכם בפאניקה, מה יקרה אם חלילה לא יהיה לכם ממ"ד במתיחות הביטחונית הבאה. זה עניין של כמה חודשים עד שתושלם הוספת חדרי ממ"ד לכל הדירות, דבר שישביח את ערך הנכס. דירה עם ממ"ד שווה יותר בהשוואה לדירה שאין בה חדר מוגן.      

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!