כך מצלמים קווי ביוב לפני טופס 4

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אמונים על בניית מבנה חדש ונמצאים לפני קבלת טופס 4? זה הזמן לבדוק שקווי הביוב בבניין ראויים לשימוש. במאמר הבא נסביר מה זה צילום קווי ביוב, איך מבצעים את העבודה וגם, איך בוחרים חברה מקצועית ואמינה? כל התשובות לפניכם.

צילום קו ביוב – מה זה בכלל?

אם בעבר אינסטלטורים היו צריכים לנחש היכן נמצאת התקלה בצנרת הביוב, כיום הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים מאפשרים להם לאתר במדויק את הגורם לתקלה ואתם המיקום שלו, כל זאת בקלות ובמהירות.

בתוך כך, צילום קווי ביוב מייתר את הצורך בשבירה של קירות, הרמת מרצפות, הוצאה כספית גדולה על שיפוץ לאחר התיקון וכמובן בלגן וכאב ראש לא קטנים.

אז כן, מדובר בעבודה לא זולה במיוחד, אך אם תיקחו בחשבון את החלופות שיש לכם, היא ודאי נחשבת לאופציה המשתלמת והמקצועית ביותר.

איך מצלמים קווי ביוב?

האופציה הראשונה שעומדת בפני בעל המקצוע היא להחדיר סיב אופטי לצנרת הביוב. מדובר בסיב גמיש שיודע לנווט את עצמו בקלות בתוואי הצנרת המפותל ולהגיע לכל נקודה שבעל המקצוע יחפוץ להגיע אליה.

הסיב הזה משדר כל העת וידאו באיכות גבוהה על גבי המסך הייעודי של המצלמה וכך בעל המקצוע יכול לאתר את המיקום המדויק של הכשל בצנרת ולהציע תיקון מתאים. הוא יוכל לקבוע האם יש כשלים בצנרת ובמידה וכן, היכן הם נמצאים ומדוע הם נגרמו.

אופציה נוספת שעומדת בפני בעל המקצוע היא להחדיר רובוט שכל תפקידו הוא "לטייל" בתוואי של הצנרת ולצלם אותה. מדובר בטכניקה כה מתקדמת, כך שהרובוט יכול לצלם את הצנרת מכל זווית, 360 מעלות ובמקרים מסוימים אף לתקן בעצמו את הכשל המקומי בצנרת!

צילום קו ביוב וטופס 4 – למה זה חשוב?

במידה ואתם בונים בניין מגורים במסגרת פרויקט או כל מבנה אחר שאמור לאכלס אנשים, עליכם להוציא טופס 4 שמאשר למעשה שמדובר בבניין הראוי למגורים. אחת מהדרישות להוצאת טופס 4 היא אישור על כך שקו הביוב בבניין תקין לחלוטין.

בתום העבודה על בעל המקצוע להפיק דוח ממצאים המפרט את הכשלים בצנרת הביוב וכמובן ממליץ על תיקון מתאים. על מנת שבעל המקצוע יוכל להפיק לכם דוח מקצועי, אתם לא תקבלו אותו במקום אלא רק לאחר מספר ימים מתום העבודה.

אנו נתמקד בטיפ הזה גם בהמשך המאמר, אך לפני שאתם מזמינים חברה לצילום קווי ביוב, אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לברר איתה זה האם היא מפיקה עבורכם דוח, האם הוא כלול במחיר ותוך כמה זמן תקבלו אותו.

איך בוחרים בעל מקצוע אמין?

בחרו בחברה מקצועית ואמינה, שיש לה ניסיון עם מכשור מתקדם לאיתור נזילות בכלל, ולאיתור נזילות בצנרת הביוב בפרט. מדובר בעבודה מורכבת שדורשת ידע מקצועי מקדים ואתם לא רוצים שחאפר יבצע לכם אותה.

בנוסף, ודאו מראש שהחברה או בעל המקצוע מטעמה אכן מסוגלים להפיק עבורכם דוח ממצאים שלאחר הבדיקה. במידה ולא תקבלו דוח כזה, פשוט לא תוכלו להוציא טופס 4 לפרויקט.

אל תמהרו להתקשר לחברה הראשונה שעולה לכם בגוגל, קחו מספר הצעות מחיר ובחרו דווקא בזו שנראית לכם הכי מקצועית שמספקת מענה לכל השאלות והספקות שלכם. הצעת המחיר צריכה לכלול את כל האלמנטים של העבודה, החל מצילום קווי ביובוהמשך בהפקת דוח מקצועי, כולל לוחות זמנים.

קראו את חוות הדעת על החברה או בעל המקצוע ובקשו ממנה להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלה. כך תוכלו לדעת אם מדובר בחברה מקצועית שנוהגת לעמוד בזמנים, לגבות מחיר הוגן וכמובן לבצע עבודה מקצועית.

המדריך נכתב יחד עם 'המרכז לשירותי ביובית' המציעים מגוון שירותים לתכנון, אחזקה ופתרון תקלות במערכת הביוב ושבין היתר בודקים את מערכת הביוב לפני טופס 4. ניתן לקבל מידע נוסף על בחינת מערכות הביוב והמים לקבלת היתר למגורים במדריך הבא.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!