כל בית פרטי צריך מנעול דלת מתקדם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

הצורך בהתקנת מנעול דלת מתקדם הינו הכרחי כאשר מדובר בבית פרטי, ודרך חברת מנעולן פיקס תוכלו לבצע זאת בצורה המקצועית ביותר. 

 

חברת מנעולן פיקס מתקינה מנעולי דלתות מתקדמים בפריסה ארצית, מנעול ביומטרי עם טביעת אצבע, קודן לדלת או לשער הכניסה לבית ומנעולים חשמליים נוספים. על אפשרויות אלו ועוד, תקבלו הרחבה מיד. 

 

מנעול דלת מתקדם – מדוע זה כל כך חשוב בבית פרטי?

אנשים רבים מגשימים את חלום הבית הפרטי ומהר מאוד מגלים עד כמה הדבר מתנגש עם המציאות, בשל היותם של בתים פרטיים, אהובים מאוד על פורצים. על מנת בכל זאת ליהנות מאיכות חיים רגועה ונעימה, חשוב מאוד לשדרג את הבית עם מנעול דלת מתקדם ולא לבחור במנעול סטנדרטי. מנעול שכזה עוזר לאבטח את הבית טוב יותר, לשלוט על מי שרשאי להיכנס ולצאת מהמבנה ובסופו של דבר הופך את החיים בבית לנוחים יותר. מנעול איכותי ומתקדם גם אמור להחזיק שנים ארוכות יותר מאשר מנעול סטנדרטי, כך שגם אם יעלה מעט יותר, מחירו משתלם לטווח הזמן הארוך. 

 

אילו מנעולים מתקדמים ניתן למצוא?

בימינו ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של מנעולי דלת מתקדמים, שיכולים לעבור התקנה על כל מותגי הדלתות – פלדלת, רב בריח, שריונית חסם ועוד. להלן הסוגים השונים:

  • מנעול ביומטרי – עם סוג מנעול זה, במקום להשתמש במפתח, תוכלו לפקוד על הדלת להיפתח או להינעל באמצעות טביעת האצבע שלכם. באופן זה לא תצטרכו יותר להסתובב עם מפתחות הבית, לא תסתכנו באובדן שלהם ותוכלו לתכנת מראש מי רשאי לפתוח את הדלת ומי לא, באילו שעות ובאילו ימים.
  • מנעול חכם אחר – עוד סוג של מנעול חכם שמאפשר שליטה על פתיחת ונעילת הדלת על פי הרשאה וללא מפתח, הוא כזה שמאפשר זאת ללא טביעת אצבע אלא באמצעים אחרים שאינם מדדי גוף ביומטריים כגון צ'יפ חכם, כרטיס מגנטי, אפליקציה, קודן ועוד.
  • מנעול חשמלי – המנעולים המתקדמים ביותר פועלים באמצעות חשמל (או מגנט) כאשר הלשונית והבריחים נעים באמצעות כוחו של מנוע חשמלי. המשמעות היא נוחות מירבית עבור המשתמש, אפשרות לשליטה מרחוק על הנעילה והפתיחה של הדלתות וכמו כן, אריכות ימים של הצילינדר ומנגנון הנעילה שכן השימוש אינו מערב מגע יד אדם.
  • מנעול מגנטי – סוג זה של מנעול אינו כולל צילינדר, לשוניות או מנוע חשמלי. הדלת ננעלת בעקבות קיטוב של המגנט שמותקן על גבי המשקוף והיצמדותו בכוח למגנט אחר שמותקן בדלת עצמה. ניתן למצוא מנעולים מגנטים בעוצמות שונות, של עד מאות ואף אלפי קילוגרמים, בהתאם לגודל ומשקל הדלת. התקנת מנעול מגנטי לדלת מתאפשרת עם כל סוגי המנגנונים החכמים שציינו לעיל (מנעול ביומטרי, צ'יפ, כרטיס חכם וכו') ומדובר בתהליך קל ופשוט שכל מנעולן מקצועי מסוגל לבצע.

 

דרך מנעולן פיקס תוכלו להשיג את כל סוגי המנעולים הללו במחירים משתלמים, עם אפשרות להתקנת תוספות והרחבות שישדרגו את רמת האבטחה של דלת הבית הפרטי שלכם אפילו עוד יותר, דוגמת עינית אלקטרונית, עם מצלמה שמצלמת את סביבת הבית, מקליטה ואף שולחת התראות לנייד. מוזמנים ליצור קשר ולשמוע את כל הפרטים.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!