כל השיטות להרחקת יונים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

יונים מהוות מטרד רציני כאשר הן מופיעות שוב ושוב במרפסת שלכם או בחלונות הבית שלכם. יחד עם זאת, מעבר לעובדה שהן מהוות מטרד בשל הרעש הרב שהן מסיבות והלכלוך שהן יוצרות, הן גם מביאות עימן לא מעט חיידקים שונים וכן מזיקים אשר יכולים לסכן את הבריאות שלכם. על כן, אין ספק שחשוב מאוד שתבררו אודות שיטות הרחקת יונים ותבחרו את השיטה המתאימה לכם ביותר. כיום ניתן למצוא שיטות שונות הרלוונטיות להרחקת יונים וחשוב לדעת כי הרחקת יונים איננה מהווה דבר פשוט ועל כן, אם אינכם מצליחים להיפטר מהיונים באופן עצמאי, זה הזמן שלכם לפנות למדביר מקצועי ומנוסה העוסק בתחום זה.

איזה אמצעים להרחקת יונים ניתן למצוא?

חשוב לדעת כי קיימים מגוון אמצעים שונים הרלוונטיים לצורך הרחקת יונים לרבות: רשת נגד יונים, דוקרנים נגד יונים, סליל קפיצי נגד יונים, דחלילים נגד יונים, הרחקה חשמלית ואף מכשיר להרחקת יונים אלקטרוני. מכיוון שההיצע בתחום האמצעים השונים להרחקת יונים הוא משמעותי אין ספק שכדאי מאוד להבין מהם היתרונות והחסרונות של כל אמצעי על מנת לבחור את האמצעי המדויק ביותר עבורכם מכל הבחינות.

רשתות להרחקת יונים

רשת להרחקת יונים היא שיטה יעילה לצורך מניעת כניסת יונים לחללים כגון: מסתור כביסה, מרפסת שמש או גג בניין. קיימים מספר סוגי רשתות אשר נבדלים זה מזה בנראות שלהם, בחוזק שלהם ובמחיר שלהם. בין הרשתות ניתן למצוא את רשת מונופיל שהיא רשת שקופה המומלצת על ידי מרחיקי יונים. היא עשויה מניילון והיא עמידה מאוד בפני פגעי מזג האוויר ומזיקים שונים. מעבר לכך ניתן למצוא רשת פוליאתילן שהיא רשת חזקה במיוחד ועמידה בפני חשיפה לשמש אך פחות אסתטית. כמו כן ניתן למצוא רשת פלסטיק להרחקת יונים שמהווה רשת זולה שניתן להתקין אותה באופן עצמאי, אך היא לא מומלצת מכיוון שהפלסטיק נוטה להתייבש ולהישבר תוך כמה חודשים. רשת נוספת היא רשת מתכת לצורך הרחקת יונים שעשויה ממתכת מגולוונת וצפופה. היא מתאימה למקומות שבהם הטמפרטורה גבוהה וכן למקומות קטנים לרבות חורי אוורור, ארובה של אח, פירים, עליות גג ועוד.

דוקרנים נגד יונים

דוקרנים נגד יונים מהווה שיטה יעילה ונפוצה מאוד. הם מקשים על היונים לעמוד על המשטח וכך גורמים להם לקנן במקום אחר. גם בתחום הדוקרנים ניתן למצוא סוגים שונים שהם דוקרני נירוסטה ודוקרני פלסטיק. המומלצים יותר הם דוקרני נירוסטה אשר מגיעים במגוון רחב של גדלים וצורות. הדוקרנים הם אמצעי שקל להתקין באופן עצמאי והוא אסתטי באופן יחסי. יחד עם זאת הוא יעיל באופן מוגבל שכן הוא לא ימנע מהיונים להיכנס לחללים שונים לרבות מסתור הכביסה, אלא רק ימנע מהם לעמוד ולקנן על המשטח שבו הוא מותקן.

סלילי נירוסטה להרחקת יונים

סליל נירוסטה בצורה של קפיץ אשר פורסים לאורך משטח כלשהו כגון: גג רעפים, מעקה או גג, הוא גם אמצעי להרחקת יונים, הסליל הוא קפיצי וברגע שהיונה תתיישב עליו הוא יקפוץ וכך יסב לה אי נוחות ויגרום לה לעוף מהמקום. מדובר על פתרון טוב במקרה שבו אי אפשר להשתמש בדוקרנים וזאת בשל חשש מכך שילדים יגעו בהם ועוד.

הרחקת יונים חשמלית

הרחקת יונים חשמלית מתבצעת באמצעות הדבקה של פסי דריכה שקופים לאורך האזור שממנו רוצים להרחיק את היונים. הפסים הללו מתחברים לשנאי אשר מהצד האחר מחובר לשקע חשמלי רגיל ומעביר מתח בעוצמה נמוכה. ברגע שיונה דורכת עליהם נסגר מעגל חשמלי והיא מקבלת פולס אשר גורם לה להתרחק מהמקום.

הרחקת יונים אלקטרונית

הרחקת יונים אלקטרונית מתבצעת באמצעות מכשיר אשר מפיק גלי קול אולטרה סוניים אשר גורמים ליונים לחוש אי נוחות ולהסתלק מהמקום. חשוב לדעת כי מדובר על תדר שלא נשמע לאוזן אנושית ועל כן הוא לא יפריע לכם, לשכנים שלכם או לכל מי שמצוי בסביבה.

כיצד תבחרו את האמצעי המתאים להרחקת יונים?

בכל הנוגע לאמצעים להרחקת יונים, יש לבחור את האמצעי שיתאים לכם בהתאם לשטח שאליו מגיעים יונים בביתכם, בהתאם לכמות היונים ותדירות ההגעה שלהם. אין ספק שלא כל שיטה תהיה יעילה ולא כל שיטה תתאים לכם. חשוב מאוד להבין כי אם ניסיתם שיטות שונות ואתם עדיין לא מצליחים לגרום ליונים להתרחק מהבית שלכם, ככל הנראה הגיע הזמן שתזמינו מדביר מקצועי ומנוסה בתחום הרחקת יונים. למדביר מעין זה יש את הידע המקצועי הנדרש בכדי להבין איזה אמצעי להרחקת יונים יתאים באופן מדויק במקרה שלכם. הוא יבחר את האמצעי הנכון וכמובן יישם אותו בשטח בצורה הטובה ביותר. לא תמיד אפשר לסלק יונים באופן עצמאי ועל כן, בהחלט לא כדאי להמשיך לנסות אם לא מצליחים או פשוט להתעלם מהבעיה, יש צורך פשוט למצוא מדביר העונה על הציפיות שלכם, שידוע כי הוא אמין וכן שהמליצו עליו רבות בהקשר הספציפי של הרחקת יונים. כמובן שחשוב גם לוודא שמדובר על מדביר שיש לו תעודה המסמיכה אותו לעסוק בתחום שכן, מדביר שלא למד את התחום, יכול לסכן אתכם.

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!