כל מה שצריך וכדאי לדעת על הדברה במוסדות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

כאשר מדברים על הדברה נגד מזיקים, מכרסמים, מעופפים וכדומה, לרוב הדבר מתקשר להדברה בדירה או בית פרטי. העניין הוא שאותם מזיקים משתלטים גם על מוסדות, מקומות ציבוריים, מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, מוזיאונים וכדומה. אותם מקומות פתוחים כמעט לאורך כל שעות היום ולכן אם יש צורך בביצוע הדברה, חשוב להזמין מדביר שיגיע מחוץ לשעות הפעילות של המקום. בנוסף, יש להתאים את סוג ההדברה לסוג המזיק ולמאפייני המקום, שכן לא כל הדברה תתאים לכל מוסד ממגוון רחב של סיבות.

 

מה חשוב לזכור בהדברת מוסדות?

בין אם מדובר בבית ספר ציבורי בעיר חולון ובין אם במסעדה בתל אביב, חשוב לזכור כי יש לא מעט ילדים ואנשים שנמצאים במקומות הללו לאורך כל שעות היום. לכן,  עלינו להתקשר למדביר מוסמך בחולון או בתל אביב ולוודא כי אלו מבצעים הדברה ירוקה ללא כימיקלים כדי למנוע פגיעה באנשים ותסתיים באופן יחסית מהיר. מנגד, במידה והדברה זו איננה יעילה, עלינו לבצע הדברה רגילה בשעות הערב או הלילה שהמקום נקי מאנשים. ניתן להתייעץ עם המדביר, לספר לו על היקף התופעה והוא ידע להתאים עבור המקום את סוג ההדברה המתאים.

 

מתי כדאי לבצע הדברה במוסדות?

בשני מצבים עיקריים:

  1. שיש בעיה – למשל אם מקבלים דיווחים נשנים וחוזרים מההורים שהילדים נעקצים מנמלי אש, שמסתובבים בגן הילדים עכברים או שיש בבית המלון ג‘וקים בכמויות, יש לנקוט מיד בביצוע ההדברה כדי למנוע את הפגיעה בילדים.
  2. להקדים תרופה למכה – אם אתם כבר מודעים לכך שבמקום בו אתם עובדים קיימת בעיה שחוזרת על עצמה בכל שנה, שווה לנקוט באמצעי הדברה לפני שהמזיק מגיע, למשל לקראת שנת הלימודים, בחופשים, בזמן פגרה וכדומה.

 

האם ניתן למנוע הופעה של מזיקים אחרי ביצוע ההדברה?

בהחלט. חלק גדול מהמזיקים אוהבים את אותם תנאי מחיה ולכן אם מראש נדאג לבצע כמה פעולות פשוטות שיסייעו למנוע חזרה והתרבות שלהם.  ראשית כל, מומלץ מאוד לייבש אזורים לחים. אזורים אלה מספקים עבור סוגים שונים של מזיקים תנאי מחיה מעולים להתרבות. לכן, חשוב לעבור על הצנרת, לפזר סופחי לחות במקומות ספיציפיים וכך למנוע מהמזיקים לחזור. שנית כל, ניקיון והיגיינה הם הבסיס לסביבה נטולת מזיקים. הקפידו על זריקת אשפה, שמירה על ניקיון הרצפה והכיורים, ניקיון יסודי של השירותים וכך תמנעו חדירה של מזיקים לאזור. במידה ויש לכם מטבח במוסד בו אתם נמצאים, יש לוודא כי המזון מאוחסן בגובה של לפחות 30 ס“מ מהרצפה בחדר אטום ובתוך כלים סגורים. יש להקפיד על איטום של חריצים וסדקים במקומות שונים, לטפל באזורים שיש בהם צמחיה נגד מזיקים ולבחון שאין אזורים בהם קיימת הצטברות של מים.

 

מחפשים חברת הדברה מקצועית לביצוע הדברה למוסדות, בית פרטי או דירה? המדבירים נט יספקו לכם שירות יסודי, יעיל ומקצועי. אנו מבצעים את כל סוגי ההדברה, זמינים עבור קהל הלקוחות שלנו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה. למידע נוסף על סוגי הדברות ולהצגת רישיון מדביר בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

 

 

 

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!