כל מה שרציתם לדעת על סולם אלומיניום: המדריך המלא!

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

לא משנה אם מדובר בצורך פרטי או צורך מקצועי, אין ספק שסולם אלומיניום הוא אחד מכלי העבודה היעילים ביותר בכל הנוגע לעבודה בגובה. מדובר באחד מהסולמות הפופולריים שצברו תאוצה רבה בשנים האחרונות בישראל. כיום, הן אנשים פרטיים והן בעלי מקצוע רבים משתמשים בסולם האגדי בביצוע עבודות מגוונות בגובה. במאמר זה נסקור את היתרונות שטומן בחובו סולם האלומיניום ומגוון השימושים הרחב שלו.

סולם אלומיניום – מה תוכלו לעשות איתו?

מגוון השימושים של סולם האלומיניום מתפרש על תחומים שונים רבים, אספנו עבורכם מידע אודות התחומים הנפוצים ביותר:

  • עבודות שיפוץ – אנשי מקצוע רבים העוסקים בשיפוצים משתמשים בסולם אלומיניום על מנת לצבוע תקרות, לטייח תקרות וגם כדי להתקין אלמנטים שונים בגבהים הדורשים שימוש בסולם איכותי ועמיד.
  • עבודות חשמל – חשמלאים רבים משתמשים בסולמות האלומיניום כדי להחליף מנורות, להתקין מנורות חדשות וגם על מנת לתקן ולהחליף מערכות חשמליות בגובה.
  • עבודות גינון – כיום ניתן לראות גננים רבים שמשתמשים בסולם לצורך גזימת עצים והתקנה של אדניות בגובה.
  • עבודות ניקיון – אנשי מקצוע וגם אנשים פרטיים עושים שימוש בסולם, על מנת לנקות חפצים ואזורים גבוהים שלא ניתן להגיע אליהם.

 

מהם היתרונות של סולם אלומיניום?

סולם אשר עשוי מאלומיניום, הפך להיות שם דבר ברחבי העולם, וזאת בזכות היתרונות הרבים שהוא טומן בחובו. ריכזנו עבורכם חלק מהיתרונות הבולטים:

  • הוצאה חד פעמית – כאשר אתם רוכשים סולם אלומיניום אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בהוצאה חד פעמית ושלא תצטרכו להוציא כסף נוסף בקשר לתחזוקת הסולם. חומר האלומיניום נחשב לחומר חזק ובעל רמת עמידות ואיכות גבוהה מאוד

בשל כך סולמות מאלומיניום אינם דורשים עבודות תחזוקה והם מחזיקים מעמד במשך שנים ארוכות. יתרון זה מייחד את סולם האלומיניום לעומת סולמות אחרים כמו למשל, סולם העץ. סולמות עץ נרקבים לאורך הזמן והם מאבדים מהיציבות שלהם והעמידות שלהם.

  • סולם יציב במיוחד – אם תיגשו לאנשי מקצוע שונים שמבצעים עבודות בגובה, ותשאלו אותם מהן הסכנות הגדולות ביותר במהלך עבודה בגובה, אין ספק שהתשובה של כל אחד מהם תכלול את סכנת הנפילה מהסולם. אחת הסיבות לכך שסולם אלומיניום הוא כלי עבודה פופולרי כל כך, היא רמת היציבות הגבוהה שלו. כמו כן, מדובר בסולם שנחשב לכלי עבודה חזק מאוד, הודות לעובדה שמשולבים בו סוגים שונים של מתכות עמידות וחזקות מאוד.
  • עמידות למזג אוויר קיצוני – חומר האלומיניום ידוע בתור חומר חזק במיוחד, הוא אינו מחליד לעולם, בניגוד למתכות אחרות, ולעולם לא תראו עובש על סולמות אלומיניום.

בשל היתרון החשוב הזה, ניתן לעבוד עם הסולם גם במקומות חיצוניים בהם רמת הלחות גבוהה, כשיורד גשם וגם במקרים של שמש חזקה וקופחת.

  • חומר בטיחותי לא דליק – חומר האלומיניום נחשב לחומר בטיחותי לא דליק, הודות לכך, אנשי כיבוי והצלה משתמשים אך ורק בסולם אלומיניום בזמן שריפה. מדובר על יתרון ייחודי לסולם ביחס לסולמות אחרים.
  • קל לנשיאה – חומר האלומיניום הוא חומר קל לנשיאה. ניתן להתנייד עם הסולם בקלות ובמהירות, ללא שום צורך במאמץ פיזי משמעותי. כשמדובר בסולם לצורכי עבודה, בין אם מחוץ לכותלי הבית או בין אם מדובר בתחזוקת הגינה – מדובר על יתרון חשוב וקריטי.

אמיר כלי עבודה מעמיד לרשותכם מגוון רחב של סולמות אלומיניום לבחירה בכל הגדלים והשלבים. לחצו כאן לפרטים נוספים! או צרו עימנו קשר 050-3394434, בהצלחה!

 

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!