למה לבחור דלתות פולימר?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

פולימר הוא חומר פלסטי המשמש לשלל צרכים ואחד מהם הוא לדלתות פנים. בשימושי בדלתות פנים הוא מגן עליהן מול פגעי לחות ומים. באירופה, ברוב הבתים הרצפה מעץ ולכן השטיפה שלהן נעשית עם מעט מים. בישראל, נהוג לשטוף עם מים רבים ולכן הדלתות וכל אלמנט אחר בבית צריך להתאים לחשיפה זו ולא להיפגע במהלכה.

דלתות פולימר עמידות בפני מים ולחות והן מתאימות לשימושי פנים. העלויות שלהן נחשבת לזולה בהשוואה לאפשרויות אחרות אך אין זה אומר שהמחיר בא על חשבון האיכות. גם מבחינת העיצובים ישנן שלל אפשרויות וניתן למצוא לכל בית וחלל את הפתרון המעוצב הטוב ביותר.

היתרונות של דלתות פולימר

כיוון שישנן דלתות רבות שיכולות להתאים לבית, השאלה מהם היתרונות של כל סוג וחומר היא שאלה שעשויה לעלות במהלך הדרך. לפני בחירה בדלת זו או אחרת, כדאי להכיר את היתרונות של דלתות עשויות מפולימר.

יתרון ראשון – חשיפה לנוזלים ללא חשש

היתרון הבולט ביותר של דלתות עשויות פולימר הוא היכולת שלהן להתמודד מול רטיבות ולחות. הן לא מושפעות מהן וניתן להמשיך לשטוף את הרצפה באותו אופן ללא כל חשש. הדלתות מתאימות גם לחדרי הרחצה וצורתן אינה משתנה לאורך השנים.

יתרון שני – אפשרויות העיצוב

ישנן שלל אפשרויות עיצוב בכל הנוגע לדלתות אלו. ניתן לראות דלתות בצבעים שונים ועם אלמנטים על החלק החיצוני של הדלת. ניתן למצוא לכל בית את דלת הפנים המתאימה ביותר עבורו והתייעצות עם ספק המתמחה בתחום תעזור לך לבחור את העיצוב הקולע לטעם האישי שלך.

יתרון שלישי – עלויות

פרויקט בניה, גם אם זה בניה קלה או שיפוץ דורש ממך לפנות תקציב משמעותי. חלק מהכסף יהיה ברשותך ויתכן מאד שיהיה עליך לפנות לגורמים לקבלת הלוואה (כמו רוב האנשים). לכן, עליך לחשוב על התקציב לאורך כל הדרך והיתרון של דלתות פולימר בא לידי ביטוי ביכולת לספק דלתות מרשימות במראה ובתקציב נמוך בהשוואה לאפשרויות אחרות.

חסרונות לצד יתרונות

לצד היתרונות שציינו, יש לדלתות מסוג פולימר מספר חסרונות. רובן לא יתאימו לשימושי חוץ כיוון שהחשיפה לשמש עלולה לפגוע בציפוי. בתוך הבית או המבנה זו אינה בעיה כיוון שאין חשיפה משמעותית לשמש (גם כשהיא נכנסת לבית זה לא מספיק כדי לפגוע בהן). כל עוד הדלתות משמשות לייעוד שלהן, אין כל בעיה להשתמש בהן לאורך שנים.

אם חשוב לך למצוא דלת בעלת בידוד אקוסטי או טמפרטורה, זהו אינו הפתרון הנכון עבורך. דלתות פולימר מאופיינות במשקל קל ומילוי מינימלי, אם בכלל והן לא מעניקות הפרדה משמעותית לקול בין החדר לבין החללים החיצוניים לו. זהו שיקול שיש להביא בחשבון בעת בחירת הדלתות הנכונות לבית שלך.

לבחור דלתות מתאימות לבית

בחירת דלתות לבית היא תמיד בחירה אישית. ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע לעיצוב ולחומר ועליך לבחור את הדלתות הנכונות עבורך. הן צריכות לעמוד בסטנדרט שמתאים לך, מעוצבות לפי הסגנון של הבית ולענות על דרישות התקציביות שהגדרת מראש. דלתות פולימר יכולות לענות על כל הדרישות ומומלץ לפנות לספק המתמחה בתחום שיוכל להציג לפניך אפשרויות שונות ולעזור לך לבצע את הבחירה המתאימה ביותר.

את המרכז לבניה פרטית הקמנו כדי לעזור לך לבחור את אנשי המקצוע הנכונים ביותר לכל משימה. בחירת דלתות פנים צריכה להתבצע בחוכמה ולאחר שניתן לך את כל המידע הרלוונטי. כל שעליך לעשות כדי ליהנות מתהליך עיצוב מהנה ודלתות איכותיות לאורך שנים הוא לבחור את הספק מתוך רשימת הספקים באתר.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!